Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Osądzanie innych i bycie osądzanymi

Intencje rozpisałem, po zapoznaniu się z artykułem o osądzaniu innych, na podstawie węchu Link. Autor czerpie z książki „The Messiah`s Days” wydanej przez „Chabad of the Chabad Association Centre” Menachem Broad.

Motto

Izajasza 11.3 : „ Nie według widzenia swoich oczu będzie sądził ani według słyszenia swoich uszu rozstrzygał„.
Inne tłumaczenie„ Nie będzie sądził z pozorów, ni wyrokował według pogłosek„.
Dosłowne (nieco koślawe, bo internetowe) tłumaczenie hebrajskie, w tekście wspomnianego artykułu, ma jednak zapis akcentujący węch.„I wąchali się w bojaźni Pańskiej, a na oczach jego nie będą sądzić ani słuchać jego uszu”. Gemara interpretuje słowo „wąchać”, które nada swym zdolnościom, oddawania sprawiedliwości zmysłowi węchu – „oczerniać i deine” (= wącha i omawia). Jak wyjaśnia Rashi: „ludzki zapach i osądzaj i wiedz, kto jest dłużnikiem”. Powiedziano także w Zohar 3 : (omówi na podstawie zapachu, bez potrzeby świadków i ostrzeżenia).„

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza].

Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają m.in. zdolności i prawa wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen, polegając na zmysłach węchu, na czuciu, na odczuwaniu, nawet bez potrzeby powołania świadków i bez ostrzeżenia i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków  
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. zdolności i prawa wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen, polegając na zmysłach węchu, na czuciu, na odczuwaniu, nawet bez potrzeby powołania świadków i bez ostrzeżenia i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków 
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. w oparciu o „czucie, o odczuwanie„ zapachów, ukrytej prawdy, w powiązaniu z mądrością i głębokim zrozumieniem, a w tym zrozumieniem woli Boga, dotyczącej nie tylko konkretnej osądzanej sprawy, postaci i postawy i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. w oparciu o „czucie, o odczuwanie„ zapachów, ukrytej prawdy, w powiązaniu z mądrością i głębokim zrozumieniem, a w tym zrozumieniem woli Boga, dotyczącej nie tylko konkretnej osądzanej sprawy, postaci i postawy i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez dar i łaskę przenikania przez ekran mgły i niewiedzy poprzez zdolności do dotykania korzeni problemów, tak aby twórczo zainspirować osobę i jej Duszę oraz istoty i Dusze wszystkich zainteresowanych daną sprawą i zrozumieniem skutków oraz przyczyn zaistniałych faktów  i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez dar i łaskę przenikania przez ekran mgły i niewiedzy poprzez zdolności do dotykania korzeni problemów, tak aby twórczo zainspirować osobę i jej Duszę oraz istoty i Dusze wszystkich zainteresowanych daną sprawą i zrozumieniem skutków oraz przyczyn zaistniałych faktów  i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez rozumienie tylko pewnego wycinka z całej sprawy, których wyrok przez to pozostaje powierzchowny i stronniczy i nie dając nikomu (a nawet sędziemu) całkowitej pewności, że wyrok i sam sędzia jest uczciwy, rzetelny i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez rozumienie tylko pewnego wycinka z całej sprawy, których wyrok przez to pozostaje powierzchowny i stronniczy i nie dając nikomu (a nawet sędziemu) całkowitej pewności, że wyrok i sędzia jest uczciwy, rzetelny i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. którzy to sędziowie chcą, mogą, potrafią poczuć, co tak naprawdę przeszło przez osobę, popełniającą określony czyn, wbrew presji, z jaką musiała/musiał sobie poradzić i co działo się w jego/jej Duszy i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. którzy to sędziowie chcą, mogą, potrafią poczuć, co tak naprawdę przeszło przez osobę, popełniającą określony czyn, wbrew presji, z jaką musiała/musiał sobie poradzić i co działo się w jego/jej Duszy i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. dokładnie wiedząc i rozumiejąc istotę problemu i tło jego pojawienia się, dla których to sędziów widoczne są wszystkie szczegóły sprawy, co zapobiega możliwości zaistnienia fałszywych interpretacji i fałszywych zarzutów, ale także przynosi w pełni zrozumienie wszystkich przyczyn i powodów każdego uczynku i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. dokładnie wiedząc i rozumiejąc istotę problemu i tło jego pojawienia się, dla których to sędziów widoczne są wszystkie szczegóły sprawy, co zapobiega możliwości zaistnienia fałszywych interpretacji i fałszywych zarzutów, ale także przynosi w pełni zrozumienie wszystkich przyczyn i powodów każdego uczynku i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez własne czucie i dar zrozumienia, pozwalający sędziemu niewinnie i bezpiecznie stanąć w miejscu osądzanych i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez własne czucie i dar zrozumienia, pozwalający sędziemu niewinnie i bezpiecznie stanąć w miejscu osądzanych i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy podlegają sędziom oraz osądowi tych, którzy mają i odpowiednio nie posiadają perfekcyjne m.in. zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez łaskę rozpoznawania wszystkich przyczyny i intencji, które spowodowały, że osądzany zgrzeszył, i poprzez dar rozumienia tego, jak sam Bóg może nauczyć go przestrzegania prawa, aby ​​nie chciał grzeszyć i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia tymi, którzy osądzają innych i siebie, którzy są sędziami, mając i odpowiednio nie posiadając m.in. perfekcyjne zdolności wydawania sprawiedliwych wyroków i ocen m.in. poprzez łaskę rozpoznawania wszystkich przyczyny i intencji, które spowodowały, że osądzany zgrzeszył, i poprzez dar rozumienia tego, jak sam Bóg może nauczyć go przestrzegania prawa, aby ​​nie chciał grzeszyć i nie tylko oraz doświadczania tego wszelkich skutków


Opublikowano: 24/05/2020
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz