Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Elfy – intencje

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

Elfy – intencje
Intencje do przemodlenia, poświęcone bajkowym Elfom mogą przynieść wiele ciekawych informacji o karmie własnej Duszy. Spisała je Agata Pająk.

1. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkich płci elfami, pomniejszymi bożkami natury i płodności, określanymi(nie), nazywanymi(nie) także chochlikami, duszkami leśnymi, bądź wodnymi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
2. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkich płci elfami, ludzikami wielkiej piękności, żyjącymi w lasach, źródłach, studniach, w ogrodach, na łąkach, w skałach, kamieniach, kwiatach, a nawet pod ziemią i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkich płci elfami, jakie są(nie) długowieczne(nie), a nawet mogą(nie) być(nie) nieśmiertelne(nie) oraz jakie posiadają(nie) różnorakie magiczne moce i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkich płci elfami, jakie są(nie) m.in. ludzkiego wzrostu, ale są(nie) bardziej smukłe niż ludzie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitymi wszelkich płci elfami, a w tym m.in. elfami światła, a także elfami mrocznymi lub czarnymi elfami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego wierzenia(nie) w rozmaite wszelkich płci elfy, w ich moce, możliwości, istnienie, oraz naszego/cudzego promowania(nie) tej wiary, tworzenia(nie) rozmaitych podań, mitów, legend, bajek z udziałem elfów, m.in. na bazie mitologii germańskiej, nordyckiej i nie tylko, a w tym m.in. pisania(nie) powieści, baśni, tworzenia(nie) scenariuszy, filmów, sztuk, i nie tylko z udziałem elfów, a w tym m.in. fantasy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitymi wszelkich płci elfami, jakie w zależności od światów, w jakich żyjemy różnią się między sobą, innymi elfami wyglądem, mocami, elementami natury i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju, poziomu, rangi, płci wielkości elfami, oraz takimi jak one i m.in. posiadania(nie) spiczastych uszu, pięknego wyglądu, eterycznego wyglądu, długich, najczęściej blond, srebrzystych lub czarnych włosów, pięknego, melodyjnego głosu, szczególnie wysokiego lub niskiego wzrostu, w zależności od świata, w którym żyjemy a także skrzydeł i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
9. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju, poziomu, rangi, płci wielkości elfami, oraz takimi jak one, jakie są(nie) m.in. długowieczne(nie) albo nawet nieśmiertelne(nie), posiadają(nie) związki z naturą, z lasem, a zwykle także z morzem, oraz są(nie) uzdolnione(nie) magicznie, posiadają(nie) bardzo dobrze(nie) rozwinięte(nie) zmysły oraz naszego/cudzego posiadania(nie) niezrównanych umiejętności łuczniczych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
10. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkich płci elfami światła, jakie zwykle wymieniane są(nie) razem z Asami w miejsce Wanów oraz naszego/cudzego bycia(nie) uwzględnianymi w wyrażeniu „Asowie i Elfy, „co oznacza(nie) „wszyscy bogowie”, lub też oznaczać(nie) może(nie) różnicę w statusie między wyższymi (Wanami) a pomniejszymi(elfami) bogami obfitości i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
11. Naszego/cudzego uważania(nie) elfów za rozmaitego rodzaju bóstwa opiekuńcze i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
12. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami, jakie są(nie) bóstwami opiekuńczymi rozmaitych ludzi, płodów, rolnych, miejsc, rzeczy, roślin, wód i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
13. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami, jakie są(nie) sługami rozmaitych Wanów, ludzi, dusz, istot i nie tylko, będąc(nie) równocześnie bóstwami, bożkami, boginkami m.in. zbóż, nabiału, miodu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
14. Naszego posiadania(nie) służby, sług, jacy są(nie) elfami, bożkami, boginkami, bóstwami i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
15. Naszego organizowania(nie) m.in. w naszych/cudzych domach, dla rozmaitych elfów ofiary, m.in. późną jesienią przeprowadzanej(nie) po domach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
16. Naszego bycia(nie) przekonanymi(nie) i wierzenia(nie), że sławni ludzie mogą(nie) być(nie) po śmierci wyniesieni(nie) do rangi elfa, a także bycia(nie) człowiekiem, jaki po śmierci został(nie) wyniesiony(nie) do rangi elfa i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
17. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami, jacy są(nie) królami, władcami rozmaitych lokalnych królestw, państw, i nie tylko oraz wywodzenia(nie) się z linii, dynastii takich królów, jacy rządzili(nie), władali(nie) m.in. na terenie obecnej Norwegii, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
18. Naszego/cudzego bycia(nie) czarnymi elfami, jakie są(nie) uzdolnionymi(nie) kowalami i należą(nie) do najlepszych(nie) w tym zawodzie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
19. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami, oraz takimi jak one, jakich głównym zajęciem jest(nie) tańczenie(nie), zabawa na łąkach, i ni tylko, jakie mogą(nie) być(nie) widziane(nie) w nocy, kiedy tańczą(nie), a także pozostawiania(nie) po sobie rozmaitych kręgów na łąkach, nazywanych(nie) elfie tańce lub elfie kręgi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
20. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami, nisser, chochlikami podobnymi do polskich domowników, a także elfami alvor,(elvor, alfer), porażającej(nie) urody dziewczętami, jakie żyją po lasach z elfim królem, długowiecznymi(nie), i niefrasobliwymi z natury i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
21. Naszego/cudzego bycia(nie) elfimi królami i odpowiednio elfimi królowymi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
22. Naszego/cudzego bycia(nie) tymi, jacy obserwując(nie) elfy, tracą(nie) poczucie czasu, i naszego zauważania(nie), że kiedy w świecie elfów upływają(nie) godziny, w świecie ludzi mijają(nie) lata i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
23. Naszego/cudzego życia w świecie elfów, gdzie czas płynie(nie) inaczej, w innym tempie, rytmie, niż w świecie ludzi, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
24. Naszego/cudzego bycia(nie) świadomymi(nie) tego, że czas w świecie elfów płynie(nie) znacznie(nie) wolniej(nie) niż w świecie ludzi, promowania(nie) tej wiedzy, ukrywania(nie) jej, wykorzystywania(nie) jej na rozmaite sposoby i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
25. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami m.in. w Norwegii i nie tylko, tzw. Huldrami, jakie są(nie) pięknymi(nie) kobietami, zwabiającymi(nie) mężczyzn, aby zatańczyć(nie) ich na śmierć, a których charakterystyczną cechą jest(nie) to, że widziane(nie) z tyłu są(nie) puste, a także bycia(nie) znanymi(nie), określanymi(nie), nazywanymi(nie) m.in. w folklorze islandzkim i nie tylko, jako ukryci ludzie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
26. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitego rodzaju elfami, jakie m.in. w niemieckim i nie tylko folklorze z bożków przekształciły(nie) się w psotne(nie) chochliki, jakie mogą(nie), jakie powodują(nie) m.in. choroby bydła, zwierząt, ludzi, a także zsyłają(nie) na śpiących koszmary senne, tzw., elfi sen, a także, powodowania(nie) tzw. elfiego ucisku, wynikającego(nie) z siedzenia(nie) na klatce piersiowej śpiącego, podobnie jak zmory czy mary i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
27. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitego rodzaju elfami, jakie mają(nie) tylko(nie) stopę wysokości, są(nie) nagie i robią(nie) buty, pomagając(nie) m.in. rozmaitym szewcom, a kiedy szewcy nagradzają(nie) naszą pracę ubraniami, zachwycone(nie) znikamy(nie) na zawsze(nie) z pola widzenia ludzi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
28. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), że osobom, które mają(nie) umrzeć ma(nie) pojawić(nie) się elf, lub nawet król elfów, przy czym król elfów pojawia(nie) się wyłącznie(nie) tuż przed śmiercią i z wyrazu jego twarzy można(nie) wyczytać(nie), czy śmierć będzie(nie) łagodna czy bolesna i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
29. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami, elfimi królami, jakie ukazują(nie) się ludziom przed ich śmiercią i m.in. ukazują(nie), czy śmierć będzie(nie) łagodna czy bolesna i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
30. Naszego bycia(nie) wszelkich płci elfami m.in. w Irlandii i nie tylko, jakie są(nie) istotami nadprzyrodzonymi, odmiennymi od ludzi, bycia(nie) tak postrzeganymi(nie), traktowanymi(nie) i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
31. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkich płci elfami, rozmaitych typów elfami m.in., jakie potrafią(nie) latać(nie), dowolnie(nie) zmieniać(nie) kształt, chodzącymi(nie) po ziemi w porze zmierzchu, strzegącymi(nie) lasów, łąk, jezior, stawów, rzek i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
32. Naszego/cudzego bycia(nie) elfami, jakie należą(nie) do rozmaitych orszaków a w tym do orszaku Dzikiego Łowu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
33. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitymi elfami, jakie m.in. na terenach słowiańskich utożsamiane(nie) są(nie) m.in. z rusałkami i wiłami, w Grecji z Nimfami, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
34. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitymi pisarzami, literatami, bajarzami, i nie tylko nimi, jacy piszą(nie) o Elfach, przekazują(nie), dokumentują(nie), powtarzają(nie), powielają(nie) rozmaite opowieści, mity, historie związane(nie) z elfami i odpowiednio bycia(nie) czytelnikami, widzami, fanami takich dzieł i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
35. Naszego/cudzego wierzenia(nie) w elfy, powodowania(nie), że inni wierzą(nie), straszenia(nie) nimi innych, bycia(nie) straszonymi(nie) na rozmaite sposoby i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
36. Naszego/cudzego posiadania(nie) rozmaitych elfich atrybutów, a w tym m.in. strzał, łuków i nie tylko, w zależności(nie) o regionu, w jakim przebywamy(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków


Opublikowano: 30/08/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz