Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Blokady dobrobytu; intencje do przemodlenia

Autorka Jolanta Dębiec

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 

1. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn przekonania/nie, że to rząd, gospodarka, giełda, branża, elity, szef, mąż, żona itp., a nawet Bóg są odpowiedzialni za mój los, życie, które mi się przydarza i kreują je, a nie ja sam/sama oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
2. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn odczuwania/nie lęku strachu, depresji, zniechęcenia, bezradności, gniewu, wściekłości, oskarżania, niepewności frustracji, zwątpienia itp., że muszę/nie muszę, mogę/nie mogę sam/sama wykreować własne życie w zgodzie z Bogiem, dla mojego najwyższego dobra i całego wszechświata oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
3. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią,
z wszelkich przyczyn posiadania/nie umiejętności/nie, potrafienia/nie robienia czegoś, wykonywania, a w tym zarabiania w najlepszy możliwy sposób na dużą skalę, bez jakichkolwiek ograniczeń, niecierpliwości, niepewności, zwątpienia, z radością, pasją i miłością oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
4. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn koncentrowania uwagina przeszkodach, problemach, na tym że nie wyszło, nie udało się i w związku z tym odczuwania/nie lęku, strchu, niepewności, niecierpliwości przed podjęciem działalnia, za miast koncentrowania się na szzansach, zamierzeniach, a tym samym związanym z tym brakiem nadziei, pasji, zaufania, radości, docenienia oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
5. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn nienawidzenia/nie bogatyc, przekonania/nie, że bogaci są sprawcami naszej biedy, zagarniania naszych wszystkich pieniędzy, a także naszego braku wiedzy jakie jest nasze miejsce na (w) kole gospodarki finansowej i w związku z tym odczuwania/nie bezradności, rozpaczy, poniżenia, przestachu, pomieszania, oskarżania frustracji, irytacji, braku zaradności, obrotności, sprytu, zadowolenia, nadziei, radości miłości, śmiałości oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
6. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn chęci/nie braku umiejętności/nie do promowania siebie i swojej wartości, a także piętnowania takiego zachowania u innych i odczuwania w związku z tym uczucia zawstydzenia, niepweności oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
7. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn akceptacji/nie otrzymywania wynagrodzenia za czas pracy zamiast za wyniki pracy i odczuwania z tego powodu braku bezpieczeństwa, własnej wartości, pewności siebie oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
8. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn bycia/nie bycia powstrzymywanym przed podjęciem działania i odczuwania z tego powodu lęku, strachu, depresji, rozpaczy, oskarżania itp., a także takiego postępownia aby pieniędzy nie stracić, zamiast jemaksymalnie pomnażąć w niewinny i bezpieczny sposób oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
9. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn unikania kontaktów, towarzystwa osób bogatych, pozytywnie nastawionych do życia, odnoszących sukcesy, a szukania osób negatywnie nastawionych, narzekających i samemu przyjmując taką postawę życiową, a także unikania problemów, przekonania że rozwiązywanie problemów jest dla nas za trudne, wymaga czasu, pieniędzy, zamiast je rozwiązywać i być większymi od naszych problemów oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
10. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn braku posiadania umiejętności zarządzania swoimi pieniędzmi, czasem w najlepszy możliwy sposób dla mojego najwyższego dobrai całego wszechświata, a także przekonania, że na swoje pieniądze trzeba ciężko zapracować i nie dbania o to aby pieniądze dla nas pracowały oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków
11. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn przekonania, że nie jesteśmy gotowi na luksus, nie pozwalamy sobie na luksus, akceptujemy/nie swojego życia w luksusie w sposób bezpieczny i niewinny dla naszego najwyższego dobra i całego wszechświata i odczuwania z tego powodu lęku strachu, depresji, rozpaczy, oskarżania, zniechęcenia, niepokój, frustrację, irytację, pesymizm, brak zadowolenia, optmizmu, brak entuzjazmu, chęci, radości docenienia oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
12. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn odkładania na „czarną godzinę”, tak jakby wyczekiwało się na przyjście takiej pory, uważania że to konieczność, a nie po to aby je pomnożyć, a także przekonania że coś jest nie możliwe i braku wiedzy co mam zrobic aby to coś osiągnąć, przekonania że coś za drogie i braku chęci sprawdzenia czy to coś jest warte swojej ceny, przekonania że szkoda mi pieniędzy na coś i braku wiedzy że pieniądze są po to by robić z nich odpowiedni użytek wnajlepszy możliwy sposób dla mojego najwyższego dobra i całego wszechświata oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
13. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn przekonania, że biedę odziedziczyliśmy po rodzicach, wychowaliśmy się w biednej rodzinie, że nauczono nas jak przetrwać zamiast zamiast jak się wzbogacić w sposób niewinny i odczuwania z tego powodu radości, zadowolenia, entuzjazmu i braku/nie umiejętności odróżniania prawdy od fałszu oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
14. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn posiadania/nie ograniczonego dostępu do życia społecznego, kultury, edukacji, przekonania/nie że jesteśmy dla społeczeństwa zbędni, niepotrzebni, że pewnych rzeczy nie powinniśmy robić, że jest to nie dla nas, będziemy mogli z nich korzystać dopiero jak się dorobimy oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków
15. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn przekonania/nie że w zaspokajaniu wszelkich potrzeb jesteśmy ostatni w kolejce i zwsze dla nas zabraknie z wszelkkich przyczyn, powodów, a także wydawania wszystkich pieniędzy na potrzeby innych oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
16. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn przekonania/ nie że każde wyzwanie, zadanie, przedsięwzięcie itp. stanowi dla nas dodatkowy kłopot, ogranicza wolność, a także wyszukiwania argumentów, przeciwności w realizacji tych zadań w świecie zewnętrznym, bycia przekonanym, że dane przedsięwzięcie nie ma sensu, że się nie uda oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków
18. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn, na skutek bezradności wyucznonej odczuwania, doświadczania deficytów poznawczych, nie rozumienia co się w danej chwili dzieje, braku umiejętności przewidywania jej dalszego biegu i wydłużenia czasu uczenia się nawet prostych zależności oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
19. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn na skutek bezradności wyucznonej odczuwania deficytów motywacyjnych do działania i braku umiejętności angażowania się, a także doświadczania długiego okresu dochodzenia do równowagi po porażce oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
20. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn odczuwania, doświadczania deficytów emocjonalnych, depresji, apatii, lęku zmęczenia, wrogości, braku agresji, utaraty nadziei oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.
21. Naszego, cudzego, we wszelkich płciach i inkarnacjach, z wszelkich przyczyn, we wszelkich wymiarach naszej egzystencji, w każdych warunkach, w każdym miejscu i czasie oraz poza czasem i przestrzenią, z wszelkich przyczyn odczuwania, doświadczania deficytów społecznych, wycofania z kontaktów społecznych, izolacji społecznej, zaniedbania pedagogicznego, maltretowania fizycznego itp.oraz naszego, cudzego doświadczania/nie tego wszystkiego skutków.


Opublikowano: 02/02/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 1 komentarz

  • s_majda pisze:

    Bonifacy był pierwszym papieżem, który bullą Antiquorum habet ogłosił rok 1300 rokiem jubileuszowym dla wszystkich pielgrzymów odwiedzających grób świętego Piotra (dla Włochów pobyt trzydziestodniowy, dla pozostałych piętnastodniowy). Papież zapowiedział odpust zupełny, co było nowością, ponieważ do tej pory odpust zupełny, dotyczył wyłącznie uczestników wypraw krzyżowych. Giovanni Villani, kronikarz Florencji, napisał na podstawie własnych obserwacji, że do Rzymu przybywało codziennie około 30 000 pielgrzymów, zaś ofiary były tak duże, że dwóch kleryków przez cały czas musiało zbierać pieniądze grabiami Link.

    Ta ostatnia kwestia warta jest przepracowania w modlitwie i w technice intencji.