Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Prokrastynacja czyli unikanie działania – intencje

1. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania konfliktu wewnętrznego między stroną racjonalną mojego umysłu, który doskonale wie i rozumie, że im szybciej uporamy się z obowiązkami, tym lepiej i wygodniej, a nieracjonalną częścią naszego umysłu, który oczekuje gratyfikacji tu i teraz, chce przyjemności, fajnych zadań i niemyślenia o obowiązkach, które się nagromadziły i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
2. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania odkładania jakiejś czynności, zadania wciąż i wciąż na później, bo jej ogólny rozmiar nas kompletnie przytłacza i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
3. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania wyrzutów sumienia z powodu nic nierobienia, męczenia się ze swoim stanem, cierpienia z tego powodu i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
4. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania lęku przed porażką, bezradnością, a tym samym odkładania pracy, zdarzenia, czynności do momentu, aż będzie za późno by ją wykonać i nie tylko, w celu uzyskania najlepszego usprawiedliwienia w razie niepowodzenia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
5. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania lęku przed sukcesem, a tym samym odkładania zadania, czynności z obawy m.in., że sukces sprawi, iż inni będą zazdrośni lub będą mieli jeszcze większe oczekiwania, którym nie da się rady sprostać, z wewnętrznej obawy, że nie będziemy mieć wszystkiego pod kontrolą, gdy mamy się zmierzyć z mało ambitnym zadaniem i nie tylko, by zachować swoją niezależność i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
6. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania lęku przed izolacją, a tym samym pragnienia by ktoś wziął nas pod swoje skrzydła i nie tylko, by przynależeć do jakiejś grupy lub jednej osoby, by ktoś zaopiekował się nami i zrobił zadania, czynności za nas i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
7. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania lęku przed intymnością, a tym samym doświadczania obawy przed tym, że inni na tyle zbliżą się do nas lub naszego życia, że od razu zauważą nasze wady, niedociągnięcia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
8. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania odkładania w czasie zadania, czynności, które są zwyczajnie nudne i nie tylko, nie wykonywania ich w pierwszej kolejności oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
9. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania braku motywacji do realizacji zadań, czynności, a tym samym braku doświadczania przyjemności, ulgi, relaksu, radości itp. po wykonaniu poszczególnych czynności, zadań, a także naszego odczuwania stałego uczucia bezsensu, marnowania czasu, nudy, wewnętrznej pustki, zmniejszonej dbałości o higienę osobistą i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
10. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania skutków przeciągania w nieskończoność jednych zadań po to aby odsunąć w czasie konieczność rozpoczęcia innych zadań i nie tylko oraz doświadczania z tego tytułu frustracji i uwypuklenia pozytywnych, choć krótkotrwałych, konsekwencji odkładania i uchronienia się od złych emocji i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
11. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie poczucia braku pewności siebie, poczucia własnej wartości, bezpieczeństwa w sytuacjach społecznych i nie tylko, a także budowania większej pewności siebie, poczucia własnej wartości, bezpieczeństwa w sytuacjach społecznych i bezwarunkowej akceptacji samego siebie i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
12. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie sprawiania wrażenia bycia ponurym, ciągle niezadowolonym i leniwym, rzadkiego śmiania się, naszego poczucia że nic nas nie cieszy albo cieszy w niewielkim stopniu, braku entuzjazmu do wykonania nawet najciekawszych czynności, a także braku umiejętności odpoczynku i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
13. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie odwlekania, zwlekania itp. wykonywania czynności codziennych, dostrzegania tylko zdarzeń minionych, ich rozpamiętywania i dostrzegania tylko negatywnych aspektów oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
14. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie odczuwania zaburzenia łaknienia, zaburzenia snu, uczucia zmęczenia, deficytu uwagi, trudności decyzyjnych, niskiej samooceny, poczucia beznadziejności i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
15. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie odczuwania fobii społecznej, uporczywego lęku, obawy przed nienormalnym zachowaniem się wśród ludzi, ośmieszeniem lub kompromitacją i w związku z tym doświadczania negatywnych objawów wegetatywnych jak: nadmiernego czerwienienia się, drżenia rąk i mięśni, przyspieszonego bicia serca, nad potliwości, duszności, nudności, szumów w uszach, zaburzenia mowy, łzawienia, zawrotów głowy, a tym samym naszego wycofania z relacji społecznych, a także przekonania że wszystkie te objawy są widoczne dla innych i kompromitujące nas oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
16. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania i cierpienia na fobię społeczną w związku z tym unikania m.in. wystąpień publicznych, unikania jedzenia i picia w miejscach publicznych, nie odzywania się w obecności innych, unikania rozmów, zwłaszcza z osobami, które są dla nas autorytetem, nie możności pracowania, gdy ktoś na nas patrzy, prowadzenia samotniczego trybu życia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
17. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania fobii społecznej, socjofobii, nerwicy społecznej, fobii socjalnej, chorobliwej nieśmiałości, lęku towarzyskiego oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
18. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania skutków fobii społecznej uogólnionej tj. niemal we wszystkich sytuacjach społecznych, z wyjątkiem sytuacji związanych z najbliższą rodziną lub ścisłym kręgiem przyjaciół oraz skutków fobii nieuogólnionej występującej wtedy, gdy lęk dotyczy tylko niektórych sfer i typów aktywności społecznej oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
19. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie odczuwania obniżonego potencjału przyłączania się dopaminy do receptorów dopaminergicznych D2 u osób cierpiących na fobię społeczną, a tym samym prawdopodobnej, patologicznie niższej aktywności układu dopaminergicznego wobec aktywności układu współczulnego u osób dotkniętych tym zaburzeniem oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
20. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania błędnego wyobrażenia o własnym obrazie w oczach innych ludzi, ciągłego wyboru negatywnej interpretacji zaistniałych w życiu zdarzeń, nawet gdy jest możliwość neutralnej lub pozytywnej oceny, wybiórczej koncentracji uwagi na domniemanym zagrożeniu, przekonania, że wymagania innych są wyższe niż nasze możliwości, wskutek czego niemożliwe jest zdobycie ich aprobaty, przypisywania zbyt dużej mocy sprawczej ocenom innych oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
21. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie utrwalania lęku fobii społecznej poprzez:koncentrację na obserwacji własnych reakcji somatycznych (rumieńce, jąkanie, itp.) i wyciąganiu negatywnych dla siebie wniosków, działania zabezpieczającego, takie jak unikanie sytuacji społecznych, cenzurowanie swoich wypowiedzi, unikanie kontaktu wzrokowego, szczegółową, lecz selektywną, negatywną analizę byłych i spodziewanych sytuacji społecznych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
22. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie poczucia, obawy, że słowa lub działania mogą spowodować upokorzenie bądź zawstydzenie co jest nieuzasadnione lub nadmierne, naszego narażania się na ekspozycję społeczną lub nawet samo myślenie o niej powodujące wystąpienie lęku oraz objawów somatycznych, oraz odczuwanie silnego stresu, cierpienia podczas narażenia na ekspozycję społeczną, a także unikania sytuacji społecznych, występowania różnego rodzaju problemów społecznych, zawodowych i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
23. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie bycia osobą mało towarzyską, skrytą, odczuwającą brak tematów do rozmów oraz uważania się za osobę nieatrakcyjną i nie tylko, ze skłonnością do alkoholu lub innych substancji psychoaktywnych, które doraźnie zmniejszają odczucie lęku i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
24. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie doświadczania chronicznej postawy unikającej wobec ludzi, ryzykownych sytuacji, wyzwań, a tym samym popadania w społeczną izolację z powodu nadmiernej wrażliwości i nie tylko, zwłaszcza z nieradzeniem sobie z przejawami odrzucenia, upokorzenia lub poczuciem wstydu i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
25. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie unikania działalności zawodowej, która wymaga znaczących kontaktów interpersonalnych, w obawie przed krytyką, dezaprobatą lub odrzuceniem i nie tylko, naszej niechęci do wiązania się z innymi ludźmi, z wyjątkiem niektórych lubianych osób, naszej powściągliwość w związkach intymnych spowodowanej obawą przed zawstydzeniem lub wykpieniem przez innych, przez bliskich, naszego zaabsorbowania krytyką lub odrzuceniem w sytuacjach społecznych, naszego powstrzymywania się przed wchodzeniem w nowe relacje interpersonalne z powodu poczucia niedopasowania, naszego postrzegania siebie jako społecznie niekompetentnego, niepociągającego lub gorszego od innych, naszej niezwykłej niechęci do podejmowania osobistego ryzyka lub do angażowania się w jakiekolwiek działania, ponieważ mogą one okazać się kłopotliwe i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
26. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie odczuwania stałego napięcia i niepokoju, nadmiernej koncentracji na krytyce, niechęci do wchodzenia w związki, prowadzenia ograniczonego stylu życia, a także unikania kontaktów społecznych z obawy przed krytyką, brakiem akceptacji, odrzuceniem i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
27. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie przyzwyczajenia do ciągłego, stałego obniżonego nastroju i nie tylko, tak że wydaje się on normalnym elementem naszej osobowości, a także doświadczania braku równowagi pomiędzy poziomami hormonów serotoniny i noradrenaliny oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
28. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie stałego poczucia bezsensu, marnowania czasu, nudy, wewnętrznej pustki, braku wiary w możliwość zmiany naszego życia i nie tylko oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.

dodatek do prokrastynacji
29. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie przekonania/nie, doświadczania/nie, wierzenia/nie, że nie unikniemy tego co jest nam/innym przeznaczone, że to co nas/innych spotyka zostało z góry zapisane oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
30. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie przekonania/nie, doświadczania/nie, wierzenia/nie, że już w dniu narodzin nasz los został określony, zapisany, a każde pragnienie zmiany kończy się przegraną, nie da się oszukać przeznaczenia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
31. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie przekonania/nie, doświadczania/nie, wierzenia/nie, że naszym przeznaczeniem jest doświadczanie takiego życia jakie mamy oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
32. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie pozostawania/nie biernym w działaniu zdając się jedynie na modlitwę i łaskę Bożą, czekając na cud oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
33. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie nazywania przeznaczenia losu przypadkami, zdarzeniami, fatum, które nie zależą od naszej woli ani starań oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.
34. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego, we wszelkich płciach, inkarnacjach z wszelkich przyczyn, wszelkimi sposobami, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie, a także w naszej istocie przekonania/nie, doświadczania/nie, wierzenia/nie, że muszę dokonać zemsty na wszystkich tych, którzy doprowadzili nas/innych do czynów niegodnych, złych oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków.

Zestawiła Jolanta Dębiec

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

 


Opublikowano: 02/07/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz