Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Dżihad: intencje do przemodlenia

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1) wszystkie nasze intencje dotyczące min. wzywania, inicjowania, wymyślania, tworzenia kończenia i doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. Dżihadu, nawoływania do m.in. Dżihadu małego, wewnętrznego i wielkiego, zewnętrznego i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
2) ….. naszego i cudzego przez nas m.in. wzywania, inicjowania, wymyślania, tworzenia kończenia i doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. Dżihadu jako wytężonego lub powierzchownego dokładania starań i ponoszenia trudów, oraz wewnętrznej walki z pokusami i z podszeptami w celu wzmocnienia wiary w Boga, starania się, aby trafić do lepszego miejsca- przed oblicze Boga, m.in. w sprawach własnych oraz dla bliźnich i na zawsze i nie tylko w tych celach oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
3) ….. naszego i cudzego przez nas m.in. wzywania, inicjowania, wymyślania, tworzenia kończenia i doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. Dżihadu rozumianego jako „święta wojna”, jako opieka nad rodem, troska o rodzinę, walka o przeżycie, walka o przekonania religijne, jako walka z najeźdźcą, jako sytuacja w której wspólnota jest atakowana i ma obowiązek bronić swej ziemi, prawa, rodzin, życia. wolności i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
4) ….. naszego i cudzego przez nas m.in. wzywania, inicjowania, wymyślania, tworzenia kończenia i doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. Dżihadu rozumianego jako poszerzenie zbrojne naszej lub cudzej wiary na inne Państwa i nawracanie siłą niewiernych, inaczej myślących oraz heretyków, hipokrytów, bałwochwalców i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
5) ….. naszego i cudzego przez nas m.in. wzywania, inicjowania, wymyślania, tworzenia kończenia i doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. Dżihadu jako jednego z najbardziej chwalebnych uczynków, jakich może dokonać wierzący w Boga i że wierny który zginie w jego trakcie, uważany jest za męczennika i udaje się po śmierci do Raju, do krainy szczęśliwości i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
6) ….. naszego i cudzego przez nas m.in. wzywania, inicjowania, wymyślania, tworzenia kończenia i doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. Dżihadu prowadzonego wysiłkiem naszym i całej wspólnoty, bowiem nie jest to obowiązek indywidualny, lecz zbiorowy, a biorą w nim udział tylko ci, którzy są w stanie to uczynić i w sposób dla nich i dla nas właściwy i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
7) ….. naszego i cudzego przez nas m.in. wzywania, inicjowania, wymyślania, tworzenia kończenia i doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. Dżihadu jako bezwzględnej walki zbrojnej przeciwko innowiercom, bałwochwalcom, rozumianego również jako filar wiary i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków
8) ….. naszego i cudzego życia, umierania, zabijania i bycia zbijanymi, tracenia rodziny, majętności, zdrowia w trakcie m.in. wszelkiego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości naszego i cudzego m.in. Dżihadu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego wszelkich skutków


Opublikowano: 10/01/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 1 komentarz

  • Anonim pisze:

    9. Naszego/cudzego bycia/nie wszelkiego rodzaju, poziomu, znaczenia wojownikami, przywódcami, terrorystami, najeźdźcami, ofiarami, sprawcami, zakładnikami jako niosący/nie wiarę w Boga, zbawienie sobie innym za pocą miecza, wojen i nie tylko…