Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Sępy – intencje

Autorka zestawienia Agata Pająk

Sępienie na innych oznacza w min. żerowanie. Ludzie sępią na ulicy papierosa, ktoś inny sępi na piwo. Zbieżność intencji sępich padlinożerców i tych Ludzi oraz Dusz co żerują na bliźnich jest ogromna. Grafika obok przedstawia Avalokiteśvarę, tego któremu buddyści składają 48 ślubowań Amitaby. 
1. Naszego/cudzego posiadania (nie) m.in. posępnego(nie) wyglądu, posępnej(nie) miny , oraz bycia(nie) kojarzonymi(nie), nazywanymi(nie) , określanymi(nie), widzianymi (nie) jak sępy, jako one , a w tym także bycia(nie) kojarzonymi (nie) z czernią, z żałobą, ze śmiercią , mrokiem, nienasyceniem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
2. + odwrotnie widzenia, postrzegania tak innych
3. Naszego/cudzego traktowania(nie) m.in. sępów, im podobnych ptaków drapieżnych jako czyścicieli, oczyszczających(nie) otoczenie ze zbędnej (nie) padliny , jaka mogłaby (nie) spowodować(nie) m.in. choroby i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju, gatunku, rasy, wielkości, płci m.in. sępami, ptakami drapieżnymi, oraz takimi jak one , oraz m.in. posiadania(nie) cech i wyglądu charakterystycznego(nie) m.in. dla sępów, ptaków drapieżnych tj. nagiej (nie) głowy, długiej(nie), wygiętej (nie) szyi, pokrytych(nie) rzadkim(nie) , miękkim(nie) puchem, i nie tylko , poniżej których znajduje(nie) się kryza z jasnych(nie) piór, oraz ciemniejszego(nie) wierzchu ciała, a jaśniejszego(nie) spodu, czarnych (nie) lotek i sterówek oraz m.in. sinoniebieskich(nie) nóg i dziobów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi (nie) i wierzenia(nie), że kiedy okrążają(nie) , osaczają(nie) nas/innych m.in. sępy [ a w tym weryfikatorzy duchowi, sępy i drapieżniki duchowe], nasz/cudzy koniec jest(nie) już bliski(nie) i nic nas /innych nie uratuje(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego jako sępy [ a w tym weryfikatorzy duchowi, sępy i drapieżniki duchowe] i jak one wyjadania(nie) najlepszych (nie) kąsków z ciał, energetyki naszych/cudzych ofiar, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków i jak one sępienia(nie) na innych, wypatrywania(nie), co można(nie) by wysępić(nie) od innych, obserwowania(nie) , co możemy(nie) najlepszego(nie), a z braku innych możliwości, co w ogóle możemy(nie) od nich wyszarpać(nie), skorzystać(nie), wysępić(nie) i czynienia(nie) tego, m.in. w taki sposób, że m.in. nie mogą(nie) nam/innym odmówić (nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7. + odwrotnie, bycia tymi, na których inni sępią, obserwują, wypatrują, co mamy,..
10. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne osiągania (nie) wieku, dożywania(nie) wieku ponad 40 lat, spędzania życia na sępieniu, żerowaniu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
11. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne [oraz bóstwa, i bogowie] posiadania(nie), tworzenia(nie) noclegowisk i gniazd, lęgowisk na skalnych ścianach w górach i na wyżynach [min w Tybecie jako Dhakinie ] , i stamtąd codziennego(nie) wyruszania(nie) na żerowiska i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
12. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne, jak i jako ścierwojady posiadania(nie) doskonałego(nie) wzroku , jaki m.in. służy(nie) nam/innym do wypatrywania(nie) padliny, żeru z powietrza, [ a w tym żeru duchowego widzianego na kolejne wcielenia Duszy ]a szczególnie do wypatrywania(nie), wyszukiwania(nie) m.in. w wyspecjalizowany(nie) sposób świeżo(nie) padłych(nie) średnich(nie) lub dużych (nie) ptaków i innych zwierząt, ludzi i nie tylko , nawet w znacznej(nie) odległości od własnego/cudzego gniazda, siedziby i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
13. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne szybowania(nie) na skrzydłach uniesionych(nie) w kształcie litery V wykorzystując(nie) zarówno w szybowaniu(nie) jak i w locie ślizgowym(nie) wznoszące prądy powietrza oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
14. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne posiadania (nie) długich(nie) i szerokich(nie) skrzydeł o wybrzuszonej(nie) tylnej krawędzi z rozcapierzonymi(nie) , palczastymi(nie) lotkami pierwszorzędowymi oraz krótkiego(nie), zaokrąglonego(nie) ogona
15. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne poruszania(nie) się po ziemi, po gruncie skacząc(nie) lub krocząc(nie) i nie tylko oraz , aby wznieść (nie) się w górę, do lotu , nabierania(nie) rozpędu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
16. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne zwykle przewyższania(nie) wielkością wszelkich lęgowych(nie) ptaków szponiastych(nie), a w tym nawet orła przedniego posiadając(nie) długość ciała m.in. 95-110 cm, rozpiętość skrzydeł 240-280 cm a masę ciała 6-do 11 kg i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
17. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne odbywania toków godowych już pod koniec jesieni i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
18. Naszego/cudzego Jako sępy i im podobne ptaki drapieżne bycia(nie) monogamicznymi (nie) i tworzenia(nie) par , jakie są(nie) sobie wierne(nie) przez całe(nie) życie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
19. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne budowania(nie) schronienia , gniazda z gałęzi wspólnie(nie) z partnerem, na skalnej półce, wychodni skalnej, w jaskiniach , w otoczeniu niewielkiej(nie) grupy 10-20 podobnych(nie) nam par lęgowych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
20. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne wspólnego z partnerem opiekowania(nie) się potomstwem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
21. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne znoszenia(nie) , składania(nie), jako samica jednego(nie) jaja wiosną, m.in. w lutym lub marcu , wysiadywania(nie) go przez okres m.in. 48-52 dni i nie tylko, na zmianę(nie) z partnerem oraz wspólnego(nie) z partnerem karmienia(nie) swojego/cudzego jedynego(nie) pisklęcia i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
22. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne opuszczania(nie) gniazda jako(nie) pisklę, po około m.in.3 miesiącach od wyklucia(nie)i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
23. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne rozmaite ptaki i zwierzęta drapieżne żywienia(nie) się wszelkiego rodzaju padliną, wnętrznościami i ciałami , mięsem m.in. świeżo(nie) padłych(nie), martwych(nie) zwierząt, ludzi i nie tylko oraz wyjadania (nie) padłych(nie), średniej(nie) wielkości ssaków, innych ptaków i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
24. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne posiadania(nie) typowych(nie) dla drapieżników szponów oraz silnych(nie) dziobów a także wydłużonej (nie) szyi, jakie pozwalają(nie) na dostanie(nie) się do wnętrzności padłych ofiar, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
25. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki drapieżne i jak one , w czasie wspólnego(nie) z innymi żerowania(nie), bycia(nie) dopuszczanymi (nie) do żeru wg obowiązującej (nie) w grupie hierarchii i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
26. Naszego/cudzego jako i jak sępy i im podobne ptaki, zwierzęta drapieżne i jak one bycia(nie) łapczywymi(nie), chciwymi(nie) , zachłannymi(nie) na żer, na pokarm do tego stopnia, że po nasyceniu(nie), zjedzeniu(nie) obfitej (nie) ilości pokarmu, trzeba(nie) go częściowo(nie) zwracać(nie), bo inaczej nie moglibyśmy(nie) my/inni , nie bylibyśmy(nie) my/inni w stanie wzbić(nie) się do lotu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
27. Naszego/cudzego jako sępy i im podobne ptaki, zwierzęta drapieżne żywienia(nie) się , z braku innego pokarmu i przy dużej (nie) konkurencji, tym, co jest (nie) możliwe(nie) do zdobycia, a w tym m.in. naszego/cudzego polowania(nie), napadania(nie) na żywą(nie) zdobycz, nawet na zwierzęta gospodarskie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
28. Naszego/cudzego jako sępy i jak one bycia(nie) czczonymi(nie) jako rozmaitego rodzaju bóstwa, boginie, dakinie i nie tylko , a w tym m.in. w Tybecie i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
29. + odwrotnie : czczenia(nie)
30. Naszego/cudzego jako sępy i jak one bycia(nie) dokarmianymi (nie) m.in. ludzkim mięsem, m.in. specjalnie(nie) przygotowanym(nie) przez rozmaitych ludzi, a w tym takich, jacy czczą(nie) sępy i inne ptaki drapieżne i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
31. + odwrotnie + przygotowywanie(nie) zwłok w tym celu
32. Naszego/cudzego jako sępy i jak sępy [ a w tym jako weryfikatorzy duchowi, jako sępy i drapieżniki duchowe] krążenia(nie) nad ofiarami, tymi LDIBT,ZK, jakie już są(nie) lub wkrótce(nie) staną(nie) się dla nas/ innych żerem, pokarmem, naszego/cudzego otaczania(nie) ich, okrążania(nie), krążenia(nie) nad nimi, wokół nich, zbliżania(nie) się do nich , podchodzenia(nie), podfruwania(nie) , osaczania(nie) , sprawdzając(nie), czy już nadają(nie) się do spożycia i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
33. + odwrotnie, bycia okrążanymi, otaczanymi przez …..
34. Naszego/cudzego podziwiania(nie) , lękania(nie) się, obawiania (nie) się, i nie tylko m.in. sępów, weryfikatorów, bogów i bóstw i innych ptaków, zwierząt drapieżnych z wszelkich przyczyn i powodów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
35. Naszego/cudzego posiadania(nie), noszenia(nie), zakładania(nie) , m.in. jako i jak sępy i im podobne ptaki, zwierzęta drapieżne , weryfikatorzy a także jak one , m.in. czarnych(nie), brązowych(nie), popielatych(nie) i nie tylko m.in. piór, szat, ubrań, strojów , dodatków i nie tylko , ozdobionych(nie), rozjaśnionych(nie) koło szyi, na szyi m.in. białymi(nie) , jasnymi (nie) kryzami , kołnierzami, kołnierzykami, żabotami, wstawkami, koloratkami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków

 Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza. 


Opublikowano: 21/02/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz