Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Pnącze – intencje do przemodlenia

Spisała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. Naszego/cudzego bycia(nie) roślinami pnącymi o długich, wiotkich łodygach, wymagających(nie) podpory, by mogły(nie) wspinać(nie) się do góry, do światła, a w tym m.in. pnączami, bluszczami, powojami, lianami, winoroślami i nie tylko, a także takimi jak one i nie tylko, oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
2. Naszego/cudzego bycia(nie) rozmaitymi podporami dla rozmaitych pnących, wiotkich roślin, oraz dla takich ludzi, istot, dusz, bytów, tworów, jak one i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
3. Naszego/cudzego, jako pnącza, powoje, bluszcze, liany, winorośle oraz tak, jak one, wykorzystywania(nie) m.in. drzew, jako podpory, a także czegokolwiek i kogokolwiek, aby wspiąć(nie) się od podłoża, do góry, oszczędzając(nie) tym samym konieczność wytwarzania(nie) silnych i grubych pni by wydostać(nie) się z ciemnego dna ku światłu, ku słońcu i nie tylko, oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
4. Naszego/cudzego bycia(nie) wykorzystywanymi, jako podpory dla rozmaitych bluszczy, powojów, pnączy, lian, winorośli i przez takich jak one, jakie m.in. oszczędzają(nie) na energii, na czymkolwiek, aby szybko(nie) wydostać(nie) się z ciemnego dna ku światłu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
5. Naszego/cudzego, jako pnącza, powoje, bluszcze, liany, winorośle oraz tak, jak one, oszczędzania(nie) na wzroście pędu na grubość, a w zamian rośnięcia(nie) bardzo(nie) szybko(nie) na długość i nie tylko oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
6. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one i jako takie, posiadania(nie) umiejętności przyczepienia(nie) się, podpinania(nie) się nawet do gładkiego(nie) muru, do gładkiej(nie) powierzchni, i nie tylko, oraz naszego doświadczania(nie) tego skutków
7. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one i jako takie wytwarzania(nie) rozmaitych form pędów, a w tym m.in. wijące(nie) się, jakie oplatają(nie) podporę łodygami o długich międzywęźlach, wykonując(nie) główną osią pędu ruchy okrężne, prawo lub lewoskrętne, dzięki czemu, łodyga spiralnie owija(nie) się wokół podpory i nie tylko, oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
8. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one wytwarzania(nie) rozmaitych form pędów, a w tym m.in. czepne, jakie przyczepiają(nie) się do podpory za pomocą zmodyfikowanych pędów bocznych, haków, oraz wąsów czepnych, kolców, cierni, czepnych korzeni przybyszowych, włosków czepnych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
9. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one, a w tym m.in. pasożytniczymi i wytwarzania(nie) rozmaitych form pędów, a w tym m.in. czepnych, a w tym ssawek, jakie służą(nie) zarówno do zamocowania(nie) na roślinie żywicielskiej, jak i do czerpania(nie) z niej wody i substancji odżywczych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
10. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one, w tym m.in. lianami, które posiadają(nie) charakteryzują(nie) się bardzo(nie) szerokimi naczyniami i rurkami sitowymi, co pozwala(nie) na szybkie(nie) przewodzenie wody z solami mineralnymi i substancji odżywczych na dużą(nie) wysokość i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
11. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one, m.in. dziko rosnącymi, niewymagającymi(nie) szczególnych warunków, a w tym m.in. bluszczami, chmielami, kaniankami, powojnikami, psiankami, wiciokrzewami, winobluszczami i nie tylko, a także wytwarzania(nie) rozmaitych substancji, jakie nas/innych chronią(nie) przed otoczeniem, przed innymi, a w tym m.in. bycia(nie) trującymi(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
12. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one, m.in. uprawianymi(nie) w gruncie, m.in. dla ozdoby, a w tym m.in. bluszczami irlandzkimi, dyniami ozdobnymi, fasolami wielokwiatowymi, groszkiem, glicyniami, powojnikami i nie tylko, a także bycia(nie) uprawianymi(nie) dla rozmaitych korzyści, jak winorośle i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
13. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one, uprawianymi(nie), hodowanymi(nie), jako rośliny pokojowe, dla ozdoby, a w tym m.in. bycia(nie) pnącymi filodendronami, hojami, męczennicami, zroślichami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
14. Naszego/cudzego hodowania(nie), posiadania(nie), rozmaitego rodzaju pnączy, lian, powojów, winorośli, bluszczy, oraz takich jak one, m.in. w naszym otoczeniu, m.in. dla ozdoby, dla rozmaitych, naszych i cudzych korzyści, a także tępienia(nie) ich, niszczenia(nie), likwidowania(nie), powodowania(nie), że inni hodują(nie), niszczą(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
15. Naszego/cudzego bycia(nie), życia(nie) w towarzystwie, otoczeniu, sąsiedztwie, pobliżu oraz służenia(nie) za rozmaite podpory, bycia(nie) podporami dla rozmaitych pnączy, powojów, lian, winorośli, bluszczy oraz dla takich jak one, oraz doświadczania(nie), że są(nie) one do nas/innych przyczepione(nie), podpięte(nie), przypięte(nie), przyłączone(nie) na rozmaite sposoby, rozmaitymi pędami, a w tym m.in., czepnymi, wijącymi, się, a w tym ssawkami, kolcami, cierniami i nie tylko, a także, naszego/cudzego doświadczania(nie), że, świadomie(nie), znienacka(nie), boleśnie(nie), powoli(nie) i skutecznie(nie), nas/innych oplątują(nie), owijają(nie), obrastają(nie), przyduszają(nie), zniewalają(nie), tłamszą(nie), zaduszają(nie), zagłuszają(nie), zniewalają(nie), niszczą(nie), zabijają(nie) rozwijając(nie) się i pnąc(nie) się do góry, do światła, odcinając(nie) nam/innym dostęp do światła, zasłaniając(nie) nam/innym wszystko, cokolwiek, izolując(nie) nas/innych od świata, od światła, otoczenia, i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
16. + odwr. bycia(nie) tymi, jacy tak czynią
17. Naszego/cudzego bycia(nie) wszelkiego rodzaju pnączami, powojami, bluszczami, lianami, winoroślami, oraz takimi, jak one, jakie po wykorzystaniu podpory, po osiągnięciu(nie) określonej wysokości, opadają(nie) na ziemię, na podłoże i pną(nie), wiją(nie) się po podłożu oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków


Opublikowano: 16/08/2016
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz