Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Łupy wojenne; intencje do przemodlenia

Po bitwie pod Waterloo w pole wyszli okoliczni mieszkańcy. Obdzieranie trupów zapewniało wielu ludziom, środki materialne na długie lata. Buty to sprawa oczywista. Paski od spodni, komplety odzieży, onuce, plecaki. Broń też się mogła przydać. Ta bitwa przyniosła wiele korzyści obywatelom USA. Wieśniacy wyrywali na polach zęby, które później montowano w sztuczne szczęki amerykanom. Inne opcje dotyczące łupów wojennych spisała Małgorzat Krata.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
1.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby zdobywania/nie, trzymania/nie i pozyskiwania/nie, ukrywania/nie każdego rodzaju, znaczenia, jakości m.in. wojennych/nie m.in. łupów, zdobyczy, trofeów stanowiących dobra zarówno materialne jak i ruchome a w tym jak i jako personel wojskowy, jak i jako każdego rodzaju, znaczenia, rangi, płci m.in. żołnierze, władcy, najemnicy, żołdacy, wojownicy i nie tylko m.in. na terytoriach podbitych/nie, okupowanych/nie, zdobytych/nie, na ziemiach obcych jak i na naszych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2.Naszego i cudzego w sposób tradycyjny/nie będąc/nie m.in. zwycięzcą/nie danego konfliktu zbrojnego, wojny, walki dokonywania/nie m.in. grabieży, rabunku, przejęcia, kradzieży, przywłaszczenia, zagarnięcia m.in. na terytoriach okupowanych, podbitych/nie zarówno dóbr materialnych jak i ruchomych a także ludzi, istot jak i jako wszelkich płci m.in jeńców, niewolników, zakładników i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3.Naszego i cudzego jak i jako wszelkiego rodzaju, znaczenia, płci m.in. kanibale traktowania/nie ludzi, mięsa ludzkiego jak i jako każdego rodzaju, znaczenia, wielkości zdobycz wojenną, łup wojenny i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4.Naszego i cudzego na rozmaite sposoby zdobywania/nie, trzymania/nie i pozyskiwania/nie, ukrywania/nie każdego rodzaju, znaczenia, jakości m.in. wojennych/nie m.in. łupów, zdobyczy, trofeów stanowiących m.in. furaż, żywność, napoje jak również alkohol, narkotyki i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5.Naszego i cudzego motywowania/nie siebie i innych i bycia/nie motywowanymi/nie do udziału w rozmaitych m.in. wojnach, potyczkach, najazdach i nie tylko jak i jako każdego rodzaju, znaczenia, płci m.in. żołnierze, wojacy, wojownicy, najemcy, żołdacy, dowódcy, władcy i nie tylko m.in. obietnicami, wizjami wojennych zdobyczy, łupów, trofeów wszelkimi wizjami dorobienia się na terenach podbitych, okupowanych, na dobrach jaki tam pozyskamy, zagarniemy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6.Naszego i cudzego podczas każdego rodzaju, znaczenia naszych i cudzych m.in. wojen, napadów, potyczek, rozgrywek, najazdów skupiania się/nie na m.in. łupieniu, grabieniu, okradaniu, pozyskiwaniu dla siebie samych a także dla naszych dowódców, władców, krajów a w tym skupianiu się/nie, koncentrowaniu się/nie na rabunku bardziej/nie niż na walczeniu, przedkładając względy finansowe i majątkowe ponad ideę walki i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7.Naszego i cudzego podczas każdego rodzaju, znaczenia naszych i cudzych m.in. wojen, napadów, potyczek, rozgrywek, najazdów m.in. rabowania, łupienia, okradania zarówno własności publicznej a także wojskowej m.in. przejmując uzbrojenie, broń, amunicję, zaopatrzenie, zwierzęta i wozy bojowe i nie tylko jak również własność prywatną pochodzącą m.in. z domostw, rodzin cywilnej ludności i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8.Naszego i cudzego podczas każdego rodzaju, znaczenia naszych i cudzych m.in. wojen, napadów, potyczek, rozgrywek, najazdów i nie tylko m.in. ukrywania/nie zrabowanych, przejętych dóbr w rozmaitych miejscach m.in. chowając je do kieszeni, butów, bielizny i jej odpowiedników, pod czapki, hełmy, pod mundurami, zbrojami, a nawet zjadania ich, połykania i nie tylko m.in. po to aby ukryć je przed przełożonymi, dowódcami, kompanami, kolegami i nie tylko m.in. jak i jako rozmaici żołnierze, wojacy, żołdacy, wojownicy, najemcy, dowódcy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9.Naszego i cudzego podczas każdego rodzaju, znaczenia naszych i cudzych m.in. wojen, napadów, potyczek, rozgrywek, najazdów m.in. zjadania, połykania rozmaitych m.in. monet, biżuterii, pierścieni, cennych przedmiotów, dokumentów, rozmaitych innych przedmiotów będących m.in. wojennymi/nie zdobyczami, łupami, rabunkami zabranymi/nie zarówno innym żołnierzom jak i ludności cywilnej a także naszego uciekania się do podobnych praktyk jak wpychanie sobie takich przedmiotów w rozmaite części ciała, otwory w naszym ciele, w odbyty, usta i wszędzie indziej oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10.Naszego i cudzego przeszukiwania/nie i bycia/nie przeszukiwanymi/nie m.in. jak i jako ranni, żyjący, polegli m.in. żołnierze, wojownicy, dowódcy, najemnicy, jeńcy i nie tylko m.in. w celu poszukiwania u nas i u innych rozmaitych łupów, przedmiotów, monet, broni, dokumentów jakie my i inni moglibyśmy przejąć, przygarnąć, złupić i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11.Naszego i cudzego zabierania/nie rozmaitym rannym jak i poległym żołnierzom a także nam przez innych m.in. na polach walk i poza nimi naszej i cudzej m.in. odzieży, butów, broni i wszystkiego tego co w naszym i cudzym rozumieniu mogło by się w jakikolwiek sposób przydać a w tym pozostawiając nas i innych m.in. nagimi a nawet okaleczanymi m.in. obcinając palce i inne części ciała, wyrywając zęby, zabierając skalpy, głowy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12.Naszego i cudzego m.in. w poszukiwaniu łupów, cennych przedmiotów, monet, złota, biżuterii i innych przedmiotów a w tym zjedzonych, połkniętych i nie tylko m.in rozcinania/nie nam i innych m.in trzewi, brzuchów, żołądków, jelit i ich przeszukiwania/nie a w tym znajdując/nie cenne/nie znaleziska-tym samym profanując/nie ciała zmarłych, rannych, rozmaitych ludzi, istot, żołnierzy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13.Naszego i cudzego m.in. oddawania/nie, przekazywania/nie naszych i cudzych m.in. wojennych/nie łupów naszym i cudzym m.in. dowódcom, władcom, krajom, muzeom, innym ludziom, duszom, istotom, bóstwom, boginiom, boskim matkom i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14.Naszego i cudzego min rabowania/nie, łupienia/nie zarówno dóbr materialnych świeckich jak i religijnych, zabytków, dzieł sztuki, relikwii, elementów wystroju m.in. kościołów, pałaców, siedzib władców jak również domostw zwykłych ludzi, cywili i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków

 


Opublikowano: 15/01/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz