Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Niewolnictwo cz.2 – Intencje do przemodlenia

Spisała Jonta Dębiec
1- naszego posiadania/nie we wszelkich płciach, rasach cech niewolniczych takich jak bycie podatnym na manipulację, posiadania swojego rozumu i woli poza sobą, brak godności, wywyższanie doraźnej korzyści nad szacunek dla samego siebie czy wzgląd na lojalność i przyjaźń, naszego przekonania, że niewolniczą rzeczą jest znosić spokojnie zniewagi i nie ujmować się za swymi przyjaciółmi oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
2- naszego bycia/nie we wszelkich płciach, rasach kimś kto nie ma własnego domu, kto w żadnym miejscu nie jest u siebie, odczuwania stanu wykorzenienia, niezdolności znalezienia własnego miejsca, gdzie jest się naprawdę u siebie, naszego posiadania mentalności niewolniczej, więziennej wg której inną miarą mierzymy siebie niż innych ludzi, stawiamy własną korzyść ponad sprawiedliwością, a dobro czynimy tylko z musu oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
3- naszej niechęci we wszelkich płciach, rasach do poszukiwania i znajdowania w niewoli swojej przestrzeni wolności, a także naszego zaniechania dążeń do odzyskania wolności, poznania prawdy i jej wartości, braku odwagi w jej głoszeniu, a także odczuwania z tego powodu poczucia winy oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
4- naszego odczuwania we wszelkich płciach, rasach braku zdolności do wyrabiania sobie własnego zdania, obrony własnych przekonań, wychodzenia z samotności bez sprzeniewierzania się sobie, bycia osobami bez charakteru, niesamostanowiącymi, nieodpowiedzialnymi osobami oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
5- naszego pozwalania we wszelkich płciach, rasach na manipulowanie swoim postępowaniem nawet ze szkodą dla samego siebie, na własną szkodę, na podejmowanie decyzji za nas m.in. agentom reklamowym, sprzedawcom, rodzicom, bliskim, propagandystom, telewizji, gazetom, mediom itp., na bycie/nie pionkami poruszanymi przez innych bez możliwości samodzielnego działania, samookreślenia, a tym samym naszego poczucia bycia bezradnymi, słabymi, całkowicie uzależnionymi, bycia ofiarą ludzi pazernych oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
6- naszego braku we wszelkich płciach, rasach zdolności do autentycznego poznawania rzeczywistości oraz podejmowania naprawdę własnych decyzji, a także naszego przyjmowania za prawdę jakichś powszechnie powtarzanych haseł, opinii itp., anonimowych, zmieniających się autorytetów, za którymi powtarzamy oczekiwane od nas opinie, manifestujemy dozwolone nam rozbieżności, podejmujemy wyznaczone nam problemy oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
7- naszego bycia we wszelkich płciach, rasach niewolnikiem z natury i poczucia, że taki stan niewoli jest dla nas pożyteczny, korzystny, sprawiedliwy oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
8- naszego zabiegania, starania we wszelkich płciach, rasach o korzystne układy, koneksje, dojścia, znajomości, związki, kontakty, relacje, układziki, wpływy, zależności itp. zamiast naszej dbałości o prawdę, słuszność, sprawiedliwość, godność oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
9- naszej wiary we wszelkich płciach, rasach, że niewolniczą rzeczą jest znosić spokojnie zniewagi, lekceważenie i nie ujmować się za przyjaciółmi, towarzyszami niedoli oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
10- naszego braku umiejętności we wszelkich płciach, rasach do odróżniania prawdziwych celów od środków do celu, a także przyjmowania jako cel wartości hedonistyczne (przyjemne – nieprzyjemne) oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
11- naszej przynależności/nie we wszelkich płciach, rasach do grupy stanowiącej przedmiot własności innych ludzi, grup, w tym rodziny, plemienia, świątyni, państwa itp. oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
12- naszego bycia/nie we wszelkich płciach, rasach przedmiotem, rzeczą stanowiącą czyjąś własność, we wszelkich płciach, rasach, a tym samym podlegającym prawu min. zbywania, kupowania, użyczania, pożyczania,darowania, zastawiania, pozbawiania życia oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
13- naszego bycia/nie we wszelkich płciach, rasach pojmanym/nie, sprzedanym/nie, porwanym/nie, skazanym/nie w niewolę, urodzonym w niewoli, a tym samym stawaniem się pożytkiem z rzeczy oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków + wzorzec odwrotny np naszego polowania, sprzedawania, porywania itd…
14- naszej przynależności/nie we wszelkich płciach, rasach, do mniejszości rasowej, najniższej warstwy społecznej, kastowej, a także bycia zmuszanym/nie do świadczenia we wszelkich płciach, rasach wykonywania odpłatnej/nie pracy w tym również świadczenia usług seksualnych na rzecz pana, właściciela, a także wykonywania ciężkiej, źle płatnej pracy z powodu m.in. braku dostępu do innych możliwości osiągnięcia środków do życia oraz naszego/ cudzego doświadczania tego skutków
15- naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach bycia/nie wykorzystywanym do ciężkiej i wyniszczającej pracy fizycznej, a także jako dobrze traktowani wykwalifikowani niewolnicy, robotnicy, pełniący rolę służby domowej, nauczycieli, zarządców majątku swego pana, a także wykonujący inne zawody oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
16 – naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach bycia/nie potomkiem niewolników, pozbawionym poczucia wolności, praw, którego jedynym prawem była służba panu, właścicielowi i praca na jego rzecz, pomnażając majętność swojego pana, właściciela oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
17 – naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach bycia/nie niewolnikiem wyzwolonym, uwolnionym mi.n. poprzez wykupienie, nadanie wolności w sposób formalny przez właściciela ze skutkiem natychmiastowym lub dopiero po śmierci właściciela oraz nie formalny w gronie przyjaciół lub w liście kierowanym do wyzwoleńca oraz uzyskiwania statusu w zależności od pozycji pana, uzyskiwania w ten sposób praw obywatelskich pełnych lub ograniczonych oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
8- naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach obowiązku wykonywania świadczeń na rzecz byłych właścicieli, a także doświadczania ryzyka uznania za „niewdzięcznego” i przywrócenia do stanu niewolniczego oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
19- naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach bycia wystawianym na targu i nie tylko w celu sprzedaży, w skąpym odzieniu, którego cena ustalana była na podstawie uzębienia, umiejętności, siły mięśni, przydatności i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
20- naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach bycia/nie karanym za nie wykonywani poleceń pana, zarządcy, zwierzchnika oraz bycia/nie nagradzanym/nie za zasługi wobec właściciela, pracodawcy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
21- naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach cierpienia, nędzy, głodu, choroby, strachu, przemocy w tym przymusu do seksu i nie tylko w czasie transportu do miejsca przeznaczenia, w miejscu pobytu i nie tylko jako niewolnik, jeniec, więzień, skazaniec i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
22- naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach bycia ofiarę żywym towarem, wyzysku z użyciem przemocy w tym naruszającej naszą seksualność, indywidualną wolność, cielesną nienaruszalność i nie tylko, a tym samym oświadczania traumatycznych przeżyć, chorób psychicznych i popadania w różne formy uzależnień oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
23- naszego uczestniczenia/nie we wszelkich płciach, rasach w pozyskiwaniu, zdobywaniu, handlowaniu i nie tylko jeńców, niewolników, brańców i nie tylko, a także pośredniczeniu w handlu, werbunku, przewozie, udzielaniu noclegów i odbioru jeńców, niewolników, brańców i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
24- naszego uzależnienia mającego charakter pracy niewolniczej, więziennej od systemu państwowego i nie tylko poprzez przymuszenie do pobytu w danym miejscu, wsi, wymuszone przez głód, nędzę, uwikłanie w długi, działania wojenne i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
25- naszego doświadczania/nie we wszelkich płciach, rasach otrzymywania/nie wynagrodzenia za pracę, za stawkę głodową, mniejszą niż minimalną, socjalną, niż minimum egzystencji, nie wystarczającą nawet na podstawowe potrzeby, bez zapłaty za przepracowane godziny, zawierania śmieciowych umów o pracę, z braku innych możliwości, zatrudniania się jako tzw. wolontariusz w celu zdobycia doświadczenia, stażu itp., doświadczania skutków mobbingu oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
26- naszego doświadczania/nie skutków żądzy zysku przez korporacje, przedsiębiorstwa, za wszelką cenę, pozyskiwane poprzez manipulacje, zakłamanie, zaniżanie wartości i jakości oferowanych produktów i usług i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
27- naszego wykonywania we wszelkich płciach, rasach wykonywania pracy w stresie, pod presją czasową i nie tylko, przydzielania nam zbyt wielu zadań niemożliwych do wykonania w oznaczonym czasie, bycie poniżanym, bez szacunku, bez możliwości awansu, bez wynagrodzenia na nadgodziny oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
28- naszego oporu we wszelkich płciach, rasach przed dokonaniem się zmiany posiadanej mentalności niewolnika, więźnia na mentalność istoty wolnej, a także odmowy podjęcia trudu aby być wolnym oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
29- naszej gotowości we wszelkich płciach, rasach do zaakceptowania każdej zwierzchności, bez oporu, bez zastanowienia się co jest słuszne a co nie, byleby nie doświadczać stresu związanego z podejmowaniem decyzji, za które trzeba być odpowiedzialnym oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
30- naszego doświadczania we wszelkich płciach, rasach strachu, niepewności co się stanie gdy przestaniemy być niewolnikiem oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
31- naszego zadowolenia we wszelkich płciach, rasach z tego na co łaskawie nam się pozwoli, z tego co posiadamy, braku jakichkolwiek głębszych aspiracji i celów, które wychodziłyby pozasystemowe ograniczenia oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
32- naszej niechęci we wszelkich płciach, rasach do wysiłku umysłowego, zmiany porządku świata, bo o wszystkim i tak decyduje władza, pan, zwierzchnik, los, życie, pracodawca i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
33- naszej chęci przechytrzenia, oszukiwania w tym stosowania biernego oporu wobec władzy, pana, zwierzchnika, losu, życia, pracodawcy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków
34- naszego nierozumienia we wszelkich płciach, rasach postawy tzw. panów którzy pod pojęciem dobra rozumieją tylko ” to co mi służy, wzmacnia, daje poczucie siły”, a złem jedynie to co wolę mocy osłabia, w odróżnieniu od postawy niewolniczej, więziennej, w której dobro jest ulgą w cierpieniu, spokojem, a złem to co zadaje ból, co zmusza do wysiłku oraz naszego/cudzego doświadczania/nie tego skutków.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie bycia biedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]


Opublikowano: 07/07/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz