Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Komunia święta (pierwsza) – intencje do oddania Bogu w modlitwie

1. Naszego/cudzego bycia(nie) chrześcijanami, katolikami, jacy przyjmują(nie) Eucharystię, czyli zgodnie(nie) z wyznawaną(nie) przez siebie wiarą, podczas mszy świętej przyjmują(nie) prawdziwe(nie) ciało i krew Chrystusa pod postacią chleba i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
2. Naszego/cudzego przyjmowania(nie), po raz pierwszy w trakcie uroczystości katolickiej(nie), podczas mszy świętej, zgodnie(nie) z wyznawaną(nie) przez nas/innych wiarą prawdziwe(nie) ciało i krew Chrystusa pod postacią chleba nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
3. Naszego/cudzego bycia(nie) dopuszczonymi(nie) przez Kościół Katolicki do pierwszej komunii świętej, jako wierny wszelkich płci, po uznaniu(nie) przez Kościół, kapłana, że znamy(nie) my/inni podstawowe prawdy wyznawanej(nie) wiary i rozumiemy(nie) my/inni dokonującą(nie) się na mszy świętej transsubstancjację nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
4. Naszego/cudzego uznawania(nie) pierwszej komunii świętej za ważne(nie) wydarzenie dla przyjmujących(nie) i ich rodzin oraz dla całej wspólnoty parafialnej nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
5. Naszego/cudzego bycia(nie) dopuszczonymi(nie) do przyjęcia(nie) pierwszej komunii świętej, jako dzieci uczęszczające(nie) do początkowych klas szkoły podstawowej i nie tylko po długim(nie), nawet około rocznym okresie przygotowania(nie) nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
6. Naszego /cudzego bycia ubieranymi(nie), strojonymi(nie) w dzień przyjęcia pierwszej komunii świętej bardzo(nie) elegancko(nie), a w tym m.in., jako dziewczynki, w białe, szyte na wzór sukien ślubnych sukienki, jako chłopcy w eleganckie garnitury, bądź w przypominające(nie) alby ujednolicone (nie) stroje komunijne nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
7. Naszego/cudzego przystępowania(nie) do pierwszej komunii świętej, a w tym, jako dziecko, po spowiedzi, jaka zawsze(nie) jest(nie) wymagana(nie) przed tą uroczystością nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) katolikami, chrześcijanami, a w tym w Kościołach wschodnich, a w tym nawet niemowlętami, jakim po raz pierwszy udzielana (nie) jest(nie) komunia święta pod postacią wina zaraz(nie) po przyjęciu(nie) chrztu,
9. Naszego/cudzego bycia(niedopuszczonymi(nie) do przyjęcia(nie) pierwszej komunii świętej w kościele katolickim, jako dzieci, które doszły(nie) już do używania (nie) rozumu, posiadające(nie) już pewną świadomość(nie) tego, czym jest(nie) Eucharystia, o czym, tzn. poziomie naszej/cudzej świadomości(nie) zdecydowali (nie) m.in. rodzice i duszpasterze nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
10. Naszego/cudzego definiowania(nie), rozumienia(nie) pojęcia „używanie rozumu”, jako umiejętność(nie) rozróżnienia(nie) tego, co jest(nie) uczciwe(nie), od tego, co uczciwe(nie) nie jest(nie), oraz, w kwestiach wiary, umiejętność(nie) rozróżnienia (nie) zwykłego chleba od Chleba Eucharystycznego, a także m.in. w ślad za rozmaitymi wyjaśnieniami świętych, a w tym m.in. Antoniego, naszego/cudzego uważania(nie), że „skoro dziecko jest zdolne popełnić grzech śmiertelny, jest też od razu obowiązane zachować przykazanie, co do spowiedzi i w konsekwencji także, co do Komunii” nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
11. Naszego/cudzego bycia(nie) rodzicami, opiekunami, duszpasterzami, kapłanami, jacy oceniają(nie), określają(nie), czy dziecko i nie tylko, może przystąpić(nie) do pierwszej komunii świętej, czy posiada(nie) podstawową wiedze na temat Eucharystii nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
12. Naszego bycia(nie) duszpasterzami, kapłanami, jacy udzielają(nie) pierwszej komunii świętej w trakcie mszy świętej nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
13. Naszego/cudzego bycia(nie) katolikami, jacy mają (nie) powinność, obowiązek, określony(nie) przez m.in. Sobór laterański IV, przez biskupów i kardynałów katolickich, po dojściu(nie) do używania(nie) rozumu przynajmniej raz w roku, na Wielkanoc, po spowiedzi i odprawionej(nie) pokucie przystąpić(nie) do komunii oraz naszego/cudzego wypełniania(nie) tej powinności i odpowiednio nie wypełniania(nie), unikania(nie) nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
14. Naszego/cudzego bycia(nie) katolikami, jakich obowiązki i powinności dotyczące (nie) przyjmowania(nie) komunii świętej po uprzedniej spowiedzi i odprawieniu(nie) pokuty, określił(nie), potwierdził(nie) Sobór trydencki, wyklinając(nie) z Kościoła tych, którzy twierdzą(nie) inaczej, oraz naszego/cudzego wywiązywania(nie) się z tych obowiązków, i odpowiednio unikania(nie) tego narażając(nie) się na wyklęcie, a także bycia(nie) wyklętymi(nie), wyklinania(nie) za unikanie(nie), obowiązku, powinności przyjęcia(nie), co najmniej raz w roku komunii świętej nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
15. Naszego/cudzego przystępowania(nie) do komunii świętej pod presją(nie), z powodu strachu, lęku, groźby wyklęcia(nie) nas/innych, odrzucenia(nie) nas/innych z Kościoła, ze wspólnoty religijnej nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
16. Naszego/cudzego bycia katolikami przekonanymi(nie) o tym, że dzieciom nieposiadającym (nie) używania(nie) rozumu potrzebna(nie) jest(nie) do zbawienia komunia święta, promowania(nie) takiego poglądu, tworzenia(nie), interpretowania (nie) go, przestrzegania(nie), promowania(nie) nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
17. Naszego/cudzego uczestniczenia(nie) w praktykach jednoczesnej(nie) komunii świętej wielu dzieci, ludzi, jakie to praktyki zostały(nie) wprowadzone(nie) przez księży Misjonarzy w XVII wieku, i były(nie) uroczystością pierwszokomunijną organizowaną(nie) na zakończenie misji, a także nakazane(nie) przez papieża Piusa X dekretem, mówiącym(nie) o tym, że urządzenie (nie) generalnej komunii świętej dzieci ma (nie) się odbywać(nie) przynajmniej raz w roku nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
18. Naszego/cudzego bycia(nie) przygotowanymi (nie) do pierwszej komunii świętej m.in. w parafii, przez duchownych, katechetów, kapłanów, i nie tylko przez nich, a także w domu, w szkole i nie tylko, oraz naszego/cudzego przygotowywania(nie) m.in. dzieci do przyjęcia(nie) pierwszej komunii świętej, jako rodzice, kapłani, katecheci wszelkich płci nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
19. Naszego/cudzego uczestniczenia(nie) w uroczystości pierwszej komunii, jaka odbywa(nie) się w trakcie przedpołudniowej, porannej, popołudniowej mszy świętej, nabożeństwie, podczas których (uroczystości) odbywa(nie) się według rozmaitych zwyczajów parafialnych m.in. rozdawanie(nie) pamiątek, wykonywanie(nie) wspólnych zdjęć, filmów nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
20. Naszego/cudzego organizowania(nie), uczestniczenia(nie), promowania(nie) uroczystości komunijnych, jakie obejmują(nie) m.in. strojenie(nie) kościoła, przywitanie(nie) dzieci przed kościołem, błogosławieństwo dzieci przez rodziców, pokropienie(nie) wodą święconą, procesję wejścia(nie) nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
21. Naszego/cudzego uczestniczenia(nie) we mszy świętej pierwszokomunijnej, jaką rozpoczyna(nie) kapłan, po przybyciu(nie) do ołtarza, a następnie dzieci lub ich rodzice odczytują(nie) czytania i wykonują(nie) przypisany(nie) śpiew, po kazaniu następuje(nie) odnowienie(nie) przyrzeczeń chrzcielnych, modlitwa wiernych wykonywana(nie) przez dzieci lub ich rodziców oraz dzieci przynoszą(nie) dary ofiarne nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
22. Naszego/cudzego bycia(nie) dziećmi, jakie przystępują(nie) do pierwszej komunii świętej podczas uroczystej mszy, jako pierwsze, przed innymi wiernymi
23. Naszego/cudzego bycia(nie) dziećmi, jakie wykonują(nie) po przyjęciu(nie) komunii świętej pieśń dziękczynną nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
24. Naszego/cudzego bycia(nie) dziećmi, jakim inni, kapłani i nie tylko składają(nie) życzenia z okazji przyjęcia pierwszej komunii świętej w kościele katolickim, następnie kapłan udziela(nie) błogosławieństwa i następuje(nie) procesja wyjścia(nie) z kościoła nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
25. Naszego/cudzego bycia(nie) kapłanami udzielającymi(nie) dzieciom i nie tylko im pierwszej i nie tylko, komunii świętej oraz udzielają(nie) rozmaitych błogosławieństw z tym związanych(nie) nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
26. Naszego/cudzego podkreślania ważności (nie) wydarzeń związanych(nie) z pierwszą komunią świętą naszą/cudzą poprzez wręczanie(nie), przyjmowanie(nie) rozmaitych pamiątek, prezentów, podarunków, a w tym cennych, bezwartościowych, a w tym m.in. rozmaitych różańców, zegarków, złotych łańcuszków i nie tylko
27. Naszego/cudzego bycia(nie) dziećmi, jakie oczekują(nie) na przyjęcie(nie) pierwszej komunii świętej głównie z powodu(nie) oczekiwanych(nie) podarunków, prezentów i innych atrakcji i zabaw z tym związanych(nie) nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
28. Naszego/cudzego organizowania(nie) z okazji pierwszej komunii naszych/cudzych dzieci rozmaitych przyjęć, uroczystości m.in. dla najbliższych, chrzestnych rodziców, rodziny, przyjaciół i nie tylko oraz naszego/cudzego uczestniczenia(nie) w nich, jako goście, nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

 

 


Opublikowano: 24/06/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz