Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Skazaniec – intencje do przemodlenia

Spisała Jolanta Dębiec

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego doświadczania(nie-), bycia(nie-) bycia skazańcem, oczekiwania/nie na wyrok skazujący m.in na śmierć, katorgę, zesłanie, więzienie, karną kompanię, galery,wygnanie itp. a także naszego wyrokowania, skazywania innych m.in. na śmierć, katorgę, zesłanie, więzienie, karną kompanię, galery, wygnanie itp. oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
2. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego oczekiwania(nie-) na realizację wyroku skazującego m.in na śmierć, katorgę, zesłanie, więzienie, karną kompanię, chłostę, baty, wygnanie itp. oraz doświadczania/nie z tego powodu rozpaczy, bezsilności, bezradności, gniewu, wściekłości, żalu, urazy, odrzucenia oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
3. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego doświadczania(nie-) bycia(nie-) traktowanymi jako przestępca, bandyta, pomocnik diabła, kryminalista, winowajca, aresztant, a także bycia(nie-) traktowanymi z tego powodu z wyjątkowym(nie-) okrucieństwem, sprawiedliwie(nie-), łagodnie(nie-) oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
4. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) sądzonymi(nie-), jawnie(nie-), skrycie(nie-), tajnie(nie-), bez możliwości obrony, z możliwością obrony osobiście, z pomocą adwokata, reprezentanta oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
5. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) osądzonymi w procesie sądowym, w sposób zwyczajowy(nie-), a także poprzez samosąd, lincz oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
6. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) oskarżonymi słusznie(nie-), fałszywie(nie-), za cudze(nie-), własne(nie-) przewinienia, niewinnie(nie-), a także przez świadków fałszywych/prawdziwych oraz wszelkich innych oskarżycieli świadomych(nie-) skutków tego co robią oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
7. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) nakłanianymi, nakłaniania innych do składania zeznań fałszywych/prawdziwych, występowania jako świadkowie fałszywi/prawdziwi oraz wszelkich innych oskarżycieli świadomych(nie-)skutków tego co robią oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
8. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) przesłuchiwanymi, łagodnie(nie-), brutalnie(nie-), torturowanymi(nie-) w celu uzyskania zeznań zgodnych(nie-) z wolą przesłuchujących, a także naszego oporowania przed złożeniem zeznań zgodnych z oczekiwaniami przesłuchujących oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
9. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego akceptacji(nie-), wyrażania(nie-) zgody na doświadczanie(nie-) w trakcie przesłuchania bólu, cierpienia, zaszczucia, tortur fizycznych, psychicznych itp. a nawet umierania w trakcie przesłuchiwania oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
10. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego wysłuchiwania(nie-) osobiście(nie-) ogłaszanych(nie-) wyroków skazujących(nie-) przez osoby/osobę pełniące rolę Sądu/sędziego oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
11. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) prowadzonymi(nie-), przewożonymi(nie-) na miejsce stracenia, odbycia kary, miejsce odosobnienia, będąc(nie-) związanymi, powiązanymi, zakneblowanymi, skrępowanymi wszelkiego rodzaju sznurami, łańcuchami, szmatami, linami itp. oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
12. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) tymi, których w wyniku ogłoszonego wyroku m.in. zabijano, mordowano, tracono, palono, ścinano, wbijano na pal, pławiono i nie tylko, natychmiast(nie-) po ogłoszeniu wyroku, następnego dnia, a nawet oczekiwania w zapomnieniu na wykonanie wyroku, z nadzieją, bez nadziei na zamianę wyroku na łagodniejszy wyrok, ułaskawienie oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
13. Naszego, a z naszej przyczyny cudzego bycia(nie-) tymi, których w wyniku ogłoszonego wyroku m.in. zamykano(nie-) we wszelkiego rodzaju więzieniach, lochach, obozach, wypędzano, skazywano(nie-) na banicję oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
14 naszego powodowania, że inni tego doświadczali oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania(nie-) tego wszelkich skutków.
Prosimy Boże o korektę, dopowiedz to co uważasz za stosowne tak aby wszystko działo się zgodnie z wolą Boga + przepraszamy wszystkie ofiary naszego postępowania, + wybaczamy tym którzy przyczynili się w jakikolwiek sposób do doświadczania tego wszystkiego 


Opublikowano: 18/10/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz