Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Bieda, ograniczenia; intencje do przemodlenia

Spisała Son. J. 

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. Naszego i cudzego doświadczania ubóstwa, nędzy, biedy umysłowej, duchowej jak i ekonomicznej czy socjologicznej jawnie, nie, w sposób uświadomiony/nie, na własne/cudze życzenie, a także w sposób dziedziczny/nie, a nawet nabyty/nie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego i cudzego doświadczania/nie braku stałego/nie dopływu dostatecznych środków materialnych dla zaspokojenia naszych i cudzych potrzeb w szczególności w zakresie m.in. jedzenia, schronienia, ubrania, transportu, pielęgnacji oraz podstawowych potrzeb kulturalnych i społecznych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego i cudzego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy finansowej i duchowej, umysłowej, która m.in. stanowi zagrożenie dla realizacji naszych i BDZ celów, zadań życiowych, planu BDZ dla nas i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego i cudzego doświadczania rozmaitego rodzaju ubóstwa, nędzy, biedy: absolutnej, względnej, subiektywnej, ustawowej, a także wyimaginowanej i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszego i cudzego doświadczania, że nie potrafimy określić istnienia i rodzaju naszej ubóstwa, nędzy, biedy i braków, ze względu na brak jednolitej definicji oraz naszego pomieszania w tym względzie, gdyż znajdujemy/nie biedniejszych i bogatszych od nas zawsze oraz dlatego, że inni mówią nam, że przecież jak coś cokolwiek mamy, to nie ma ubóstwa, nędzy, biedy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszej i cudzej świadomości, że bieda jest wieloaspektowa i nie zawsze uchwytna do wykazania, a nawet jest pojęciem niematerialnym i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7. Naszego doświadczania braku możliwości osiągnięcia/nie osiągnięcia minimalnego standardu życiowego, a bycia/nie przez to dyskryminowanymi/nie, ponizanymi/nie, wyśmiewanymi/nie, wytykanymi/nie przez inne istoty i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego i cudzego przebywania/nie na marginesie życia społecznego, duchowego, finansowego, a nawet życia/nie sprowadzającego się do wegetacji/nie niczym zwierzę lub roślina i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9. Naszego i cudzego przekonania/nie, że dopiero jak potrzebujemy/nie pomocy innych w przeżyciu, przetrwaniu, to dopiero wtedy jesteśmy biedni, a wiec naszego nie przyjmowania/nie pomocy od nikogo i nigdy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10. Naszego i cudzego przekonania, że bieda to nie wynik niedostatku, lecz wynik otrzymywania wsparcia lub zgodne z normami społecznymi uprawnienie do otrzymywania wsparcia i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11. Naszego przekonania, że bieda to nie brak/niedostateczne dochody, a niezdolność do pełnowartościowego życia i rozwoju, spowodowanego/nie niedostatkiem środków ekonomicznych, a nawet chęci/nie do rozwoju i rozmaitych bodźców i zachęty i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12. Naszej i cudzej  niezdolności do uczestnictwa w zwykłych aktywnościach, które składają się na normalne życie społeczności, i do życia na poziomie w danej społeczności przeciętnym i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13. Naszego i cudzego doświadczania wszelkich luk dochodowych- różnicy między kwotą, stanowiącą granicę ubóstwa a otrzymywanym dochodem i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14. Naszego i cudzego doświadczania ubóstwa, nędzy, biedy, m.in. z powodu naszej postawy czynników sytuacyjnych, polityki socjalnej i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15. Naszego i cudzego posiadania/nie, dziedziczenia/nie, naśladowania/nie m.in. cech osobowych, zachowania czy podejścia do siebie samych, do Boga, do innych, do spraw, działań i finansów, niezależnie od czynników przez które były kształtowane: m.in. naszego braku odpowiedniej motywacji do produktywnego postępowania, braku umiejętności czy możliwości do starań mających na celu poprawę naszej sytuacji w jakiej się znajdujemy teraz i w jakiej będziemy się znajdować w przyszłości i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków 
16. Naszego i cudzego przejawiania/nie fatalizmu, czyli przekonania, że nie można/nie samodzielnie kształtować swojego losu, naszego braku brak skłonności do troszczenia się o swoją sytuację materialną w perspektywie przyszłości, czyli braku nawyku oszczędzania, postawy carpe diem i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17. Naszego i cudzego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy ,że względu na nasze poprzestawania na małym i chęć/nie życia zgodnie/nie z naturą, a więc bycia/nie zależnym od jej kaprysów i niestałości, a także od innych istot i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
18. Naszego i cudzego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy ze względu na nasze wcześniejsze żerowanie/nie na innych, na ludziach, duszach, narodach, państwach, na wiernych, a także że państwo, bliscy, rodzina, znajomi, obcy, wierni i wszelkie istoty na nas żerują/nie, wysysają do cna, a także okradają/nie czy nie płacą/nie nam za naszą prace i pomoc, a także tego, co obiecali i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
19. Naszego i cudzego doświadczania/nie powstawania/nie ubóstwa, nędzy, biedy poprzez wpływ/nie istniejących struktur społecznych i gospodarczych, a także przez wojny, kryzys, chaos wewnętrzny w kraju i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
20. Naszego i cudzego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy ze względu na miejsce przebywania/nie, narodzin/nie w określonym miejscu i rodzinie, a więc przez nierówny start względem innych, a także naszego doświadczania nierównych szans edukacyjnych oraz niskiego dochodu w rodzinie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
21. Naszego doświadczania, że wszyscy LDIBT zmuszają/nie nas do tłumaczenia/nie się ze swojej ubóstwa, nędzy, biedy, a także pouczają/nie jak nie być biednym, pomimo, że ubóstwa, nędzy, biedy nie doświadczyli/nie i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
22. Naszego doświadczania, że wszyscy LDIBT uważają/nie, że z powodu naszej ubóstwa, nędzy, biedy jesteśmy/nie nierozgarnięci, głupi/nie, godni pożałownia, niezaradni lekceważenia, uprzedzeń i upokorzeń, a także cieszą się/ z tego, bo na naszym tle mają/nie lepiej, są wg nich kimś, a także naszego doświadczania/nie wstydu z powodu naszej i cudzej ubóstwa, nędzy, biedy umysłowej, duchowej, finansowej, socjalnej i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
23. Naszego doświadczania/nie, że LDIBT widząc/nie naszą biedę, to przychodzą/nie nas dobić/nie i żerować/nie nawet na tym, cokolwiek mamy oraz naszego doświadczania ubóstwa, nędzy, biedy, gdyż to, co mamy zabierają/nie nam by dać bogatym/bogatszym od nas i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
24.  Naszego i cudzego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy ze względu na wadliwy system realizacji świadczeń społecznych, rozdętą instytucjonalizację i zbyt wysokie nakłady, których większa część i tak nie dotrze do najbardziej potrzebujących, ale głównie założenie obowiązku pomocy, które znacząco obniża motywację i działania naszą i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
25. Naszego i cudzego przekonania/nie, że to nie my jesteśmy odpowiedzialni za swój los, a państwo, czego skutkiem mamy postawę roszczeniową wobec rządu, narodu, państwa, polityków, Boga i wszelkich istot i instytucji i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
26. Naszego bycia w biedzie, a wiec w trudnej sytuacji, w kłopocie, w nieszczęściu i doświadczania/nie wszelkich braków i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
27. Naszego i cudzego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy w rodzinie wielodzietnej, a także z powodu naszego/cudzego bezrobocia, niskie wykształcenie, miejsca zamieszkania na wsi, obecność w gospodarstwie domowym osoby niepełnosprawnej i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
28. Naszego i cudzego doświadczania/nie, że z powodu ubóstwa, nędzy, biedy nie mamy posagu i zostajemy starymi pannami/kawalerami i mamy do wyboru tylko mężów alkoholików, bezrobotnych, z nizin społecznych i marginesu, niewykształconych i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
29. Naszego wybierania/nie ubóstwa, nędzy, biedy jako sposobu na życie , a więc naszego utrzymywania/nie się z datków, czyjejś hojności, darów, żebractwa i charytatywności, a także zapomogi z państwa i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
30. Naszego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy jako „working poor”, czyli pracujący ubogi m.in. jak i jako sprzątający toalety, ścielący w hotelach łóżka, smażący kanapki w fast foodach i nie tylko, a więc pracowania/nie na najniższych stawkach m.in. u milionerów oraz doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy mimo ciężkiej pracy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
31. Naszego i cudzego doświadczania/nie rodzaju ubóstwa, nędzy, biedy w Polsce, gdzie Polsce jest bieda, i to bieda drastyczna, bardzo dotkliwa, upokarzająca i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
32. Naszego i cudzego doświadczania/nie z powodu ubóstwa, nędzy, biedy m.in. chorób i niedożywienia, głodu, chłodu i wszelkiego cierpienia, a nawet śmierci oraz braku rodziny i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
33. Naszego i cudzego doświadczania/nie ubóstwa, nędzy, biedy w wyniku głupoty, nieprzytomności, alkoholizmu, narkomanii, hazardu naszego i bliskich i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
34. Naszego i cudzego doświadczania/nie rozmaitych światłych rad odnośnie naszego zakończenia/nie ubóstwa, nędzy, biedy i nie tylko oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
35. Naszego i cudzego doświadczania ubóstwa, nędzy, biedy m.in. z powodu katastrof, klęsk żywiołowych, tragedii światowych i rodzinnych, wypadków, żywiołów, utraty głównego żywiciela rodziny, w wyniku pożaru, włamania, kradzieży, zalania, działalności istot trzecich, naszej działalności wobec innych, dewastacji, awarii, nagłej choroby i kosztownego jej leczenia oraz naszego i cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 30/01/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz