Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Miejsce święte świętych.

Nie ustalam wykazu tematów, które pojawią się na stronie WWW, lecz jakiś czas temu licznik wskazał nadchodzący tysięczny artykuł. Rozważałem czy ma to być losowy temat, czy jakiś szczególny.
Dzisiaj właściwym wydaje się być omówienie Miejsca świętego świętych.
E. Cayce wspomina o nim w kilku odczytach, bez opisu, bez uszczegóławiania, czym jest tak naprawdę.
Ty jako człowiek nie możesz tam stanąć osobiście, ale możesz zobaczyć w nim swoją duszę. Będziesz widzieć i wiedzieć wszystko co się dzieje. Nie jest ci potrzebna żadna inicjacja, znamiona, namaszczenia, symbole, podobizny świętych. Jedyne co trzeba, to prosić o łaskę dla bliźnich, niekiedy dla siebie.
No cóż. Na Ziemi toczą się wojny i ludzie zachowują się jak wówczas jak potwory. Potem umierają a ich dusze, prawem karmy wcielone znów na Ziemi, mogą być twoimi krewnymi, tyranami, despotami, kierownikiem w pracy. W relacjach rodzinnych opartych na programach po-narkotycznych, DDA, BDP przebaczenie nie jest codziennością. Typowym jest też mechanizm, że namolny a uciążliwy despotyczny krewny, został kiedyś poszkodowany przez działania naszej duszy oraz wcześniejszej ziemskiej osobowości.
Bywa że bliźni jest ciężko chory, że krewny uległ wypadkowi i potrzebna jest mu nie pokuta, ale łaska Boga do której ma prawo, a o którą nie potrafi poprosić samodzielnie.
Zabiegać też można o wynikający z bożej Łaski pokój na Ziemi, w rodzinie, o cokolwiek.
Zostałeś boleśnie porzucony przez kobietę? Proś o bożą łaskę dla niej.

Prosząc o Boga o Łaskę, użyj właściwych argumentów, rzeczowych słów.
Inspiracją może być art. o podobnej sprawie pt ,,Prawo Łaski” Link oraz Karma i prawo łaski wg E. Caycego Link

Może będzie ci dane tego doświadczyć. Możliwe jest, że kiedyś w pokorze, z otwartym sercem, prosząc Boga o łaskę dla kogoś, zobaczysz jak twoja dusza robi dokładnie to samo w Miejscu świętym świętych. Zobaczysz jak ona jest ubrana, z kim i w jakim celu tu przyszła.
Wówczas jedyne światło świata udzieli wam zrozumiałej odpowiedzi.
Będziesz to wiedzieć, słyszeć. Zrozumiesz wszystkie konsekwencje tego, co szybko dokona się w twoim życiu oraz w losach twoich bliźnich.


Opublikowano: 02/04/2012
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 2 komentarze

  • Sławomir M. pisze:

    [12:22:03 PM] Bartek: wczoraj przed sen poprosiłem Stwórcę, żeby mi się ukazał takim jaki jest naprawdę 🙂
    tzn. mi, mojej Duszy, całej naszej istocie
    12:29:58 PM] Mirka : jak więc się ukazał?
    [12:31:30 PM ]Bartek: jak tylko to powiedziałem, to zacząłem się śmiać, tak lekko i radośnie jak sobie przypominam to mi się dalej chce śmiać 🙂 trochę się popłakałem do tego, ale to był śmiech z płaczem tak ze szczęścia 🙂 nie tego się spodziewałem, myślałem, że światło zobaczę 😉
    [12:44:02 PM] Mirka : a co zobaczyłeś?
    [12:44:21 PM] Bartek: nic tylko poczułem radość 🙂
    [12:46:01 PM] Mirka : dlatego nie ma co opisywać jak wygląda Stwórca, brzmi Jego głos, dla każdego może to być indywidualne doświadczenie
    jak ktoś się nastawi, że tak i tak ma wyglądać to zaczyna się naśladownictwo jakie jest formą pośrednictwa w takim wydźwięku, że wypożyczyło (przejęło) się cudze wzorce by dowiedzieć się jak Stwórca się przejawia itp.
    Dusze chętnie poprzez kogoś chcą doświadczać, przyjmować coś za pewnik zamiast bezpośrednio prosić Boga Dawcę Życia o ukazanie jak to jest naprawdę
    [12:52:54 PM] Bartek: np. miejsce świętych widzę ale niewyraźnie, np. jak moja Dusza z istotami robi pokłon
    [12:52:56 PM] Mirka : Z tego powodu też trzeba uważać by nie sugerować bo chętnie potem zrzucają winę, że ,,ten powiedział iż tak i tak ma być,,
    [12:53:01 PM] Bartek: ale to tez może być nastawianie się, że tak jest
    [12:53:17 PM] Bartek : a mi radości brakuje w życiu
    no i dostałem odpowiedz
    [12:56:35 PM] Mirka : jaką? że radości brak?
    [12:57:15 PM] Bartek : ze Stwórca to tez radość życia, tak sie przejawia
    [1:01:50 PM] Mirka : widzisz- tylko teraz weryfikacja ponowna doświadczenia 
    chyba że masz zero wątpliwości 🙂
    [1:02:23 PM] Bartek : od razu pomyślałem , że to jest to, to przyszło tak naturalnie, nagle
    Artykuł Bóg Twórczej Siły, komentarz
    [6:03:40 PM] Asia: poprosiłam Duszę żebyśmy razem poszły do Stwórcy i poszłam spać. Pamiętam kawałek snu bardzo nie wyraźnie, tak jakbyśmy razem z Duszą poszły do Stwórcy, widziałam bezkresne czyste światło, które jawiło mi się jako Stwórca, pamiętam że było piękne, jasne i ciepłe. To dziwne bo z jednej strony w naszej kulturze jest głęboko zakodowany wizerunek Boga Dawcy Życia jako osoby, starszego pana, z siwą brodą itd tylko nie wiem czy my w końcu do Boga Dawcy Życia dotarłyśmy czy też nie bo się obudziłam i dopiero potem mi się przypominało, że taki dziwny sen miałam…. 
    Bóg jest światłością. Modlitwa 
    Bóg- czy Uniwersalna świadomość kosmiczna, energia kosmosu, kosmiczny absolut. Modlitwa uwalniająca
    [9:33:43 PM] Asia: Monia, czy to światło które widziałam we śnie .. .przecież do Stwórcy mówi się ¦wiatłości, a w linkach do art. było sporo zastępczych różnych pojęciach nie mających nic ze Stwórcą wspólnego? Czy ktoś widział BDŻ?
    [9:34:13 PM] Mirka : tak
    [9:34:47 PM] Asia: jak wygląda BDŻ (Bóg Dawca Życia) ? kosmiczna świadomość, abslolut (jak wódka) itp. to przecież nie BDŻ
    [9:34:50 PM] Mirka : jeden link celowo dałam- do kosmicznej świadomości, absolutu- jak ktoś wejdzie na stronę i poczyta komentarz może sprawdzić od razu ten link- daje sporo do myślenia.
    Poproś by Ci się pokazał Bóg Dawca Życia
    [9:37:19 PM] Asia: 
    <<< poproś by Ci się pokazał Bóg Dawca Życia
    poprosiłam Duszę żebyśmy poszły razem do BDŻ i poszłyśmy czy zatem to światło to nie był ¦wiatłość?
    [9:37:27 PM] Mirka : 
    <<<widziałam bezkresne czyste światło, które jawiło mi się jako Stwórca, pamiętam że było piękne, jasne i ciepłe 

    Jak nie masz pewności nadal proś
    niezapomniane wrażenie

    [9:39:41 PM] Asia: toż to było niezapomniane, tylko mam odczucie, jakby Dusza zaraz potem zasłoniła mi oczy, gdyby to nie był BDŻ to by mi nie zasłoniła, nie straciłabym tego obrazu
    [9:43:09 PM] Mirka : pytanie dla Duszy z jakiego powodu przysłoniła?
    Wiele można by opowiadać, opisywać ale to są relacje drugorzędne- nie twoje

    dużo osób opowiada o cudownościach Dusz, duchów, przewodników, pośredników, żywych bogów, o Stwórcy

    ale co to jest- usłyszeć i sobie kodować że tak ma się Stwórca przejawiać? to jest dobre i genialne a tamto nie?[a potem niemożność jest zaakceptowania, że dane praktyki, kulty były tragiczne w skutkach albo bałwochwalcze]

    Prosić (Stwórcę) a będzie dane

    [9:43:59 PM] Asia: ok 🙂

    [9:44:42 PM] Mirka : Intencja-
    zasłaniania, nie zasłania oczu m.in. nam samym, mi przez własną Duszę i inne istoty, byty, twory a także naszego zasłaniania innym m.in. oczu aby nie widzieć Stwórcy
    Tak samo jak pytanie odnośnie Duszy i jej osobowości jakie współtworzą ze Stwórcą- łatwa droga dla Duszy by sobie nowe kodowania wytworzyła jak to ma wyglądać 
    a tu nie tędy droga- Dusza i osobowość mają współtworzyć ze Stwórcą a więc ma się odbyć bez kodowań
    [10:03:59 PM] Asia: bo nie wiem jak wyjść z tego kręgu bo – dusza blokuje kontakt ze Stwórcą to jak mam się od Stwórcy dowiedzieć skoro nie otrzymuję odpowiedzi. Długo rozmawiałyśmy co takiego dzieje się z Duszą, że mi blokuje dostęp to dopytywałam czemu Dusza woli być otumaniona zamiast szczęśliwa jak Dusze współpracujące z BDŻ, więc wyszło na to że ona tego nie widzi bo jest otumaniona no to zapytałam jak w takim razie (skoro wiemy że MD nie wygląda jak te szczęśliwe Dusze) jak wyglądają te szczęśliwe Dusze skoro ona je widzi (nie wiedziałam że je widzi, myślałam że tkwi w jakimś miejscu, w którym innych szczęśliwych nie widzi i nie ma świadomości, że może być inaczej) to w tym znaczeniu pytałam.
    [10:09:13 PM] Mirka: Jako osobowość masz wolę i możesz dzięki niej dowiedzieć się od Stwórcy tego argumentując
    nawet jak blokuje własna Dusza ci kontakt, ale jak wytrwasz i będziesz BDŻ dopytywać otrzymasz odpowiedzi niezbędne aby pomóc sobie oraz Duszy

    <<<jak wygląda współpraca osobowość-dusza-Stwórca? co konkretnie na przykład robią? masz jakiś przykład? Jak działają, wyglądają szczęśliwe dusze?
    <<<, no proszę podaj nam przykłady, jak wyglądają i czują się szczęśliwe dusze współpracujące razem z osobowościami i ze Stwórcą, moja dusza bardzo lubi takie konkrety.
    <<<no proszę podaj nam przykłady, jak wyglądają i czują się szczęśliwe dusze współpacujące razem z osobowościami
    pytanie o wzorzec, jak ma wyglądać (Dusza może sobie kodować nastawienia, wzorować się na kimś)
    Stwórca może udzielić inforacji tu na spokojnie podejść. teraz już będziesz wiedzieć, że Dusza może sobie kodować nastawienia, wzorować się na kimś 
    tak wiele Dusz wzorowało się na tych co odchodzili od Stwórcy albo na tym kto zmierzał do Boga- a skończyło się na tym, że popadły Dusze w fałszywe wyobrażenia i podążyły za żywym bogiem jaki miał zbawić lub same takimi się stawały

  • s_majda pisze:

    Miejsce Święte, w zależności od… (intencje do przemodlenia)  

     Autor Sławomir Majda w oparciu o tekst Małgorzaty Kraty   

    1. Naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony samego Boga i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    2. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkich płci ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów, zwierząt, roślin, kosmitów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    3. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkiego rodzaju, znaczenia, gatunku, płci m.in. bóstw, bogiń, boskich matek, boskich ojców, boskich synów, boskich córek, boskich rodzin, Goauldów, koleżków Boga, bogów, półbogów Asurów, świętych, guru, mistrzów, nauczycieli, Mesjaszy, aniołów, Archaniołów, serafinów astralnych, astrali, władców ludzi, władców Dusz, proroków i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    4. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. fizycznych i astralnych węży, jaszczurów, istot, bytów, tworów, pasożytów, lokatorów naszej i cudzej energetyki i nie tylko oraz ze strony m.in. wszelkich duchów, demonów, strzyg, duchów przodków, istot opętujących, mitycznych stworzeń, mitycznych istot i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    5. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych cudotwórców, uzdrowicieli, znachorów, bioenergoterapeutów, lekarzy ciała i Duszy, od praktyk Reiki i ich zarządców, od właścicieli, zarządców i struktur różnych praktyk inicjacyjnych, od wiedźm, magów, szamanów, wizjonerów, czarownic, od magii żywiołów, joginów, tantryków i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    6. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkich oświeconych, oświecających i odpowiednio zaczerniających siebie i innych m.in. ludzi, Dusz, istot, części naszej i cudzych istot, od tych dążących do nirwany, do zbawienia, wyzwolenia, odkupienia osiągających je i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    7. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkich buddystów, hinduistów, chrześcijan, katolików, protestantów, ateistów, agnostyków, heretyków, prawosławnych, muzułmanów, wyznawców judaizmu, bahaizmu, religii plemiennych, totemizmu, taoizmu, shinto, sikhizmu, dżinizmu, ahinsa, ayyavazhi, wyznawców Wicca, wyznawców druidyzmu, voodoo, theravady, mahajany, chan, zen, son, amidyzmu, Szkoły Czystej Krainy, tendai, shingon, buddyzmu tybetańskiego, ningma, kagju, sakja, dzionangu, gelug, Bon i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    8. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców wszelkich sekt chrześcijańskich m.in. starokatolicyzmu, kościołów utrechckich, kościołów narodowych, mariawityzmu, katolicyzmu, wschodniego katolicyzmu, grekokatolicyzmu, kościoła rzymskokatolickiego, sedewakantyzmu, konklawizmu, palmariznizmu, lefebrystów, anglikanizmu, prawosławia, od kościołów bizantyjskich, cerkwi prawosławnych, staroobrzędowców, popowców, bezpopowców, skopców, starokalendarzowców, kościołów orientalnych, koptów, Syryjczyków, kościołów asyryjskich i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    9. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. adwentystów, milleryzmu, anabaptyzmu, wyznawców arianizmu, baptyzmu, braci morawskich, braci polymuckich, husytyzmu, kalwinizmu, kongregacjonizmu, prezbiterianizmu, kwakrów, luteranizmu, monnonityzmu, metodyzmu, pentekostalizmu, salwacjonizmu, unitarianizmu, waldensi i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczani żea tego wszelkich skutków
    10. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. restoracjoizmu, ruchu babackiego, Świadków Jehowy, Zrzeszenia Wolnych Badaczy Pisma Świętego, Świętych Ruchów Misyjnych, wyznawców unitaryzmu, mormonów, Kościołów Jezusa Chrystusa w Dniach ostatnich, Społeczności Chrystusa, afrochrześcijaństwa jak aladury, harrizmu, kimbangizmu, lumby i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    11. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. dżinizmu, digambarów, sthankawasi, śwetambarów, gnostyków, wyznawców manicheizmu, mandeizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    12. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców m.in. wszelkich odłamów i sekt wiszniuzmu, krysznaizmu, śiwaizmu, lingajatów, śaktyzmu, hinduizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    13. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. alawitów, alewitów, charydżytów, sunnitów, szyitów, immaitów, ismalitów, zajdytów, wyznawców sufizmu, Ahmadiyya, czarnego islamu, Maurów, Narodu islamu, drudyzmu, ahl-e-hakk, zikrytów, wyznawców, twórców, kapłanów i zarządców skrypturalizmu, koranizmu oraz jezydyzmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    14. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. promotorów, twórców, kapłanów i wyznawców wszelkich sekt i frakcji judaizmu: m.in. felaszów zwanych czarnymi żydami, judaizmu mesjanistycznego a w tym chasydzkiego, judaizmu konserwatywnego, ortodoksyjnego, postępowego, rekonstrukcjonistycznego, karaimizmu, mozaizmu, samarytaizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    15. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony promotorów, twórców, kapłanów i wyznawców wszelkich sekt i frakcji m.in. mazdaizmu, religii perskich, mazdakizmu, mitraizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    16. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. organizatorów, zarządców i wyznawców tzw nowych ruchów religijnych jak babizmu, bahaizmu, czeondoizmu, kaodaizmu, szejkersów, Kultów cargo, Falun Miejsca Świętegong, Modekngei, New Age, Realizm, Rastafari, Scjentologi, Metody Quan Yin, Wicca, „Jam Jest„i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    17. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. twórców, zarządców, wyznawców m.in. Asatriuzmu, Hellenizmu, Słowanowierstwa, Inteligentnej Jogi Międzynarodowej, Medytacji Transcendentalnej, Misji Boskiego Światła, Międzynarodowego Towarzystwa Świadomości Kryszny, Neo-Sannyasmu (Osho), Radha Soami, Sathya Sai Baby, Swaminaryan Faith, Harrizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    18. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony promotorów, twórców, kapłanów i wyznawców wszelkich sekt i frakcji m.in. religii prehistorycznych, religii rodzimych Afryki, Australii, Oceanii, Azji, Europy, obu Ameryk a także konfucjanizmu, santerii, sikhizmu, shinto, taoizmu, zaratusztrianizmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    19. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. wszelkich płci m.in. tyranów, despotów, socjopatów, katów, terrorystów, szantażystów, sędziów, prawników, prokuratorów, oskarżycieli, panów, władców, zwierzchników, przełożonych, pracodawców, współpracowników, klientów, płatników, manipulatorów, hipnotyzerów, królów, książąt, doradców, notariuszy, sekretarzy, władzy państwowej, religijnej i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    20. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. zarządców, twórców, najemców, użytkowników, właścicieli m.in. planet, konstelacji, kosmosu, gwiazd, księżyców, komet, asteroid, galaktyk, pyłu kosmicznego, czarnych dziur, słońc od ich ruchów, położenia, oddziaływań i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    21. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony twórców, promotorów, właścicieli, użytkowników, beneficjentów, entuzjastów wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia m.in. amuletów, talizmanów, artefaktów, gadżetów, przedmiotów magicznych i niemagicznych, eliksirów, ziół, dymów, kadzideł, pieśni, mantr, świętych tekstów, roślin, zwierząt, metod wróżbiarskich, obrzędów, zabobonów, ofiar składanych komuś/czemuś, dewocjonaliów, obrazów, figur, rzeźb, malowideł, sakramentów, narkotyków, alkoholi, ekstaz duchowych i fizycznych, mistycyzmu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    22. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia m.in. twórców, promotorów, beneficjentów, kapłanów, strażników, ofiar, świadków i wyznawców wszelkich m.in. obrzędów, kultów, nominacji, namaszczeń, pozwoleń, wytycznych, umów, przysiąg, przyrzeczeń, kontraktów, nakazów, zakazów, cyrografów, misji, paktów, aktów, porozumień, traktatów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    23. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych m.in. elementów budowy fizycznej i energetycznej, narządów, tkanek, komórek, atomów, układów fizycznych na ich wszystkich poziomach, przestrzeniach, płaszczyznach, elementach i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    24. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony naszych i cudzych wszelkiego rodzaju, wielkości, znaczenia, płci m.in. rodziców, wychowawców, wychowanków, nauczycieli, małżonków, kochanków, dzieci, rodzeństwa, sióstr, braci, cioć, wujków, kuzynów, całych rodów, rodzin, społeczności, warstw społecznych, dziadków, babć, krewnych i niespokrewnionych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    25. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych m.in. strażników, weryfikatorów a w tym również licencjonowanych, windykatorów, komorników, pośredników, świadków, twórców, założycieli, ochroniarzy, opozycji, cenzorów, promotorów, beneficjentów, ofiar naszych i cudzych działań, zamiarów, przejawień i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    26. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. stowarzyszeń, bractw, wspólnot, komun, związków, organizacji a w tym administracyjnych, wojskowych, cywilnych, świeckich, finansowych, religijnych, mesjanistycznych, duchowych, gospodarczych, publicznych, politycznych, przestępczych, wywiadowczych, seksualnych, narkomańskich, pijackich, państwowych, globalnych, kosmicznych, wielowymiarowych, czasoprzestrzennych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    27. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. Duszy i istoty Wisznu i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    28. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. pogody, przyrody, żywiołów, pory dnia, nocy, daty, pory roku, astrologii, numerologii, meteorologii, temperatury otoczenia, wilgotności, wysokości Słońca na niebie i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    29. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszych i cudzych m.in. kodowań, myślokształtów, blokad, obciążeń, wzorców, uwikłań, krzyży i węzłów karmicznych, koła karmy, koła fortuny, od losu, przypadku, loterii, szczęścia i odpowiednio od pecha, klątw, uroków, liter, słów, znaków, symboli, cyfr, liczb, alfabetów, mandal, tatuaży, wyznaczników, ozdobników, czipów, urazów, kalectw, chorób oraz ich wytwórców i beneficjentów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    30. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. stowarzyszeń, grup i kręgów m.in. demonicznych, satanistycznych, lucyferańskich, magicznych, czarno-magicznych, tantrycznych, czarno-tantrycznych, biało-astralnych i nie tylko oraz m.in. istot mroku, ciemności, sił zła, demonów, władców piekieł, diabłów, Szatana, Lucyfera, Belzebuba, Kali, strzyg, istot i Dusz jakie upadły, upadają, istot rogatych i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    31. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony wszelkiego rodzaju, wielkości, rasy, znaczenia i płci m.in. seksoholików, lesbijek, gejów, transwestytów, gwałcicieli, sadomasochistów, celibantów, burdelmam, alfonsów, prostytutek, dewiantów, zboczeńców, pedofilów, zoofilów, koprofilów i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    32. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte z powodu m.in. naszych i cudzych działań związanych z Końcem Świata w okresie 2012 roku i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
    33. oraz naszego a przez nas cudzego szukania, docierania i odpowiednio nie docierania do Miejsca Świętego, oglądania, szanowania Miejsca Świętego, przebywania w Nim, okradania Miejsca Świętego, bycia usuwanymi z Miejsca Świętego, decydowania kto może w Nim przebywać i nie tylko, jak również rozumienia terminu Miejsce Święte w zależności i odpowiednio w niezależności od m.in. woli, wytycznych, opinii, działań, poleceń, postanowień, podpowiedzi, inspiracji, łask, szczodrości i odpowiednio ich braku ze strony m.in. naszej duszy, całej naszej istoty i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania tego wszelkich skutków