Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Medytacja wymiany intencje.

Czym są intencje, do czego służą, jak z nimi postępować?
Informacje w artykule

Link- 800 intencji

1. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn promowania medytacji wymiany, inicjowania innych, szukania, wybierania innych, oraz uchylania się od takich działań aby z nas, z całej naszej i cudzej istoty i duszy ściągali na siebie, brali na siebie i przyjmowali na siebie w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi wszelkiego rodzaju, poziomu naszą i cudzą nieprzytomność, nasze i cudze nawalenia, naszą i c. karmę, naszą i c. odpowiedzialność, nasze i cudze uwikłania i nie tylko oraz doświadczania tego skutków
2. naszych we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn a głównie mojej duszy dokonanych medytacji wymiany energii, myśli, wymiany obciążeń, wymiany karmy, wymiany nieprzytomności i nie tylko z istotą Lokesia, z innymi ludźmi duszami, istotami, bytami, tworami oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
3. naszych we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn a głównie mojej duszy dokonywania, planowania przez nas i innych na nas samych i nie tylko medytacji wymiany min. energii, myśli, obciążeń, karmy, nieprzytomności i nie tylko z istotą Lokesia, z innymi ludźmi duszami, istotami, bytami, tworami oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
4. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzych chorób, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań i nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
5. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko miedzy innymi cudzej nieprzytomności a w tym od istoty Lokesia, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań i nie tylko od tych wszystkich jacy tego potrzebują, jacy tego wymagają, jacy tego się domagają i z jakimi umówiliśmy się na takie działania, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
6. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko miedzy innymi cudzej nieprzytomności , cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od różnych poczciwych dobrych, niewinnych, znanych i nieznanych nam między innymi istot, ludzi, dusz a w tym od istoty Lokesia i nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
7. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od różnych poczciwych dobrych, niewinnych znanych i nieznanych nam między innymi wszelkiego rodzaju, poziomu, płci kapłanów, mnichów, dusz pasterzy, synów bożych, bożych matek, władców, rodziców, dzieci i innych krewnych a w tym od istoty Lokesia i nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
8. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od znanych i nieznanych nam między innymi wszelkiego rodzaju, poziomu, płci bogów, bóstw a w tym od istoty Lokesia i nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
9. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od znanych i nieznanych nam między innymi wszelkiego rodzaju, poziomu, płci Mesjaszy, proroków, Lokesia, Amitaby, buddów, bodhisattwów i nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
10. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od znanych i nieznanych nam między innymi wszelkiego rodzaju, poziomu, płci władców, żołnierzy, oficerów, wodzów a w tym od istoty Lokesia i nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
11. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od znanych i nieznanych nam między innymi wszelkiego rodzaju, poziomu, płci kosmitów, potworków, a w tym od istoty Lokesia, od innych część naszej istoty, od innych część cudzej istoty -cudzych istot i nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
12. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn bycia kozłami ofiarnymi chętnymi do ściągania do nas, brania na nas i przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od różnych znanych i nieznanych nam między innymi ludzi, duszy, istot, bytów, tworów wszelkich płci, każdego rodzaju i poziomu, a w tym od istoty Lokesia oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
13. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od różnych znanych i nieznanych nam między innymi wszelkich płci, każdego rodzaju i poziomu, płci nimfomanek, cichodajek, psychopatek, ku….w babilońskich, wszetecznic, latawic, rozpustnic, socjopatek, Awalokiteśwary, Boskich Matek ich dusz, ich istot nie tylko, oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
14. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od różnych znanych i nieznanych nam między innymi wszelkich płci, każdego rodzaju i poziomu, erotomanów, Pochwogromów, socjopatów, psychopatów, Lokesia, ich dusz, ich istot oraz naszego uchylania się od takich działań od takich odpowiedzialności, uwikłań i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków
15. naszego we wszelkich płciach, z wszelkich, przyczyn ściągania do nas, brania na nas, a także uchylania się i nie przyjmowania na nas w medytacji wymiany i nie tylko, miedzy innymi cudzej nieprzytomności, cudzego nawalenia, cudzej karmy, cudzej odpowiedzialności, cudzych uwikłań od różnych znanych i nieznanych istot, ludzi, dusz z przekonaniem, że nie doświadczymy oświecenia, spełnień, cudownego życia bez łaski istoty min. Lokesia/Guru/ żywego boga, kapłana, lub innych żywych bogów i bóstw, nie wzniesiemy się na taki poziom świadomości bez wcześniejszej ich aprobaty i nie tylko oraz doświadczania wszystkich tego skutków


Opublikowano: 10/05/2013
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 2 komentarze

  • s_majda pisze:

    Wg. Wikipedii zjadacz grzechów to osoba, która poprzez rytualne spożycie pożywienia i napoju bierze na siebie grzechy innej osoby, często będącej na łożu śmierci, uwalniając jej duszę od tych grzechów i pozwalając jej odejść w spokoju.

    Uważa się, że rytuał zjadania grzechów był praktykowany w niektórych rejonach Wielkiej Brytanii i przetrwał tam do wczesnych lat XX w. 1911 Encyclopeadia Britannica pod hasłem „sin eaters” podaje przykłady podobnych zwyczajów w innych częściach Europy[1].

    Zjadacz grzechów wiódł życie osoby wykluczonej społecznie. Człowiek ten był przyprowadzany do łoża umierającej osoby, a krewny kładł skórkę chleba na jej piersi oraz podawał zjadaczowi, ponad ciałem umierającego, butelkę piwa. Po modlitwie lub recytacji formuły zjadacz wypijał piwo i zjadał chleb. W ten sposób razem z jedzeniem grzechy przenoszone były na odprawiającego rytuał[2].

    Zgodnie z lokalną legendą Richard Munslow, którego grób znajduje się w Shropshire w Anglii, był ostatnim angielskim zjadaczem grzechów. Zmarł w 1906 roku[3]. https://pl.wikipedia.org/wiki/Zjadacz_grzech%C3%B3w_(religioznawstwo)

  • Małgorzata Krata pisze:

    Aztecka bogini Tlazolteotl była kapłanką spożywającą i niszczącą grzechy ludzkości (Tlaelquani) https://pl.wikipedia.org/wiki/Tlazolteotl