Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Naiwność, ufność; intencje do przemodlenia

Spisała Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

1. Naszego posiadania/nie, przejawiania/nie skrajnej oraz dziecinnej i każdej innej m.in. naiwności, ufności, infantylności a w tym takiej która pozwala wierzyć, że wszystko jest możliwe i takiej która będąc pozostałością z dzieciństwa daje zarazem siłę, mądrość, wiarę, że wszystko może się udać a w tym to co nieprzeciętne i nie tylko
2. Naszego uważania/nie, wierzenia/nie, że pozbycie się m.in. dziecinnej i każdej innej naiwności, infantylności, ufności jest prostą droga do starości i przynosi zarazem pozbycie się tych sił do rzeczy wielkich i większych niż codzienna egzystencja, niż banalne działania i nie tylko
3. Naszego wierzenia/nie, promowania/nie iż naiwność to zarazem ufność w szczerość ludzi, że daje możliwości naprawy świata, że życie dzięki niej jest proste i łatwe, że daje i niesie odporność na zgorzknienie i zwątpienie, a zatem jest/nie cechą pozytywną i odpowiednio negatywną i nie tylko
4. Naszego bycia/nie naiwnymi z powodu m.in. niedoboru wiedzy, niedoświadczenia, głupoty, ignorancji, cudzych manipulacji, obiecanek, mamienia nas z powodu cudzych zagrywek, trików, technik, hipnoz, kodowań i nie tylko
5. Naszego wierzenia/nie, że najwybitniejsze jednostki byli/nie, są/nie, bywają/nie naiwni, łatwowierni a to dlatego, że tam gdzie inni zwątpili to ci wybitni pełni ideałów a nawet naiwności drążyli dalej i szli dalej, nie poddając się co skutkowało rozmaitymi przełomowymi zdarzeniami, odkryciami i nie tylko
6. Naszego wierzenia/nie, że naiwność, łatwowierność jest/nie zarazem stanem , zdolnością zaufania, domeną młodości, wiarą w ideały a zarazem wiarą że chcieć to móc oraz naszego wierzenia/nie, że jeśli przestajemy być naiwni to stajemy się zgorzkniali, tracimy wiarę, starzejemy się i kostniejemy we własnych poglądach i zaczynamy nabierać niebezpiecznego zdrowego rozsądku i przestajemy się starać i przestajemy próbować a w tym do bycia nieprzeciętnymi i nie tylko
7. Naszego uważania/nie, wierzenia/nie, że naiwność to moc i młodość, zaś rozsądek to spokój, wygoda i przeciętność a głupota to po prostu głupota, niezależnie czy naiwna czy rozsądna
8. Naszego posiadania/nie wobec samych siebie i innych ludzi, istot, dusz, Boga i odpowiednio bóstw, bogiń zaufania m.in. ograniczonego i odpowiednio bezgranicznego oraz naszego pozostawiania sobie zawsze/nie marginesu na to że jednak zostaniemy oszukani, omamieni, wykorzystani i nie tylko
9. Naszego bycia/nie nieufnymi z powodu m.in. bagażu doświadczeń, przejść ,z powodu wielokrotnego nadużywania, nadszarpywania naszej ufności przez wszelkich ludzi, dusze, istoty, Boga, bóstwa, boginie i nie tylko


Opublikowano: 23/05/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz