Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Chciwość finansowa – intencje do przemodlenia

Z wielkim zdziwieniem przyjąłem kiedyś informację, że chciwość to „nie dawanie sobie„ a nie tylko nie dawanie innym. Poniższe zestawienie opracowała Małgorzata Krata.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.


1. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że miłość do pieniędzy można określić dwoma terminami: „cupiditas”-rządza, pragnienie i „avaritia”-chciwość i nie tylko, gdzie chciwość to pragnienie zdobycia dóbr, skąpstwo zaś to namiętna chęć zatrzymania ich na własność i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość jest brakiem zadowolenia z aktualnego stanu, a skąpstwo jest sprzeniewierzeniem się hojności polegającej na dzieleniu się dobrem z innymi i nie tylko i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że każdy zarówno biedny jak i bogaty może nadmiernie/nie pragnąć więcej i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że nawet biedny może skąpić potrzebującym tego, co posiada ale to bogaci są, z natury rzeczy bardziej narażeni na przejawienie chciwości i skąpstwa i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość jest tym czym sprawiedliwość dla cnót i że chciwość, będąca zachwianiem równowagi, jest przeciwieństwem sprawiedliwości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość leży u podstaw wielu innych wad: powoduje, że zamiast miłości pojawia się nieczystość, zamiast odpoczynku-lenistwo, zamiast zaspokojenia głodu-obżarstwo, zamiast honoru-pycha, zamiast oburzenia-gniew, zamiast docenienia i podziwu-zawiść i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że szczególnie niebezpieczna jest chciwość połączona z zawiścią i wtedy podobna jest do obżarstwa lecz tak jak obżarstwo ograniczone jest możliwościami ciała, tak chciwość m.in. finansowa nie ma żadnych naturalnych granic i o ile każdy żarłok w pewnym momencie odchodzi od stołu, tak pożądanie pieniędzy i rzeczy może trwać wiecznie a nawet wręcz wzrastać wraz z bogactwem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość i skąpstwo to cechy, grzechy wynikające ze światopoglądu i systemu wartości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że „oko chciwca nie zadowoli się tym co posiada, a niegodziwa przewrotność wysusza Duszę” oraz, że „Bardzo wielu zgrzeszyło i upadło dla zysku i z powodu zysku” i że z bogactwa wynika bardzo wiele niebezpieczeństw i zła i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że nawet ci, którzy się wzbogacą czy posiądą wszystko, nie mają kontroli nad tym co się wydarzy i nie są w stanie kupić tego co najistotniejsze i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość stoi w sprzeczności z ufnością m.in. ufnością w bycie finansowanymi przez Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że „demon chciwości zazwyczaj nie działa bezpośrednio a podstępnie: zaciemniając umysł, uniemożliwia rozpoznanie namiętności, która powinna być okiełznana; podsuwa powody, które przemawiają przeciwko hojności; przywodzi myśli o długiej starości, niezdolności do pracy, goryczy bycia zdanym na łaskę otoczenia, przez co też zostaje się pozbawionym energii i motywacji do walki z chciwością i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że bogactwo wiąże się tylko/nie z posiadaniem ziemi a nie pieniędzy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że (zgodnie z teorią Tomasza z Akwinu) każdy/nie grzech zawsze bierze swój początek w jakimś naturalnym apetycie, a skąpstwo jest nieuporządkowanym pożądaniem, chciwością m.in. pieniędzy albo wszystkiego, co może być mierzone pieniędzmi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że pożądliwa chciwość łączy się ze skąpstwem, nadmierną/nie dążnością do zdobywania pieniędzy i gromadzenia bogactwa i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość drenuje nasze i cudze siły tak, że nie można zająć się już niczym innym i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że skąpiec pozostaje skąpy nawet wtedy, gdy straci wszystkie dobra, podobnie jak rozpustnika nawet fizyczna wstrzemięźliwość nie czyni cnotliwym i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
18. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość tak naprawdę leży u podstaw niezaspokojonej potrzeby awansu społecznego i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
19. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że zgodnie z myślą m.in. średniowieczną, chciwość i skąpstwo jest swoistą formą bałwochwalstwa, bo zastępuje oddawanie czci Bogu przez kult mamony, złota, pieniędzy i uniżenie przed czymś co nie jest godne czci oraz powoduje ubóstwienie pieniędzy i rzeczy, które można za pieniądze kupić i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
20. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość jest szukaniem nieskończoności w niewłaściwym miejscu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
21. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że dla m.in. średniowiecznego człowieka pieniądz raczej nie był kapitałem, a stertą cennego kruszcu, a z biegiem czasu pieniądze zaczęto kojarzyć z lichwą i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
22. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że posiadanie pieniędzy zmniejsza lęk przed niepewnością i ma być środkiem zapewnienia kontroli nad życiem, która w dzisiejszych czasach postrzegana jest jako jedna z największych wartości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
23. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że posiadając środki finansowe można samych siebie i własną rodzinę wykupić z każdej opresji a w tym z nudy, samotności, niepokoju, brzydoty, wymagających dzieci, niemiłych szefów, wszelkich niewygód, a nawet ze starzenia się, chorób oraz od wszystkiego można uciec i wszystko można zmienić, choćby czasowo, gdy tylko ma się pieniądze i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
24. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że nie sposób jest zauważyć granicy pomiędzy rozsądną zapobiegliwością finansową a chorą namiętnością i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
25. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że obecnie ludzie nie tyle bardziej cenią pieniądze, co wszystko inne cenią mniej i wcale nie są bardziej chciwi niż dawniej, ale nie mają innych wartości, które mitygowałyby chciwość; tam gdzie nie ma wartości, liczą się pieniądze i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
26. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że ograniczyć i uregulować miłość do pieniędzy mogą tylko poczucie honoru i cnota i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
27. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że pieniądze nie są wartością samą w sobie-są amoralne, przez co w swojej naturze pozostają poza sferą etyki a dopiero sposób ich użycia przez nas i przez innych sprawia, że pieniądze stają się pośrednikiem w działaniach moralnych bądź odpowiednio niemoralnych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
28. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że tylko sposób zarabiania, pozyskiwania i wydawania pieniędzy podlega ich wartościowaniu-są one wartością służebną i nie należy im służyć, a to one mają służyć nam m.in. służyć sprawnie, cicho, bez zwracania na siebie uwagi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
29. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że pieniądze powinno się zarabiać bez przesadnego zapału, a wydawać bez skąpstwa i rozrzutności oraz, że tak samo skąpstwo jak i rozrzutność oznacza przydawanie pieniądzom za dużej wartości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
30. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że pieniądze umożliwiają wymianę przedmiotów czy usług, tym samym stwarzają iluzję, że uwalniają nas i innych od ograniczeń i uciążliwych zależności i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
31. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że w odróżnieniu od np. miłości czy przyjaźni to wymiana pieniężna pozwala wydać czy otrzymać kontrolowaną ilość i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
32. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że pieniądze dają przewagę nad drugą osobą nawet głupcowi nad mądrym czy słudze nad panem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
33. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że w myśl m.in. psychoanalizy chciwość wymknęła się już dawno ludziom spod kontroli, a skąpstwo wiąże się z tzw „typem analnym” i jako takie nie jest zawinione, a można je jedynie wysublimować; zaś zgodnie z trendami ekonomicznymi chciwość można usprawiedliwiać takimi hasłami jak: „sukces finansowy”, „ bezpieczeństwo ekonomiczne”, „wysoka stopa życiowa”, „wygodne życie” i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
34. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że zgodnie z twierdzeniami wielu istot chciwość jest dobra ponieważ „przynosi rezultaty, rozwiązuje problemy, trafia do sedna, dosięga istoty ducha ewolucji, że chciwość we wszystkich jej odmianach od żądzy życia, wiedzy, do żądzy pieniądza, oznacza postęp ludzkości”(cyt.Gordon Gekko-finansista) i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
35. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że pieniądze są/nie traktowane jako środek do uzyskania władzy i kontroli nad własnym i cudzym losem, że sukces finansowy wpływa na podwyższenie samooceny i poczucia własnej godności i wartości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
36. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość często chowa się pod płaszczykiem ambicji, a nieumiarkowane gromadzenie i skąpstwo pod płaszczykiem zapobiegliwości oraz, że nieumiarkowanie w gromadzeniu często udaje zabezpieczenie przed niepokojem, gdy tymczasem bogactwo staje się przedmiotem niepokoju i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
37. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że stres związany z warunkami bytowymi wcale nie zmniejsza się wraz z dobrobytem, oraz, że to właśnie dobrobyt nieustannie podżega do pragnienia wszystkiego „Więcej!” m.in. z powodu choroby materialnego uzależnienia i ciągłego niedosytu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
38. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że klasyczne pragnienie, pożądanie nie jest złe samo w sobie, a zły jest nadmiar, brak opanowania i równowagi bo chciwość nie ma granic i nie można się oszukiwać, że po zdobyciu bogactw będziemy umieli z niej-chciwości zrezygnować, gdyż owo „Więcej!” dąży do nieskończoności i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
39. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że jeśli już teraz nie umiemy docenić tego co mamy to dlaczego mielibyśmy docenić, kiedy będzie tego więcej i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
40. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że należy/nie pracować nad własnym „muskułem wdzięczności” i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
41. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że w życiu ważne jest określić nie to ile jeszcze pragniemy ale ile nam wystarczy m.in. w myśl zasady: „są dwie drogi, żeby mieć, ile trzeba-jedna to gromadzenie więcej i więcej, a druga-pragnąć mniej” i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
42. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że socjalizm kontroluje chciwość, podczas gdy kapitalizm ją wyzwala i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
43. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że na niwę finansową można przenieść twierdzenie: „Anoreksja (finansowa) może prowadzić do śmierci, co nie oznacza, że otyłość (finansowa) jest dobra i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
44. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że trudno wyznaczyć i ustalić granicę pomiędzy zachciankami a potrzebami: potrzeby są bezpieczne, a zachcianki nie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
45. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że ważne jest znalezienie złotego środka pomiędzy skrajnie pojmowanym ascetyzmem z jego niedostatkami a bogactwem z jego zbytkami i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
46. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że wraz z rozwojem techniki, cywilizacji stale podnosi się poprzeczka potrzeb oraz, że siłą napędową zaawansowanych gospodarek nie jest głód potrzeb, ale apetyt dążący do zaspokojenia coraz to nowych życzeń i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
47. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że tak naprawdę to popyt podąża za podażą (nie na odwrót); reklama, która jest tworzeniem całego kłamstwa z półprawd, wyszukuje nowe potrzeby i mnoży w nieskończoność rzeczy, które „trzeba mieć” podczas gdy tak naprawdę często wcale nie są do niczego potrzebne i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
48. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że pokusa kupna patronuje rynkowi, że wszyscy ludzie tak naprawdę kierują się potrzebą dorównania bogatszym, a finansowe aspiracje mają ścisły związek z porównywaniem się do innych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
49. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że piękno i wartość rzeczy, przedmiotów, zdarzeń jest wprost proporcjonalne do ich ceny i odpowiednio, że jest/może być odwrotnie proporcjonalne do ich ceny i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
50. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że „Wstręt do ciągle jednej i tej samem rzeczy” jest jedną z podstawowych namiętności, która powoduje: niewierność w małżeństwie, potrzeby coraz to nowego, jest źródłem herezji w religiach, głupoty w poradnictwie, niestałości w przyjaźniach, poszukiwania coraz to nowych podniet również finansowych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
51. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że chciwość często staje się okazją do usprawiedliwiania ciężkiej, wyczerpującej pracy a wówczas konsumpcja i wygody odczuwane są jako nagrody i wówczas zowie się konsumpcją kompensującą i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
52. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że konsumenci często bardziej są zafascynowani aurą konsumpcji niż samymi przedmiotami-przedmioty często definiowane są raczej wedle tego co oznaczają dla nabywcy, a nie wedle tego do czego służą i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
53. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że badacze motywacji, psychologowie marketingu zgłębiają m.in. kompleksy, słabości, aspiracje i marzenia mas potencjalnych kupujących a w tym nasze a następnie wykorzystują tę wiedzę aby wzbudzać pragnienie konsumpcji i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
54. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że miłość do rzeczy, to miłość posiadania i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
55. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że my i inni często wydajemy pieniądze w sposób kapryśny i bez racjonalnego uzasadnienia, a gdy opadną emocje zastanawiamy się „po co nam to było” i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
56. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że ze skąpstwa wypływa m.in. oszustwo, perfidia, podstęp, krzywoprzysięstwo, niepokój, przemoc i zatwardziałość serca wobec cudzej niedoli bo temu, kto opływa w dostatek, trudno wyobrazić sobie, że inni żyją w niedostatku oraz, że z chciwości rodzi się złodziejstwo a z drobnej kradzieży korupcja i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
57. Naszego bycia/nie słusznie oburzonymi na biedę wokół nas i odpowiednio na bogactwo wokół nas i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
58. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że moraliści od wieków za lekarstwo na chciwość uznawali hojność oraz, że z kolei nadmierna hojność rodzi postawę roszczeniową, z kolei skłonność do roszczeń zabija motywację i godzi w etykę pracy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
59. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że gdy my i inni nie musimy zarobić na to co dostajemy, wówczas to co dostajemy zaczynamy uważać za należne ale też mnie wartościowe i powoduje to również ciągłe pragnienie „więcej” i jak na ironię wcale nie ma wtedy wdzięczności za to co się otrzymało gratis i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
60. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że podczas gdy dawniej zaniedbania w rozwoju duchowym często usprawiedliwiano koniecznością walki o byt, tak ludzie żyjący w dostatku wcale nie korzystają z wygody braku trosk materialnych, by troszczyć się o stronę duchową i o rozwój duchowy i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
61. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że istnieje ruch dobrowolnej prostoty, który głosi, że możemy żyć dobrze, ograniczając środki oraz, że utrzymanie równowagi pomiędzy brakiem a nadmiarem wymaga ciągłej uwagi i wysiłku a przede wszystkim nie można utożsamiać prostoty z biedą: bieda nie wynika z wyboru i osłabia, podczas gdy prostota jest skutkiem wyboru i umacnia i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
62. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że ludzie odznaczający się prostota nie są skłonni do udawania i nie widzą też wszędzie intryg, spisków, manipulacji i podstępów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
63. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że prostota umieszcza rzeczy na właściwym miejscu i pozwala cieszyć się z bożej łaskawości i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
64. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że według wschodniego przysłowia „prostota ukazuje mistrza” i jest sztuką wyeliminowania tego co zbędne, prostota jest brakiem próżności, nadmiaru, ostentacji, pozy, dystrakcji i nieuczciwości i to ona umożliwia bezpośredni, twórczy kontakt z życiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
65. Naszego a przez nas cudzego m.in. rozumienia/nie, doświadczania/nie, wspierania/nie, blokowania/nie, kodowania/nie i nie tylko tego, że prostota to filozofia uproszczonego życia, to odrzucenie kultu pieniądza , ostrej konkurencji, obsesji sukcesu, prostota to znalezienie godziwej pasji życiowej, postawa refleksyjności, uwrażliwienie na drobne sprawy życia codziennego i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków

Intencje spisane na podstawie książki „Siedem grzechów głównych dzisiaj” Joanny Petry Mroczkowskiej


Opublikowano: 23/12/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz