Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Izyda i Hator; intencje do przemodlenia. Część 1.

Izydę i Hator znajdujemy w grupie ważniejszych kobiet starożytności. Obie Boskie Matki łączono z Ozyrysem i z Horusem, zlewając w mitach te postacie w jedną. Po upływie tysięcy lat nikt już nie pamięta, że to były dwie panie, objęte kultem płodności, niejako ich uosobienia. Podobnie w czasach współczesnych, niewiele osób potrafi rozróżnić dusze m.in. czterech kobiet; Najświętszą Maryję Pannę, od Matki Boskiej Częstochowskiej, tę od Matki Boskiej Kazańskiej, a je wszystkie od Królowej Wszechświata. Wraz z upływem czasu kulty konkretnej postaci niesłusznie zlewają się w jeden mit.
Obciążenia boskich matek m.in. Izydy i Hator są charakterystyczne, dla kobiet je naśladujących w swym samotnym życiu.

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Autorka Ewelina Majer

  1. Naszego/cudzego bycia/nie Izydą, Isis,/Hator główną boginią starożytnego Egiptu ,wcieleniem wielkiej macierzy stanowiącą/nie wraz ze swoim bratem-małżonkiem Ozyrysem i synem Horusem naczelną triadę bóstw.

  2. Naszego/cudzego czczenia/nie jako wzorowej/nie żony i matki oraz jako bóstwa władającego/nie magią.

  3. .Naszego/cudzego bycia/nie bóstwem narodowym Egiptu a w czasach hellenistycznych główną boginią świata śródziemnomorskiego, źródłem siły twórczej, bóstwem ziemi, nieba, morza i świata zmarłych, boginią przyrody.

  4. Naszego/cudzego bycia/nie nazywanymi „matką naturą”,patronką marynarzy aleksandryjskich często utożsamianą/nie z księżycem.

  5. Naszego/cudzego przypisywania/nie nam/innym świętego zwierzęcia-krowy, wyobrażania/nie nas z rogami krowy albo księżyca, który był widziany w Egipcie w trzeciej kwadrze i tarczą słoneczną albo podwójną koroną, często z małym Horusem na kolanach.

  6. Naszego/cudzego utożsamiania/nie z Demeter, Persefoną, Ateną, Artemidą, Herą, Io, Selene, Tetydą, Astarte, Afrodytą, Juno, Hathor.

  7. Naszego/cudzego wznoszenia/nie świątyń Izydy/Hator m.in. na Polu Marsowym a także w Amydos, Busiris,File, Koptos, Behbeit el-Hagar, Dendarze,Buto,Izeum,Gizie,Dajr asz-Szliwicie.

  8. Naszego/cudzego bycia/nie żoną i siostrą Ozyrysa, matką Horusa, uosabiającą cechy opiekuńcze, macierzyńskie oraz siostrą Neftydy, z którą pod postacią kani, opłakiwaliśmy zmarłego Ozyrysa.

  9. Naszego/cudzego występowania/nie w wyobrażeniach astralnych jako Syriusz, lub uważania go za naszą/cudzą duszę, a w sztuce w ludzkiej postaci bez żadnego symbolu zwierzęcego.

  10. Naszego/cudzego bycia/nie obiektem kultu jako małżonka Sarapisa oraz zyskania/nie ogromnej/nie popularności w Okresie Ptolomejsko-Rzymskim nie tylko w Egipcie, ale poza jego granicami, praktycznie w całym basenie Morza Śródziemnego.

  11. Naszego/cudzego bycia/nie czwartym dzieckiem Gebe lub Thota i Nut po Ozyrysie, Haroeris, Secie a przed Neftydą.

  12. Naszego/cudzego pokochania się i połączania/nie jako Izyda/Hator z Ozyrysem jeszcze przed urodzeniem, już w mrokach łona.

  13. Naszego/cudzego ostrzyżenia/nie włosów i założenia/nie szat żałobnych po tym jak Set zamknął podstępnie Ozyrysa w skrzyni i wrzucił za pomocą spiskowców tą skrzynię do rzeki.

  14. Naszego/cudzego chodzenia/nie wszędzie jak błędna z rozpaczy, przechodzenia/nie obok każdego, zaczepiania/nie go, pytania spotkanych dzieci o skrzynię z ciałem Ozyrysa.

  15. Naszego/cudzego poszukiwania/nie dziecka ze związku Neftydy i Ozyrysa oraz odnalezienia/nie go przy pomocy psów, które ją z trudem do niego doprowadziły, wychowania/nie go i uczynienia/nie go swym strażnikiem i sprzymierzeńcem imieniem Anubis.

  16. Naszego/cudzego uzyskania/nie informacji, że skrzynia została przez morze wyrzucona na brzeg kraju Byblos i fala złożyła ją łagodnie na spoczynek w drzewie wrzosu,gdzie wzrastając w krótkim czasie na najwyższe i najpiekniejsze drzewo, wrzos otoczył skrzynię i wyrósł wokół niej, kryjąc ją w sobie a krół Byblos zachwycając się rozmiarami drzewa uciął jego część zawierającą trumnę i użył jej jako kolumny,aby podtrzymać dach.

  17. Naszego/cudzego dowiedzenia/nie się jako Izyda/Hator poprzez boskie tchnienie o położeniu skrzyni z ciałem Ozyrysa oraz przybycia/nie do Byblos, gdzie obok fontanny jako Izyda/Hator siedzieliśmy smutni i zapłakani ,z nikim nie rozmawiając oprócz służebnych królowej, aby zdobyć jej zainteresowanie i przyjaźń.

  18. Naszego/cudzego stania/nie się piastunką dziecka królowej Byblos, karmienia/nie go wkładając palec w jego usta zamiast piersi, palenia/nie śmiertelnych części jego ciała, podczas gdy sami zamienialiśmy/nie się w jaskółkę fruwającą wokół kolumy i lamentującą.

  19. Naszego/ cudzego wyrwania/nie kolumny pokrycia/nie jej lnem i wylania/nie na nią słodkiej oliwy, po czym oddania/nie drzewa w opiekę królowi i królowej co spowodowało,że od tego dnia lud Byblos czci drzewo, które jest w świątyni Izydy/Hator.

  20. Naszego/cudzego pochylenia/nie się nad trumną i wydania/ni tak głośnego jęk, że młodszy syn króla zmarł oraz zabrania/nie starszego syna ze sobą i ruszenia/nie łodzią ze skrzynią w drogę powrotną.

  21. Naszego/cudzego znalezienia/nie się na odludnym miejscu, tam samotnego otworzenia skrzyni i przyciskania twarzy do twarzy Ozyrysa pocałowania go i płaczu.

  22. Naszego/cudzego rzucenia/nie straszliwego spojrzenia chłopcu, który cichutko podszedł z tyłu i spowodowania/nie że nie wytrzymując strachu chłopiec padł martwy.

  23. Naszego/cudzego szukania/nie 14 części ciała Ozyrysa ,które rozrzucił po świecie Set podczas gdy jako Izyda/Hator odłożyliśmy skrzynię podróżując do naszego syna Horusa wrastającego w Buto.

  24. Naszego/cudzego podróżowania/nie papirusową łódką przez bagna i nie doznawania krzywdy od krokodyli oraz wzbudzania strachu i czci z tym związanego.

  25. Naszego/cudzego ulepienia/nie i poświęcenia/nie na miejsce członka Ozyrysa podobnego członka męskiego.

  26. Naszego/cudzego uratowania/nie pod postacią kani wraz z Neftydą tonącego Ozyrysa.

  27. Naszego/cudzego bycia/nie wielką i potężną królową Obydwu Rain, Górnego i Dolnego Egiptu, na długo przedtem, zanim narodzili się pierwsi faraonowie i powstały pierwsze dynastie,rządzenia/nie mądrze i sprawiedliwie wraz ze swym mężem Ozyrysem i zażywania/nie u jego boku doskonałego szczęścia.

  28. Naszego/cudzego owdowienia/nie tragicznie jako Izyda/Hator nie przyjęcia śmierci męża do wiadomości oraz narodzenia w sercu szalonego pomysłu, by odnaleźć wszystkie kawałki ciała Ozyrysa, złożyć je za pomocą świętej magii i przywrócić do życia.

  29. Naszego/cudzego zebrania/nie wszystkich części ciała oprócz członka i z pomocą Neftydy urządzenia/nie czuwania przy zwłokach oraz inkantowania/nie słów w mrocznej spowitej dymami kadzideł komorze grobowej:„ Jam jest twa siostra umiłowana, nie opuszczaj mnie, błagam! Nie słyszysz mego głosu? Idę do Ciebie, nic nie może mnie od ciebie odgrodzić!”.

  30. Naszego/cudzego wydepilowania/ni ciała, oczyszczenia/nie ust węglanem sodu i ogolenia/nie głowy oraz przystrojenia/nie jej trefną peruką na czas przywracania duszy Ozyrysa z zaświatów.

  31. Naszego/cudzego przemieniania/nie sięw kanię i biciem skrzydeł przywracania zmarłemu tchnienia życia po czym kładzenia się na martwym ciele , a odciętą i zaginioną męskość Ozyrysa magicznie przywracania i mówienia:. „Gram rolę mężczyzny mimo że jestem kobietą”.

  32. Naszego/cudzego przenikania/nie tajemnicy odrodzenia sprawiania/nie ,że powraca do nas ten,który-zdawało się, odszedł już na zawsze- i zapładniania nas tak aby został poczęty Horus ukrywany i chroniony przez nas od wszelkiego zła jak węże, skorpiony, zabójcy.

  33. Naszego/cudzego przekupienia/nie złotym pierścieniem przewoźnika,aby zejść na wyspę, gdzie za inicjatywą Seta odbywał się trybunał oraz pokonania tam wszystkich kłamstw Seta.

  34. Naszego/cudzego bycia/nie idealną żoną, przykładną matką, ale także gwarantką przekazywania władzy królewskiej,kobietą wężem, który jako ureusz, kobra królewska, pręży się na czole władcy a w drodze ewolucji kobietą wężem kusicielem z księgi Genesis, który zwiódł Adama i Ewę.

  35. Naszego/cudzego zapowiadania/nie i wywoływania/nie wylewów Nilu poprzez płacz nad ciełem Ozyrysa i zapewniania tym samym pomyślności i bogactwa kraju.

  36. Naszego/cudzego uciekania/nie się do podstępu, aby poznać tajemne imię Re.

  37. Naszego/cudzego zebrania/nie nieco plwociny Re, zmieszania/nie jej z ziemią i z masy tej ufromowania/nie węża, po czym ukrycia/nie go w zaroślach,aby ukąsił Re i powiedzenia/nie,że możemy uzdrowić Re ,ale jak Re powierzy nam swój sekret.

  38. Naszego/cudzego posiadania/nie świątyń na swoją cześć a w nich napisów m.in. o treści : „Izydo/Hator stworzycielko wszechświata, władczyni nieba i gwiazd, pani życia, królująca bogom, czarodziejko pełna rad zbawiennych, słońce niewieście, ty która swą pieczęcią znaczysz każdą rzecz, ludzie na twój rozkaz żyją i nic bez twej zgody dziać się nie może”.

  39. Naszego/cudzego odgrywania wielkiej roli nawet po zagładzie cywilizacji egipskiej, w świecie hellenistycznym i rzymskim oraz rozszerzenia naszego kultu na wszystkie krainy w basenie Morza Śródziemnego.

  40. Naszego/cudzego bycia/nie opiekunką licznych bractw religijnych, których członkowie wtajemniczeni w kult uważali nas za symbol wszechwiedzy, strażniczkę sekretów życia i śmierci, wreszcie gwarantkę zbawienia jej wiernych.

  41. Naszego/cudzego posiadania/nie własnych adeptów, których obowiązywała asceza i pokonywanie coraz to nowych, trudniejszych stopni wtajemniczenia.

  42. Naszego/cudzego bycia/nie panią tego ,co było, tego co jest i tego, co będzie, matką niebiańską i uosobieniem nieskończonej dobroci i miłości, poważną konkurentką chrześcijaństwa, które mimo swego triumfu, jednak nie zdołało nas unicestwić.

  43. Naszego/cudzego bycia/nie w wiekach średnich dla tych, którzy studiowali wiedzę tajemną, źrenicą oka świata, spojrzeniem, bez którego nie sposób dostrzec tego co stanowi sens i prawdę życia.

  44. Naszego/cudzego stania się/nie w chrześcijaństwie Dziewicą Maryją, której poświęcono wiele katedr i kościołów.

  45. Naszego/cudzego bycia/nie uosobieniem kobiety stawiającej czoło najgorszym próbom i znającej sekret odrodzenia.

  46. Naszego/cudzego bycia/nie wzorem dla królowych i wszystkich żon i matek, dla wszystkich kobiet poprzez posiadanie cnót jak wierność aż po grób, odwaga, której nie skruszyły największe nawet przeszkody, przenikliwość i mądrość niezwykła i wreszcie zdolność wnikania w tajemnice.

  47. Naszego/cudzego bycia/nie najpotężniejszą boginią starożytnego Egiptu,wzorem wiernej żony i kochającej matki.

  48. Naszego/cudzego wprowadzenia/nie jako władczyni Egiptu instytucji małżeństwa i nauczenia ludzi pieczenia chleba, tkania oraz leczenia chorób

  49. Naszego/cudzego uleczenia/nie rany Re i zdobycia/nie dzięki temu mocy, która czyni najpotężniejszym z bóstw.

  50. Naszego/cudzego krążenia/nie pod postacią krogulca nad ciałem Ozyrysa przywrócenia go do życia na tyle, by móc odbyć z nim stosunek płciowy i począć syna, Horusa.

  51. Naszego/cudzego zabalsamowania ciała męża i ustanowienia w ten sposób obrzędu balsamowania zwłok i zapewnienia Ozyrysowi wiecznego życia oraz dzięki temu bycia/nie od tej pory opiekunką zmarłych.

  52. Naszego/cudzego poświęcenia/nie swojego życia synowi, chronienia/nie go przed niebezpieczeństwami i pomagania/nie mu swymi sztuczkami pokonać Seta i pomscić śmierć ojca.

  53. Naszego/cudzego ukazywania/nie nas często w koronie z krowimi rogami i dyskiem słonecznym z pasem związanym magicznym węzłem tyet, który dawał władzę nad życiem oraz grzechotką lub sistrum oraz przedstawiania/nie nas jak osłaniamy zmarłych swoimi uskrzydlonymi ramionami.

  54. Naszego/cudzego posiadania własnych posągów m.in.z inskrypcją; „Jestem tą, która jest, była i będzie. Nikt nie uniósł mojej zasłony. Owocem, który zrodziłam, jest Słońce” .

  55. Naszego/cudzego posiadania/nie swoich podobizn w postaci złotych figurek z atrybutem tronu na głowie symbolizującego imię Izydy/Hator.

  56. Naszego/cudzego obcięcia/nie włosów i nałożenia/nie szat żałobnych na wieść o śmierci Ozyrysa.

  57. Naszego/cudzego szukania/nie i odnalezienia/nie 13 części ciała Ozyrysa i połączenia/nie ich za pomocą magicznych zaklęć m.in. brzmiących tak: „Powstań, odwróć się Ozyrysie, to ja Izyda/Hator przybyłam, aby Cię zebrać i dać serce twemu ciału. Idź i przybądź, obudź się i śpij, ponieważ ty trwasz w życiu. Podnieś się, popatrz na to, powstań…powstań i usiądź, zrzuć ziemię, która jest na tobie. Pozbieraj swe kości, zbierz swe członki, wybiel twe zęby, weź swe cielesne serce, zrzuć proch który jest na tobie”.

  58. Naszego/cudzego sporządzania/nie repliki penisa Ozyrysa połkniętego przez ryby i umieszczenia/nie jej we właściwym miejscu w celu poczęcia Horusa.

  59. Naszego/cudzego uciekania/nie jako brzemienna przed Setem oraz urodzenia/nie na bagnach Chemmis syna Horusa zwanego Młodszym.

  60. Naszego/cudzego samotnego opuszczenia/nie domu i udania/nie się po kryjomu do Miasta Dwóch Siótr.

  61. Naszego/cudzego posiadania/nie osobistych ochroniarzy w postaci siedmiu skorpionów.

  62. Naszego/cudzego uratowania/nie umierającego dziecka ,ugryzionego przez naszego skorpiona, poprzez wymawianie odpowiednich zaklęć oraz imion każdego z siedmiu skorpionów.

  63. Naszego/ cudzego zdobycia/nie władzy nad skorpionami i rozkazywania/nie im m.in. słowami: „Odwróć się, ustąp, zawróć jadzie!Nie wznoś się do góry. Zyj dziecko!Zgiń jadzie!Żyj Re!Zgiń trucizno!”

  64. Naszego/cudzego bycia/nie obsypanymi wszelkimi dobrami jako Izyda/Hator, która uratowała za pomocą magii dziecko.

  65. Naszego/cudzego bycia/nie przedstawianymi jako uskrzydlona boginii m.in. w formie złotego pektorału.

  66. Naszego/cudzego posiadania/nie na swoją cześć święta -Navigium Isidis obchodzonego 5 marca podczas którego posąg bogini Izydy/Hator na wozie ustrojonym różami ciągnięto po ulicach Rzymu.

  67. Naszego/cudzego obcięcia/nie ręki Horusowi, w której znajdowało się nasienie Seta

  68. Naszego/cudzego trafienia/nie w syna-Horusa zamiast w Seta w zamęcie walki i zostania/nie za to ukaranymi przez Horusa poprzez obcięcie głowy.

  69. Naszego/cudzego posiadania/nie głowy krowy przyprawionej przez Thota.

  70. Naszego/cudzego bcyia/nie boską matką wszystkich władców Egiptu i karmienia/nie ich mlekiem z własnych piersi.

  71. Naszego/cudzego przygotowania/nie i przeprowadzenia/nie zamachu stanu na boga Re i wyniku tego zajęcia/nie najważniejszego miejsca wśród bogów.

  72. Naszego/cudzego bycia/nie czczonymi w całym Egipcie pod przydomkiem Izyda/Hator , Pani Piramid oraz bycia/nie czczonymi w Gracji, na wybrzeżu Azji Mniejszej, Byblos, nad Morzem Czarnym, Londinium, Rzymie(pod przydomkiem Isis Campensis).

  73. Naszego/cudzego bycia/nie łączonymi z innymi boginiami jak m.in. Bastet, Nut, Renenutet, Selkis a przede wszystkim z Hathor.

  74. Naszego/cudzego bycia/nie jako Izyda/Hator na monetach.

  75. Naszego/cudzego bycia przedstawianymi pod postacią sokolicy krążącej nad mumią Ozyrysa, tchnącej w niego skrzydłami powiew nowego życia i odbywającej pod tą postacią stosunek z Ozyrysem.

  76. Naszego/cudzego wcielania/nie się w rolę Izydy/Hator w celu wypowiedzenia zaklęć i uzdrowienia chorego dziecka np. z gorączki, bólów brzucha czy robaków.

  77. Naszego/cudzego składania/nie nam samym oraz innym postaciom rozmaitych ofiar.

  78. Naszego/cudzego bycia/nie zabezpieczonymi/nie przed poronieniem świętym węzłem tit.

 


Opublikowano: 21/02/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz

Ten wpis ma 1 komentarz

  • s_majda pisze:

    79. Naszego/cudzego wybierania/nie na męża geja,aby nie uprawiać z nim seksu i nie mieć dzieci.

    80. Naszego/cudzego bycia/nie żoną mężczyzny,który nie posiada penisa.

    81. Naszego/cudzego odgrywania roli mężczyzny podczas stosunku.

    82. Naszego cudzego lepienia z gliny sztucznych penisów,doczepiania ich a także złotych i z różnego rodzajów materiałów penisów do ciała naszego partnera,który penisa nie posiada.

    83. Naszego/cudzego  bycia/nie żoną mężczyzny,który nie posiada penisa i związanego z tym zaspokajania/nie swoich potrzeb seksualnych za pomocą sztucznych penisów i innych przedmiotów.

    84. Naszego/cudzego wybierania/nie sobie męża od którego jesteśmy bardziej męskie, silniejsze.

    85. Naszego/cudzego bycia/nie nekrofilem.

    86. Naszego/cudzego docenienia/nie męża w momencie jego straty.

    87. Naszego/cudzego uważania/nie się za wartościową osobę jedynie poprzez bycie/nie w związku.

    88. Naszego/cudzego braku odczuwania przyjemności podczas stosunku spowodowanego używaniem sztucznego penisa, rozmaitych wibratorów