Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Wyparcie, mechanizmy wyparcia, zamiatanie pod dywan – intencje do przemodlenia

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

Wyparcie, mechanizmy wyparcia, zamiatanie pod dywan – intencje do przemodlenia
-naszego, a przez nas cudzego z wszelkich powodów przejawiania/nie wyparcia i mechanizmów wyparcia, represji, w tym min. wyparcia pierwotnego, wyparcia wtórnego, okłamywania/nie się świadomego i nieświadomego i nie tylko, a które są powodowane lękiem, obawami, lub wpływem zewnętrznym i mają na celu niedopuszczenie do naszej świadomości myśli, uczuć, wspomnień, impulsów, fantazji, pragnień i nie tylko oraz naszego doświadczania tego wszystkiego skutków
-naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie, przejawiania/nie mechanizmów oraz skutków tzw. wyparcia pierwotnego kiedy to pewne przeżycia lub emocje na bieżąco są niedopuszczane do naszej/nie świadomości, kiedy takie zjawiska nigdy do umysłu świadomego nie docierają z wszelkich przyczyn, w związków z tym, że wyparcie pierwotne miało miejsce raz, na bardzo wczesnym etapie dzieciństwa, kiedy z Duszy wyodrębniała się nasza ludzka świadomość i nie tylko oraz naszego doświadczania tego wszystkiego skutków
-naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie, przejawiania/nie tzw. wyparcia podstawowego, w którym prymitywne i zakazane impulsy są zablokowane i niedopuszczane do świadomości i nie tylko oraz naszego doświadczania tego wszystkiego skutków
-naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie, przejawiania/nie mechanizmów oraz skutków tzw. wyparcia wtórnego objawiającego się tym, że zjawiska, sytuacje pojawiające się w świadomości usuwamy/nie, zapominamy/nie o nich po to, aby już więcej do nich nie wracać ze wszelkich powodów i nie tylko oraz naszego doświadczania tego wszystkiego skutków
-naszego, a przez nas cudzego zaprzeczania/nie, wypierania/nie mającego/nie na celu zniekształcenie/nie rzeczywistości, ukrywania/nie wydarzeń, zjawisk i nie tylko przed świadomością oraz naszego/nie zaprzeczania/nie faktom i ich lekceważenia i nie tylko oraz naszego doświadczania tego wszystkiego skutków
-naszą, a przez nas cudzą łagodniejszą, choć nietrafną realistyczną/nie interpretacją tego co się dzieje, a w tym naszą/nie oceną uczuć oraz faktów i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-naszego, a przez nas cudzego przechowywania/nie bolesnych doświadczeń, uczuć będących początkowo uświadomionymi aby następnie je ukryć, zapomnieć o nich oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie, przejawiania/nie wyparcia jako chwilowych luk w pamięci aż po całkowitą amnezję (niepamięć) w przypadku bardzo bolesnych doświadczeń i nie tylko i nie tylko oraz tego wszelkich skutków
-naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie, przejawiania/nie strachu, lęku przed bólem, odpowiedzialnością oraz naszego/nie braku umiejętności stawienia czoła przeżyciom, lub zdarzeniom i które były bezpośrednią/nie przyczyną wyparcia, zapomnienia sytuacji, zdarzeń i nie tylko i nie tylko oraz tego wszelkich skutków
-naszego, a przez nas cudzego ciągłego wydatkowania, nakładu naszej lub cudzej energii na ciągłe, stałe wypieranie przeszłych zdarzeń, wspomnień, myśli oraz na ciągły proces kontrolowania otoczenia, a co ma związek z funkcjonowaniem naszej pamięci pod kątem wypieranych treści i nie tylko oraz naszego/nie doświadczania tego wszelkich skutków

Spisał Tomasz


Opublikowano: 08/04/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz