Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Zaratusztrianizm – intencje

Na podstawie dostępnej literatury zestawiła Agata Pająk

1. Naszego/cudzego bycia(nie) wyznawcami, kapłanami zaratusztrianizmu, zoroastryzmu, założonej(nie) przez Zaratustrę religii monoteistycznej(nie), która wywodzi(nie) się z pierwotnych wierzeń ludów indoeuropejskich, i nie tylko i naszego/cudzego bycia(nie) określanymi(nie), nazywanymi(nie) także czcicielami ognia i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
2. Naszego /cudzego bycia(nie) wyznawcami zoroastryzmu, zaratusztrianizmu, czcicielami ognia, dla których świętą księgą jest(nie) Awesta, której najważniejszą(nie) część tworzą(nie) Gaty, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego uznawania(nie) zaroastryzmu za religię państwową, a w tym m.in. na terenie imperium Sasanidów, tj. na terenach współczesnego Iranu i Iraku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), promowania(nie) tej wiary i przekonań, że zaratustrianizm wywarł(nie) wyraźny(nie) wpływ na inne religie, a w tym na judaizm, na chrześcijaństwo oraz islam, a także twierdzenia(nie), że podstawowe zasady tych religii takie jak m.in. Sąd Ostateczny, wędrówka duszy po śmierci do piekła lub nieba, wiara(nie) w istnienie(nie) diabła, i nadejście(nie) mesjasza powstały(nie) pod silnym oddziaływaniem, wpływem zaratustrianizmu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego tworzenia(nie), posiadania(nie), kodowania(nie) sobie, innym i bycia(nie) kodowanymi(nie) w rozmaite symbole związane(nie) z zaratusztryzmem, a w tym m.in. Faravahar, symbol opisujący(nie) drogę duszy ludzkiej od narodzin do śmierci i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), promowania(nie) tego. Że istnieje(nie) Ahura Mazda(Pan Mądrości), zwany(nie) też Ormuzdem i jego przeciwieństwo Angra Mainju(Zły Duch), zwany(nie) też Arymanem, którzy tworzą(nie) stale(nie) splecioną(nie) parę, która toczy(nie) bezustanny(nie) bój o władzę nad światem i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), promowania(nie), że Ahura Mazda, pozostając(nie) jednością, posiada(nie) sześć Amesza Spentów tzn. nieśmiertelnych(nie), posiadających(nie) moc emanacji, tworzących(nie) duchową osnowę świata, zwanych(nie) także Świetlistymi Istotami, z którymi tworzy(nie) tzw. „Świętą Siódemkę” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
12. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), promowania(nie), że imiona Świętej Siódemki można(nie) rozumieć(nie), a także rozumienia(nie) ich, jako nazwy podstawowych atrybutów Ahury Mazdy i jednocześnie podstawowych cnót, którymi powinien(nie) się cechować(nie) każdy(nie) wyznawca Zaratusztrianizmu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), promowania(nie) imion Świętej Siódemki, będących(nie) jednocześnie atrybutami Ahury Mazdy, a w tym m.in.
1. Spenta Mainju – najważniejsza z nich – Duch Święty, będący „podstawową substancją” Ahury Mazdy;
2. Wohu Manah – Dobra Myśl;
3. Asza Wahiszta – Najlepsza Prawość;
4. Armaiti – Święte Oddanie;
5. Chszatra Wairja – Panowanie nad pożądaniem;
6. Haurwatat – Zdrowie (Doskonałość);
7. Ameretat – Długie Życie (Nieśmiertelność).
i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
9.Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), promowania(nie) tego, że Ahurze Maździe pomagają(nie) Spenta Jaza, czyli całe grono świętych, do których Zaratusztra zaliczył(nie) wszystkich(nie) ważniejszych(nie) bogów z panteonu mazdaizmu, odbierając(nie) im jednak atrybut boskości(nie) i zrównując(nie) ich ze świętymi(nie) ludźmi działającymi(nie) po śmierci z zaświatów, z których najważniejszy(nie) to Mitra, strzegący(nie) bram nieba i wpuszczający(nie) tam tylko(nie) dusze dobrych(nie) ludzi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
10.Naszego/cudzego odebrania(nie) rozmaitym bogom atrybutów boskości(nie) i zrównania(nie) ich z rozmaitymi świętymi(nie) ludźmi, duszami, działającymi(nie) po śmierci z zaświatów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
11.Naszego/cudzego bycia(nie) przekonanymi(nie), wierzenia(nie), promowania(nie), że Angra Mainju nie posiada(nie) takich emanacji jak Ahura Mazda, ale posiada(nie) korpus złych(nie) duchów, tzw. Dewów, zwanych(nie) też Demonami, które pomagają(nie) mu w dziele zniszczenia(nie), oraz zaliczania(nie) do nich także wszystkie(nie) obce bóstwa z innych religii i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
12.Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że Ahura Mazda jest(nie) bogiem, który stworzył(nie) świat i wszystko(nie), co w nim dobre(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
13. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że Ahura Mazda w pierwszym etapie poprzez swoje(nie) Świetliste Istoty stworzył(nie) wszystko(nie) oprócz ognia, co trwało(nie) 7 dni, po czym pozostawił(nie) to w stanie bezcielesnym(nie) i wstrzymał(nie) upływ czasu, aby odpocząć(nie) oraz naszego/cudzego wierzenia(nie), że była(nie) to pierwsza(nie) epoka świata i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
14. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że wszystkie(nie) twory Ahury były(nie) w tym stanie doskonale(nie) statyczne i niezmienne, wszystko(nie) doskonałe(nie) i na swoim(nie) miejscu oraz, następnie Ahura Mazda stworzył(nie) ogień i puścił(nie) świat w ruch, uruchamiając(nie) upływ czasu i nadając(nie) wszystkiemu(nie) cielesność(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
15. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że stworzenie(nie) cielesności(nie) przez Ahura Mazdę, otworzyło(nie) drogę Angra Maju, który natychmiast(nie) zaatakował(nie) i skaził(nie) wszystkie(nie) siedem tworów Ahura Mazdy, a także zaatakował(nie) ziemię, tworząc(nie) pustynie, zasolił(nie) wodę w morzach, przebił(nie) południową stronę nieba, spowodował(nie) m.in. więdnięcie(nie) roślin, śmierć pierwszego(nie) byka oraz pierwszego człowieka a na koniec popsuł(nie) nieskalaną czystość(nie) ognia, tworząc(nie) dym i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
16. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że wraz z pojawieniem(nie) się Angra Maju zaczęła(nie) się druga epoka świata, epoka „zmieszania”, walki dobra ze złem, w której obecnie żyjemy(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
17. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że pod koniec epoki walki dobra ze złem nastanie(nie) czas sądu ostatecznego, kiedy to Ahura Mazda zstąpi(nie) osobiście(nie) na ziemię, oddzieli(nie) dobro od zła i ustanowi(nie) z powrotem doskonały(nie) porządek, jednak z zachowaniem(nie) czasu, ognia, cielesności nastąpi(nie) wtedy trzecia epoka, epoka Królestwa Bożego na ziemi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
18. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że dusze ludzi po śmierci tracą(nie) do dnia sądu ostatecznego swoją(nie) cielesność i wędrują(nie) przez „Most Dzielący”(Cziwat) do piekła, czyśćca lub nieba i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
19. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), na moście, Czinwat, u wrót nieba stoi(nie) Mitra, który dzierży(nie) w swoich(nie) rękach szale sprawiedliwości(nie), na których są(nie) ważone(nie) dobre(nie) i złe(nie) uczynki, myśli, słowa i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
20. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że, jeśli ważone(nie) na szalach sprawiedliwości(nie) dobro(nie) przeważa(nie) nad złem(nie) w życiu danej duszy, trafia(nie) ona do nieba, gdzie może(nie) spokojnie(nie) oczekiwać(nie) na dzień sądu ostatecznego, kiedy to z powrotem uzyska(nie) cielesność i wróci(nie) na ziemię, aby powiększyć(nie) grono sprawiedliwych(nie), i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
21. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztraizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że jeśli ważone(nie) na szalach sprawiedliwości(nie) zło(nie) przeważa(nie) nad dobrem(nie) w życiu danej duszy, dusza jest(nie) strącana(nie) do piekła, z którego już nigdy nie wyjdzie(nie) i będzie(nie) pod kontrolą Angra Mainju cierpiała(nie) nieskończone(nie) męki i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
22. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztraizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że jeśli szale sprawiedliwości(nie) doskonale(nie) się równoważą(nie), dusza trafia(nie) do krainy umarłych(nie), stając(nie) się szarym(nie) cieniem, nie mogącym(nie) czuć(nie) ani radości, ani smutku i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
23. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratustryzmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że bezpośrednio przed dniem Sądu Ostatecznego urodzi(nie) się, z dziewicy, cudownie(nie) zapłodnionej(nie) nasieniem Zaratustry, Saoszjant, czyli mesjasz, który poprowadzi(nie) zastępy sprawiedliwych(nie) do ostatecznej(nie) walki ze złem(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
24. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztraizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że wszyscy(nie) ludzie, którzy kiedykolwiek żyli, mają(nie) zmartwychwstać(nie), sprawiedliwi(nie) i grzeszni(nie) oraz, że rozpoznają(nie) oni swoich(nie) znajomych, krewnych, rodziców, dzieci, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
25. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztraizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że wszyscy(nie) zmartwychwstali(nie) ludzie na wielkim(nie) zebraniu wszyscy(nie) ujrzą(nie) swoje(nie) dobre(nie) i złe(nie) uczynki, a następnie ma(nie) nastąpić(nie) rozdzielenie(nie) dobrych(nie) od złych(nie), zbawieni(nie) trafią(nie) do nieba, a potępieni(nie) ponownie(nie) do piekła i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
26. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztraizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że po rozdzieleniu(nie) dobrych(nie) od złych(nie) zostanie(nie) odprawione(nie) nabożeństwo, a zbawionym(nie) będzie(nie) dany(nie) do wypicia(nie) napój z haomy dającej(nie) nieśmiertelność(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
27. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztraizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że człowiek jest(nie) dziełem Ahury Mazdy, ma(nie) jednak wolną(nie) wolę i może(nie) zdradzić(nie) swojego(nie) stwórcę, stając(nie) po stronie sił zła(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
28. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztraizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że z natury człowiek jest(nie) jednak dobry(nie) i jego powołaniem jest(nie) stanąć(nie) do walki ze złem(nie) w szeregach popleczników, stronników Ahura Mazdy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
29. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), posiadania(nie), wypełniania(nie) nakazów zaratusztraizmu, jakie są(nie) określone(nie) formułą „ humata, huchta, hwareszta”, czyli, „dobre myśli, dobre słowa, dobre uczynki „ i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
30. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, nie znania (nie) pojęcia grzechu, które jest (nie) zastąpione(nie), w etyce zaratusztrianizmu pojęciem „zbrukanie” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
31. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że dusza człowieka może(nie) ulec(nie) zbrukaniu(nie) poprzez kontakt z „brudnymi” tworami Angra Maju i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
32. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że silnie(nie) zbrukana(nie) dusza przejdzie(nie) w końcu na stronę sił zła(nie) i po śmierci zostanie(nie) strącona(nie) do piekła i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
33. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), że obowiązkiem człowieka jest(nie) dbanie(nie) o swoją(nie) czystość(nie) duchową, co m.in. obejmuje(nie) unikanie(nie) nieczystych(nie) myśli, nieczystego (nie) pokarmu, nieczystych(nie) ludzi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
34. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), oraz kierowania(nie) się ustaloną(nie) przez zaratusztrianizm listę „nieczystości”, z którymi kontakt prowadzi(nie) do zbrukania(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
35. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, posiadania (nie) obowiązku, przymusu przestrzegania(nie), na (nie), co dzień m.in. określonego (nie) sposobu ubierania(nie) się, określonej(nie) diety (analogicznie do żydowskiego pojęcia koszerności) oraz dozwolonych(nie) form życia płciowego i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
36. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że zbrukaną (nie) duszę można(nie) oczyścić(nie) przez rozmaite, zależne(nie) od rodzaju zbrukania(nie) zabiegi oczyszczające(nie), przy czym niektóre z nich są bardzo(nie) skomplikowane(nie), kosztowne(nie) i trwają(nie) wiele(nie) tygodni i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
37. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że śmierć jest(nie) tworem Angra Maju i jest (nie) również nieczysta(nie) oraz, że zwłoki człowieka są(nie) jedną(nie) z najbardziej(nie) zbrukanych(nie) rzeczy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
38. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że ze względu na to, że ziemia jest(nie) tworem czystym(nie), nie można(nie) jej brukać(nie) grzebiąc(nie) zwłoki, nie można(nie) też ich spalić(nie), bo ogień też jest (nie) tworem czystym(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
39. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, pozostawiania(nie) zwłok na specjalnych wieżach, tzw. „wieżach milczenia”, gdzie cała(nie) zgnilizna śmierci, wg naszych/cudzych przekonań i wiary, jest(nie) pochłaniana(nie) przez sępy, zwierzęta, jakie są(nie) szczególnie(nie) przez nas/innych szanowane(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
40. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, zrzucania(nie) doczesnych(nie) szczątków do specjalnych szybów w wieżach milczenia, kiedy ze zwłok zostają (nie) suche, białe kości, a także, współcześnie, chowania(nie) zwłok w betonowych(nie) grobach, tak, by nie stykały (nie) się z ziemią i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
41. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, uważania(nie) ognia za szczególny(nie) obiekt kultu, m.in., jako, najczystszy(nie) z tworów Ahura Mazdy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
42. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że Angra Maju zbrukał(nie) ogień, dodając(nie) do niego dym, jednak dym nie miesza(nie) się z samym ogniem, lecz ucieka(nie) do góry i dlatego(nie) płomienie są(nie) zawsze(nie) doskonale(nie) czyste(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
43. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, budowania(nie), posiadania(nie), tworzenia(nie) świątyń ognia, sanktuariów, w których w centralnym(nie) punkcie świątyni pali(nie) się stale(nie) podtrzymywany(nie) święty(nie) ogień, który gwarantuje(nie) trwanie(nie) mocy Ahura Mazdy na ziemi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
44. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, wierzenia(nie), promowania(nie), nauczania(nie), bycia(nie) przekonanymi(nie), nauczanymi(nie), że świętość (nie) ognia wzrasta(nie) z czasem jego trwania, a w tym m.in. ogień, który pali(nie) się stale(nie) ponad 100 lat ma(nie) ogromną(nie) siłę uzdrawiania(nie) i spełniania(nie) innych życzeń i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
45. Naszego/cudzego, jako i jak wyznawcy zaratusztrianizmu i nie tylko, budowania (nie) w najważniejszych(nie) miastach imperium ołtarzy ognia, gdzie podtrzymywany(nie) jest (nie) stale(nie) duży(nie), widoczny (nie) z daleka(nie) płomień, a wokół których są(nie) także świątynie ognia i sanktuaria i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

Zaratusztra-Intencje
1. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitego rodzaju kapłanami, prorokami, twórcami, reformatorami rozmaitych religii, a w tym religii monoteistycznych i nie tylko takich oraz naszego/cudzego utożsamiania(nie) się z takimi LDIBT i nie tylko, a w tym. M.in. we wszelkiego rodzaju krainach, w rozmaitym czasie, m.in. ok. 1000 lat przed naszą erą i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
2. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitymi kapłanami, prorokami, reformatorami religijnymi, twórcami rozmaitych religii, a także, utożsamiania(nie) się z takimi, a w tym m.in. z Zaratusztrą, będącym(nie) perskim prorokiem i jako oni i jak oni pisania(nie), spisywania(nie), a w tym osobiście(nie) rozmaitych pieśni, wierszy, hymnów, utworów, dzieł i nie tylko, a w tym m.in. Awesty, której część stanowią(nie) Gaty, będące(nie) hymnami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
3. Naszego/cudzego bycia(nie) wyznawcami, kapłanami wiary staroirańskiej zwanej mazdaizmem od imienia głównego boga występującego(nie) w panteonie tej politeistycznej religii, czyli Mazdy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4. Naszego/cudzego bycia(nie) członkami rozmaitych plemion, jakie wybijają(nie) się, niszczą(nie) na skutek rozmaitych wojen plemiennych oraz naszego/cudzego tułania(nie) się po rozmaitych krainach z powodu bezsensownych walk plemiennych, jakie wyniszczyły(nie) nasze/cudze plemię i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
5. Naszego/cudzego doświadczenia(nie) objawienia, jakie m.in. spłynęło(nie) na nas/innych, a w tym m.in. ujrzenia(nie), oraz wierzenia(nie), że inni, a w tym Zaratusztra, ujrzeli(nie) m.in. jaśniejącą(nie) istotę, która nazywała(nie) się sama(nie) Wohu Manah, czyli Dobra Myśl i która zaprowadziła(nie) nas/innych/Zaratustrę przed oblicze boga, który przedstawił(nie) się, jako Ahura Mazda, czyli Pan Dobra oraz, który w jednej(nie) chwili spuścił(nie) na nas/innych/Zaratustrę objawienie wszystkich(nie) zasad nowej(nie) religii i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
6. Naszego/cudzego usiłowania(nie) przekazać(nie) rozmaite objawienia i zasady nowej(nie) religii, a w tym, skutecznie(nie) i odpowiednio nieskutecznie(nie) oraz konieczności ucieczki od swoich, z powodu ich braku posłuchu, niezrozumienia(nie) nowej(nie) religii i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
7. Naszego/cudzego przekonania(nie) do naszej/cudzej religii rozmaitych władców, królów rozmaitych krain, którzy zaprowadzili(nie) nową(nie) religię w swoich(nie) krajach, na swoich(nie) terytoriach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) władcami, królami rozmaitych krajów, krain, państw, którzy zaprowadzili(nie) na swoich terytoriach, w swoich(nie) krajach, państwach zupełnie(nie) nową(nie) religię powodując(nie) tym samym sprzeciw i bunt władców sąsiednich(nie) krajów oraz rozmaite wojny z tego powodu oraz wygrywania(nie) i odpowiednio przegrywania(nie) takich wojen, walk, konfliktów, a także zagarniania(nie) i odpowiednio tracenia(nie) władzy, krajów, terytoriów z tej przyczyny i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
9. Naszego/cudzego najeżdżania(nie) okolicznych państw, sąsiadów a w tym w odwecie za rozmaite napady i wojny inicjowane przez nich i wygrywania(nie), przegrywania(nie) tych wojen, tracąc(nie), tworząc(nie) duże(nie) królestwo z obowiązującą(nie) w całym(nie) państwie nową(nie) religią, a w tym m.in. zaratustrianizmem, jakiego głównym kapłanem stał(nie) się, był(nie) Zaratusztra i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
10. Naszego/cudzego tworzenia(nie), powtarzania(nie) rozmaitych historii, legend na temat twórców, proroków, kapłanów rozmaitych religii, a w tym m.in. dotyczących(nie) Zaratustry i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków
11. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitego rodzaju prorokami, kapłanami, twórcami, reformatorami religijnymi i nie tylko, jacy zgodnie(nie) z tradycją i odpowiednio, niezgodnie(nie) z tradycją, zrezygnowali(nie) pod koniec życia z wszelkich zaszczytów oraz m.in. spisywali(nie) m.in. Gaty, hymny, psalmy, pieśni, dzieła i nie tylko, a następnie umarli(nie), a w tym m.in. w wyniku dobrowolnego(nie) zanurzenia(nie) w lodowatych(nie), krystalicznie(nie) czystych(nie) wodach jeziora, a także w czasie działań wojennych(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego wszelkich skutków


Opublikowano: 03/07/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz