Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Mózg w zarysie historycznym – intencje do przemodlenia

Opracowała Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
1. Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie, przejawiania/nie, powodowania/nie, blokowania tego że mózg ludzki składa się z ok 100 miliardów komórek nerwowych niczym minielektrownia fizyko-chemiczna przetwarzająca sygnały zewnętrzne i sprawująca kontrolę nad najwyższymi funkcjami życiowymi i nie tylko
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie, przejawiania/nie, powodowania/nie, blokowania tego że mózg m.i ryb jest/nie prymitywny i zajmuje się koordynacją zmysłowo-ruchową jakże istotną w walce o przetrwanie
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że im większy mózg tym lepiej i odpowiednio tym gorzej dla nas i dla innych
4. Naszego a przez nas i cudzego m.in. doświadczania/nie, promowania/nie, że mózg to organ wyjątkowo spragniony krwi i energii min w taki sposób, że mózg dorosłego człowieka zajmujący 2% wagi jego ciała zużywa ok 15% podaży krwi i pochłania co najmniej 23% zapotrzebowania na energię czyli ok 300-400 kalorii dziennie i nie tylko
5. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie, akceptowania/nie, że mózg to składająca się z 80% wody galaretowata substancja o konsystencji budyniu, która rozbryzguje się na lepkie kawałki już przy upadku z wysokości na jakiej się zazwyczaj znajduje a więc potrzebuje zazwyczaj twardej niczym hełm czaszki o twardym sklepieniu
6. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie, oglądania/nie, powodowania/nie m.in. urazów a nawet rozbryzgiwania się naszych i cudzych mózgów m.in. pod wpływem uderzeń miecza, czy innych przedmiotów, kuli, czy odłamku pocisku a także z wszelkich innych przyczyn
7. Naszego a przez nas i cudzego m.in. usuwania/nie naszych i cudzych mózgów m.in. poprzez nozdrza w trakcie mumifikacji i nie tylko
8. Naszego a przez nas i cudzego m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie, i wysnuwania teorii na temat m.in. dlaczego po obcięciu głowy np. kurczak czy inne zwierzę to potrafi jeszcze biegać
9. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie że mózg jest głównie czy tez całkowicie odpowiedzialny za funkcje duchowe, religijne, za tzw tchnienie duchowe a także że to poprzez mózg komunikuje się z nami Dusza czy nawet Bóg i nie tylko
10. Naszego a przez nas i cudzego m.in. doświadczania/nie, akceptowania/nie że mózg to narząd przypominający wielką elektrownię czy też superkomputer, metropolia w mikroskali poprzecinana tysiącami dróg, torów, kabli telefonicznych, podlegająca ciągłej transformacji dynamiczna struktura której komórki przechodzą poprzez quasi-ewolucyjne procesy selekcji i adaptacji i której poszczególne części mogą z powodzeniem zastąpić i kompensować braki występującyce w innych
11. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, akceptowania/nie, doświadczania/nieże istnieje/nie związek pomiędzy dysfunkcjami mózgu a uszkodzeniami mózgu oraz że choroby umysłowe są chorobami mózgu
12. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia, doświadczania/nie że neurony w mózgu kontaktują się chemicznie i odpowiednio za pomocą impulsów elektrycznych
13. Naszego a przez nas i cudzego m.in. doświadczania/nie, że mózg w szczególny sposób jest niszczony przez syfilis a także przez inne choroby, wylewy, udary jak również środki uzależniające, alkohol, narkotyki przez innych ludzi, dusze, istoty, byty, twory, zwierzęta, rośliny, kosmitów, bóstwa, boginie, weryfikatorów i nie tylko
14. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania z wszelkich przyczyn śmierci mózgu, jego uśpienia a także min zalania krwią czy taż odcięciem jej dopływu na skutek m.in. udaru i nie tylko
15. Naszego a przez nas cudzego m.in. powodowania/nie, doświadczania/nie że mózg mogą zaatakować tzw priony a więc zakaźne białka pozbawione DNA i RNA, zazwyczaj niegroźne potencjalnie jednak niebezpieczne
16. Naszego a przez nas cudzego wykorzystywania/nie mózgów do celów kulinarnych i ich m.in. zjadania, smażenia, wysysania, wygryzania, pieczenia, spożywania na surowo prosto z czaszek jeszcze na ciepło, wypijania a w tym z powodów ich walorów, właściwości m.in. zdrowotnych, odżywczych, religijnych, bałwochwalczych, seksualnych, dewiacyjnych i wszelkich innych
17. Naszego a przez nas cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, że spożywając mózg to można posiąść należące do właściciela mózgu m.in. moce, wiedzę, siłę, talenty, wzorce, geniusz, umiejętności, energie, a nawet iż można tak skonsumować Duszę
18. Naszego a przez nas cudzego na rozmaite sposoby m.in. ceremonialnego spożywania mózgów a w tym uprzednio dokonując trepanacji a także zabójstw, mordów czy składając ofiarę
19. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie, że Dusza jest/nie tak samo czy podobnie bezpostaciowa jak bezpostaciowa jest forma mózgu a więc wierzenia, że to w mózgu zamieszkuje dusza
20. Naszego a przez nas cudzego m.in. interesowania/nie się mózgiem jego m.in. budową, kształtem, przeznaczeniem, działaniem, funkcjonowaniem, smakiem, węchem, konsystencją, wyglądem, właściwościami, dotykiem i badania go, poznawania, sprawdzania, testowania na wszelki możliwe sposoby i nie tylko
21. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie, promowania/nie tego, że mózg jest przede wszystkim/nie siedliskiem, wytwornicą myśl oraz, że to z mózgu bezpośrednio/nie płyną m.in. nasze i cudze przyjemności, radość, śmiech, wesołość, a także odpowiednio smutki, bóle, żałość, łzy a także iż to mózg jest interpretatorem świadomości
22. Naszego a przez nas cudzego wierzenia/nie, promowania/nie, że do prawdy można dojść tylko poprzez wykorzystanie logicznego myślenia i mózgu a więc nawet z pominięciem zmysłów, które wręcz mogą rozpraszać i nie tylko
23. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie jakoby siedliskiem m.in. umysłu, intelektu, uczuć, emocji, Duszy, istoty, boga to był mózg i odpowiednio np. serce czy inne części ciała oraz naszego a przez nas cudzego m.in. poszukiwania/nie tych czy innych przymiotów, cech, wzorców, mocy w m.in. mózgach naszych i cudzych i odpowiednio w innych częściach ciała
24. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie m.in. tak jak twierdził Herofilos i nie tylko, iż istnieją dwa rodzaje nerwów: 1) czuciowe, odpowiedzialne za odbieranie wrażeń zmysłowych i 2) ruchowe, odpowiedzialne za przesyłanie informacji odpowiedzialnych za ruch ciała.
25. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania, doświadczania m.in. zgodnie z tym co twierdził m.in. Erasistratos i nie tylko on, że to większa liczba bruzd odpowiada za wyższość umysłową człowieka nad zwierzęciem.
26. Naszego a przez nas cudzego m.in zgodnie z tym co twierdził m.in. Galen,( grecko-rzymski lekarz opatrujący rany gladiatorów) iż sączący się z mózgu bezbarwny płyn (mózgowo-rdzeniowy (CSF) to jest siedliskiem Duszy i nie tyko
27. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie iż to w płynie rdzeniowo mózgowym zapisane są rozmaite zaburzenia neurologiczne tak, iż badając płyn można to zdiagnozować m.in. dysfunkcje, patologie, wzorce i nie tylko
28. Naszego a przez nas i cudzego m.in. podobnie jak twierdził m.in. René Descartes wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie iż ciało jest/nie oddzielone od Duszy a także iż siedzibą umysłu jest organ zwany szyszynką
29. Naszego a przez nas i cudzego m.in. doświadczania, badania, obserwowania naszych i cudzych m.in. ruchów mimowolnych w ciele i nie tylko
30. Naszego a przez nas i cudzego m.in. jak w 1 poł. XVII w.: Marcello Malpighi i nie tylko on m.in. wierzenia, sądzili, że mózg pracuje w sposób homogeniczny, na wzór wielkiego gruczołu a przy wyobrażeniu tym można zastosować metaforę odwróconego pnia drzewa, którego korzenie tkwiły w mózgu, pień stanowił rdzeń kręgowy, a koronę rozwidlające się nerwy, rozchodzące się po całym ciele i nie tylko
31. Naszego a przez nas i cudzego m.in. podobnie jak Thomas Willis i nie tylko on wierzenia/nie, promowania/nie, że „`Cerebel`( obecnie Móżdżek ) jest osobliwym źródłem duchów zwierzęcych, przeznaczonym do wykonywania pewnych prac i całkowicie oddzielonym od mózgu oraz jakoby w mózgu (…) rodzą się wszelkie rozumne poruszenia spontaniczne, których mamy świadomość i które pragniemy wykonać (…) natomiast duchy zamieszkujące `Cerebel` niepostrzeżenie i po cichu czynią, co nakazuje im Natura, bez naszej wiedzy i pomocy. I nie tylko
32. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie iż to móżdżek odpowiedzialny jest za automatyzację i w konsekwencji za automatyczne czynności nasze i cudze i nie tylko
33. Naszego a przez nas cudzego m.in. badania/nie funkcji i właściwości mózgu na ciałach, organizmach, istotach, ludziach czy zwierzętach martwych i odpowiednio jeszcze żywych m.in. jak Jean-Pierr-Marie Flourens, który usuwał poszczególne części mózgu żywych zwierząt sprawdzając przy tym, które z funkcji zostały zachowane i nie tylko
34. Naszego a przez nas i cudzego m.in. podobnie jak w XVIII w.: Albrecht von Haller wierzenia/nie, doświadczania/nie, że nerwy, są/nie rodzajem rurek wypełnionych bliżej nieokreślonym płynem witalnym a także iż wśród nerwów można wyróżnić :1) odpowiedzialne za odczucia zmysłowe i 2) pobudzające mięśnie przy czym wszystkie/nie ostatecznie prowadzą do mózgu.
35. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie, przejawiania/nie, iż to właśnie w mózgu musi zachodzić tak percepcja zmysłowa, jak i inicjacja ruchów ciała i nie tylko to
36. Naszego a przez nas i cudzego m.in. niczym Luigi Galvani wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie iż każda/nie żywa tkanka obdarzona jest potencjałem elektrycznym a zbiornikami tej elektryczności są/nie mięśnie a nerwy to sieć przewodząca a także, iż to mózg emituje potencjał elektryczny i nie tylko
37. Naszego a przez nas i cudzego m.in. niczym Franz Gall w XVIII-XIX w. wierzenia/nie, promowania/nie poglądu że poszczególne części mózgu zawiadują poszczególnymi zdolnościami człowieka, których miało być 27: instynkt rozmnażania, miłość do potomstwa, przywiązanie i przyjaźń, instynkt obrony samego siebie i swej własności, instynkt okrucieństwa, mądrość, poczucie posiadania i skłonność do zawłaszczania, duma i miłość do władzy, próżność, ostrożność i przezorność, pamięć rzeczy i zdarzeń, zmysł relacji przestrzennych, pamięć ludzi, zmysł słów, poczucie sensu wypowiadanego słowa, zmysł koloru, zmysł związków dźwiękowych, zmysł związków pomiędzy liczbami, zmysł zjawisk mechanicznych, zdolność dokonywania porównań, głębia myśli i duch metafizyczny, poczucie humoru i sarkazm, talent poetycki, dobroć, dar naśladownictwa, Bóg i religia, nieustępliwość. I nie tylko
38. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie, że te 27 części, dzieląc się niejako na specjalizacje, pod wpływem ćwiczeń, ale i przyrodzenia, miały możliwość powiększania się i odpowiednio zmniejszania przy czym te powiększenia zachodziłyby również w fizycznej budowie mózgu tak, że oddziałując naciskiem na czaszkę odkształcałyby ją, uwydatniając tym samym siedziby przypisanych im zdolności, które frenolog mógł badać i mierzyć specjalnie przygotowanym do tego cylindrze i porównując je z przygotowaną ówcześnie mapą (w ten sposób też mógł przygotować pełny opis osoby pacjenta wraz z informacjami o jego utajonych i niewykorzystywanych talentach) i nie tylko
39. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie m.in. zgodnie z tym co podaje nauka zwana frenologią iż kształt czaszki ma związek ze zdolnościami intelektualnymi, cechami charakteru, talentami co prowadziło/nie w konsekwencji do m.in. nietolerancji, rasizmu, segregacji rasowej jak to miało miejsce w III Rzeszy, gdzie kształt czaszki z wypukłościami określał przynależność do rasy aryjskiej bądź do żydowskiej i nie tylko
40. Naszego a przez nas i cudzego m.in. doświadczania/nie zestawu zaburzeń, objawów i symptomów zwanych m.in. chorobą Parkinsona, drżączki poraźnej, zaburzeń ruchu-akinezy, drżenia rąk, odrętwienia kończyn i nie tylko oraz świadomości/nie, że obszar w mózgu odpowiedzialny ze tę chorobę to wąsopodobny obszar zabarwiony na czarno zwany „istotą czarną” i nie tylko on
41. Naszego a przez nas i cudzego m.in. badania/nie wnętrza oka, oczu m.in. poprzez źrenicę oraz wykrywania/nie rozmaitych wad wzroku ich korygowania a także poznawania/nie, badania/nie, obserwowania/nie m.in. szybkości myśli naszych i cudzych i nie tylko
42. Naszego a przez nasi i cudzego m.in. zwiększania, zmniejszania, regulowania, dostrajania, zakłócania, poprawiania, udoskonalania, zmieniania m.in. prędkości i jakości naszego i cudzego myślenia i nie tylko
43. Naszego a przez nas i cudzego min świadomie, dobrowolnie, przytomnie i nieprzytomnie, w hipnozach, kodowaniach, inicjacjach i nie tylko poddawania się wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. badaniom, ingerencjom, operacjom, naprawie/nie naszych i cudzych mózgów i nie tylko
44. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania/nie, odkrywania/nie, powodowania/nie że uszkodzenie kory czołowej nie wywoływało zaburzeń mowy, ale zaburzenia kontroli emocjonalnej i zmianę osobowości w kierunku bardziej rozhamowanej i impulsywnej a także we wszelkich innych kierunkach i nie tylko
45. Naszego a przez nas i cudzego m.in. odkrywania/nie, doświadczania/nie, wierzenia/nie że obszar w przedniej części lewej półkuli mózgu i nazwany na cześć odkrywcy, tzw. obszar Broca to obszar odpowiedzialny/nie za naszą i cudzą mowę
46. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie że obszar zwany obszarem Wernickiego a więc inicjujący i kierujący procesem rozpoznawania głosek, wyrazów i zdań oraz czynnościami nadawania mowy a uszkodzenie tego ośrodka odpowiada za zaburzenia mowy zwane afazją Wernickiego gdzie wypowiedzi są poprawne pod względem ruchowym ale zupełnie niezrozumiałe co w konsekwencji prowadzi często do wymyślania nowych słów, wyrazów i całych wypowiedzi i nie tylko
47. Naszego a przez nas i cudzego bycia/nie świadomymi/nie i doświadczania/nie, że m.in. chlorki sodu a także srebra odbarwiają w mózgu neurony
48. Naszego a przez nas i cudzego m.in. badania/nie mózgów ludzi, dusz, istot, zwierząt m.in. małp, królików i nie tylko w celu m.in. rejestrowania tam napięcia elektrycznego i nie tylko po to
49. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia/nie, doświadczania/nie, że cały układ nerwowy jest złożeniem bardzo dużej ilości podobnych tak pod względem strukturalnym, jak i funkcjonalnym komórek nerwowych, które później zostały nazwane neuronami i nie tylko
50. Naszego a przez nas cudzego bycia/nie świadomymi/nie, doświadczania/nie że mózg ma budowę hierarchiczna a więc nad najbardziej prymitywnymi, zwierzęcymi popędami miałyby sprawować kontrolę funkcje wyższe, wykształcone dopiero w organizmach, jak człowiek a co za tym idzi nienormalne odruchy, mające swe źródło w uszkodzeniach mózgu, można traktować jako uwalnianie się funkcji niższych i osłabianie wyższych. I nie tylko
51. Naszego a przez nas i cudzego m.in. zgodnie/nie z naukami Zygmunta Freuda umysł, osobowość człowieka zbudowana/nie jest z pięter gdzie wyróżnić można m.in. pierwotne – `id`, hamujące go – `ego` oraz wykształcone przez społeczne normy – `superego i nie tylko
52. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania/nie choroby Alzheimera, demencji starczej i przedstarczej, otępienia i nie tylko a w tym z uwagi na nagromadzenie w mózgu, ciele fizycznego i energetycznego aluminium i nie tylko
53. Naszego a przez nas cudzego m.in. badania/nie dynamiki mózgu a w tym badając, zapisując potencjały elektryczne mózgu m.in. metodą badań zwaną encefalografią (EEG)
54. Naszego a przez nas i cudzego m.in. kierowania się/nie w naszym życiu, istnieniu, przejawianiu się, w ciele m.in. odruchami warunkowymi i odpowiednio bezwarunkowymi, zrachowaniami wyuczonymi, które następują pod wpływem pewnych impulsów i nie tylko
55. Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie że my i inni chorujemy/nie na m.in. niezdolność poznania a więc agnosię, ślepe widenie, ślepotę korową, ślepotę psychiczną m.in. tak jak ranni w głowę żołnierze a także prosopagnosię-według greckiego źródłosłowia „niemożności rozpoznawania twarzy”i nie tylko
56. Naszego a przez nas i cudzego m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie że my i inni chorujemy na m.in. synestezję w której jeden z bodźców miesza się z innymi tak iż możliwe/nie jest dostrzeganie, widzenie dźwięków, a nawet słów m.in. z uwagi na ćpanie, stosowanie środków halucynogennych i z wszelkich innych przyczyn
57. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia/nie, doświadczania/nie że w przewodzeniu impulsów nerwowych biorą udział związki chemiczne zwane m.in. przekaźnikami, mediatorami a gdy występują w mózgu, neuroprzekaźnikami
58. Naszego a przez nas cudzego m.in. doświadczania/nie, powodowania/nie, że w przekazywaniu impulsów nerwowych pośredniczą wszelkie inne m.in. idee, pomysły, artefakty, narkotyki, wzorce, istoty, Dusze, weryfikatorzy, bóstwa i nie tylko
59. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania/nie, bycia/nie świadomymi/nie że usunięcie płatów czołowych mózgu prowadzi do uspokojenia pewnych neurotycznych istot jak m.in. małp a nawet ludzi, zwierząt a w tym również na skutek pewnych technik terapeutycznych zwanych m.in. lobotomia czy też leucotomia ( odcinanie białych włókien nerwowych)
60. Naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie m.in. lobotomii i jej odpowiedników polegających m.in. na przecięciu, uszkodzeniu kory przedczołowej jako metody leczenia rozmaitych przypadłości m.in. chorób psychicznych, schizofrenii, depresji, urojeń, lęków, halucynacji innych zaburzeń
61. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, promowania/nie, doświadczania/nie, że za pomocą elektrowstrząsów można wyleczyć z depresji i innych chorób czy przypadłości
62. Naszego a przez nas i cudzego m.in. poszukiwania/nie, posiadania/nie w mózgu miejsca pamięci, siedziby pamięci m.in. hipokampu oraz tych miejsc m.in. blokowania, używania/nie zgodnie z boskim planem, przeznaczeniem
63. Naszego a przez nas i cudzego wierzenia/nie, promowania/nie doświadczania/nie tego że zapamiętywanie przez mózg informacji polega na tym, że dwa, wcześniej nie połączone ze sobą neurony, pozostają aktywne w tym samym czasie i dalej, jeśli zostanie uaktywniony neuron X, pobudzając przy tym sąsiedni neuron Y, to wówczas dojdzie pomiędzy nimi do synaptycznego połączenia, a w następnej kolejności, wzmocnienie tego połączenia
64. Naszego a przez nas cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie tego, promowania/nie , że mózg człowieka to wtórna całość zbudowana z trzech, pierwotnie istniejących mózgów: 1) prymitywnego – gadziego, 2) bardziej rozwiniętego, tzw. „starych ssaków” i 3) najbardziej doskonałego – „nowych ssaków”, oraz że pierwszy zlokalizował w pniu mózgu (trzonie wyrastającym z rdzenia kręgowego) i miał on odpowiadać za instynkty, drugi, składał się z wzajemnie powiązanych struktur mających swą siedzibę w środku mózgu (układ limbiczny) a kontrolowałby on zachowania emocjonalne, ze szczególnym uwzględnieniem seksu i agresji a trzeci zaś, który w rezultacie odpowiada najbardziej zewnętrznemu obszarowi mózgu (korze mózgowej), klasycznie, odpowiadałby za racjonalne myślenie i nie tylko
65. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia/nie, doświadczania/nie, bycia świadomymi/nie że m.in. przecięcie, przerwanie spoidła wielkiego łączącego obie półkule mózgu pozostawia u pacjentów, ludzi, istot, Dusz negatywne konsekwencje, jak m.in. jednostronne widzenie, polegające na tym, że pacjenci zdają sobie sprawę z istnienia tylko jednej strony postrzeganego świata oraz wszelkie inne przypadłości i nie tylko
66. Naszego a przez nas i cudzego m.in. wierzenia, doświadczania, przejawiania, że mózg wytwarza morfinopodobną substancję (enkefalinę), która łagodzi odczuwanie bólu a także iż wytwarza inne związki jak m.in. endorfina, dynorfina – służą jako neuroprzekaźniki, do komunikacji drogą chemiczną w mózgu do wszelkich celów


Opublikowano: 18/03/2018
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz