Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Objawienia Św. Jana – wizja nieba, wizja Baranka Bożego; intencje do przemodlenia

Objawienia Św. Jana – wizja nieba, wizja Baranka Bożego, otwarcie pieczęci, opatrzenie pieczęciami, głos siedmiu trąb, trzykrotne biada -intencje na podstawie Nowego Testamentu opracowała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]
Wizja nieba
1. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że Święty Jan miał(nie) objawienie, w którym widział(nie), że oto drzwi były(nie) otwarte w niebie, oraz słyszał(nie), jakby głos trąby rozmawiającej(nie) z nim, który rzekł Janowi „wstąp tutaj, a pokażę ci, co ma się stać potem”, a także, wierzenia(nie), że Święty Jan popadł(nie) w zachwyt i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
2. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), także wyobrażania(nie) sobie nieba wg słów przekazanych(nie) przez Świętego Jana i nie tylko, a w tym m.in. wierzenia(nie), że w niebie stoi(nie) tron, na tronie ktoś siedzi(nie), a ten, kto siedzi(nie) na tronie podobny(nie) jest(nie) z wyglądu do kamienia jaspisowego i karneolowego, a wokoło tronu tęcza, podobna(nie) z wyglądu do szmaragdu, a wokoło tronu 24 trony, a na tych tronach 24 starców, odzianych w białe szaty, a na głowach ich złote korony i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
3. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), wyobrażania(nie) sobie, że z tronu, widzianego(nie) przez Świętego Jana w niebie, wychodzą(nie) błyskawice i głosy i grzmoty, przed tronem zaś płonie(nie) siedem ognistych pochodni, jest(nie) to siedem duchów Bożych, a przed tronem także jakby morze szkliste podobne(nie) do kryształu, a, po środku, wokoło tronu cztery postacie pełne oczu z przodu i z tyłu i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
4. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że z czterech postaci widzianych(nie) przez Świętego Jana w niebie wokół tronu, pierwsza podobna(nie) jest(nie) do lwa, druga do cielca, trzecia ma twarz jakby człowieczą, a czwarta podobna jest(nie) do orła w locie, a każda z tych czterech postaci ma(nie) po 6 skrzydeł, a wokoło i wewnątrz są(nie) pełne oczu i nie odpoczywając(nie) ani w dzień ani w nocy śpiewają(nie) „Święty, święty, święty jest Pan, Bóg wszechmogący, który był, i który jest i który ma przyjść” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
5. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że kiedy postacie, widziane(nie) przez Św. Jana w niebie oddadzą(nie) chwałę i cześć i złożą(nie) dziękczynienie temu, który siedzi(nie) na tronie, który żyje(nie) na wieki wieków wtedy upada(nie) 24 starców przed tym, który siedzi na tronie, i oddają(nie) pokłon temu, który żyje(nie) na wieki wieków i składają(nie) korony swoje przed tronem, mówiąc(nie), „godzien jesteś Panie i Boże nasz, przyjąć chwałę i cześć, i moc, ponieważ ty stworzyłeś(nie) wszystko, i z woli twojej zostało(nie) stworzone i zaistniało” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
6. Naszego/cudzego wyobrażania(nie) sobie nieba wg wizji Św. Jana, promowania(nie) takich wizji, promowania(nie) ich w całości i w części, a także dążenia(nie) do takiego nieba, unikania(nie) go, zachwycania(nie) się nim, czucia(nie) się godnymi, aby tam wstąpić i odpowiednio, nie czucia się tego godnymi, bycia(nie) tam wpuszczanymi(nie), zapraszanymi(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
Wizja Baranka Bożego
7. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że Święty Jan w swojej wizji był(nie) w niebie, widział(nie) niebo, widział(nie) na tronie tego, któremu składano(nie) tam cześć i chwałę i śpiewano(nie) na jego cześć i wielbiono(nie) go, upadano(nie) przed nim, oraz widział(nie) w prawej dłoni tego, który siedział(nie) na tronie, księgę zapisaną(nie) wewnątrz i zewnątrz, zapieczętowaną(nie) siedmioma pieczęciami i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
8. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że Św. Jan w swojej wizji nieba, widział(nie) tego, co siedzi(nie) na tronie, oraz księgę, zapisaną(nie) i zapieczętowaną(nie), a także widział(nie) anioła potężnego, który wołał(nie) głosem donośnym „któż jest godny otworzyć księgę i zerwać jej pieczęcie?”, a nikt w niebie, ani na ziemi, ani pod ziemią nie mógł(nie) otworzyć(nie) księgi ani do niej wejrzeć(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
9. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, że Św. Jan płakał(nie) i był(nie) przekonany, że nie ma(nie) nikogo, kto mógłby(nie) otworzyć(nie) księgę i do niej wejrzeć(nie), ale jeden z obecnych tam starców rzekł(nie) do niego, aby nie płakał(nie), bo zwyciężył(nie) lew z pokolenia Judy, korzeń Dawidowy, i może(nie) otworzyć(nie) księgę i zerwać(nie) siedem jej pieczęci i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
10. Naszego/cudzego wierzenia(nie), bycia(nie) przekonanymi, promowania(nie), a w tym na podstawie objawienia Świętego Jana, umieszczonego(nie) w Biblii, że istnieje(nie) księga, zapisana(nie) wewnątrz i zewnątrz, zapieczętowana(nie) siedmioma pieczęciami, która jest (nie) w ręce tego, kto siedzi (nie) w niebie na tronie, i nikt ani w niebie, ani na ziemi, ani pod ziemią, nie może(nie) tej księgi otworzyć(nie), ani do niej wejrzeć(nie), nie jest (nie) tego godny(nie), oraz naszego/cudzego bycia(nie) zainteresowanymi(nie), ciekawymi(nie), co w tej księdze się znajduje(nie), dla kogo jest (nie) napisana(nie), po co została(nie) napisana(nie), kto i po co ją zapieczętował(nie), kto może(nie) ją otworzyć(nie), kto i po co przeczytać(nie), po co i dlaczego została(nie) utajniona(nie), a także próbowania(nie) się do niej dostać(nie), zdobyć(nie), przeczytać(nie), ukryć(nie), i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
11. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział (nie) pośrodku, pomiędzy tronem a czterema postaciami i pośród starców stojącego(nie) Baranka, jakby zabitego(nie), który miał(nie) siedem rogów i siedmioro oczu; a to jest(nie) siedem duchów Bożych zesłanych(nie) na całą ziemię, który przystąpił(nie), i wziął(nie) księgę z prawej ręki tego, który siedział(nie) na tronie, a kiedy ją wziął(nie), upadły(nie) przed Barankiem cztery postacie i 24 starców, a każdy z nich miał(nie) harfę i złotą czaszę pełną wonności; są(nie) to modlitwy świętych i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
12. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie) cztery postacie oraz 24 starców, którzy zaśpiewali(nie) Barankowi nową pieśń tej treści: „godzien jesteś wziąć księgę i zdjąć jej pieczęcie, ponieważ zostałeś zabity i odkupiłeś dla Boga krwią swoją ludzi z każdego plemienia i języka, i ludu, i narodu i uczyniłeś z nich dla Boga naszego ród królewski i kapłanów, i będą królować na ziemi” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
13. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie) oraz usłyszał(nie) głos wielu aniołów wokoło tronu i postaci, i starców, a liczba ich wynosiła(nie) krocie tysięcy i tysiące tysięcy i mówili(nie) głosem donośnym: „godzien jest ten Baranek zabity wziąć moc i bogactwo i mądrość i siłę i cześć i chwałę i błogosławieństwo” a także, że Jan słyszał(nie), jak wszelkie stworzenie, które jest(nie) w niebie i na ziemi, i pod ziemią, i w morzu, i wszystko(nie), co w nich jest(nie), mówiło(nie): „Temu, który siedzi na tronie, i Barankowi, błogosławieństwo i cześć i chwała, i moc na wieki wieków, a cztery postacie mówiły „amen”, a starcy zaś upadali(nie) i oddali(nie) pokłon i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
Otwarcie pieczęci
14. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), jak Baranek zdjął(nie) pierwszą z siedmiu pieczęci, oraz usłyszał(nie) głos jednej z czterech postaci, donośny jak grzmot, mówiący(nie) „chodź” i widział(nie), że oto biały koń, ten zaś, który siedział(nie) na nim, miał(nie) łuk, a dano(nie) mu koronę, i wyruszył(nie), jako zwycięzca, aby dalej zwyciężać(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
15. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że gdy Baranek zdjął(nie) drugą pieczęć, druga postać mówiła(nie) „chodź” i wyszedł(nie) drugi koń, barwy ognistej, a temu, który siedział(nie) na nim, dano(nie) moc zakłócić(nie) pokój na ziemi, tak, by mieszkańcy jej zabijali(nie) się nawzajem, i dano(nie) mu wielki miecz i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
16. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że gdy Baranek zdjął(nie) trzecią pieczęć, trzecia postać mówiła(nie) „chodź” i widział(nie) Jan, że oto koń kary, ten zaś, co siedział(nie) na nim, miał(nie) wagę w ręce swojej, i usłyszał(nie) Jan, jakby głos pośród czterech postaci, mówiący(nie), „miarka pszenicy za denara, i trzy miarki jęczmienia za denara; a oliwy i wina nie tykaj i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
17. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że Baranek zdjął(nie) czwartą pieczęć i usłyszał(nie) głos czwartej postaci, która mówiła(nie) „chodź” i oto pojawił(nie) się siwy koń, a temu, kto na nim siedział(nie), było(nie) na imię Śmierć, a piekło szło(nie) za nim; dano(nie) im władzę nad czwartą częścią ziemi, by zabijali(nie) mieczem i głodem, i morem, i przez dzikie zwierzęta ziemi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
18. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że Baranek zdjął(nie) piątą pieczęć, i wówczas, pojawiły(nie) się poniżej ołtarza dusze zabitych(nie) dla Słowa Bożego i dla świadectwa, które złożyli(nie) i wołały(nie) donośnym głosem: Kiedyż, Panie Święty i Prawdziwy, rozpoczniesz sąd i pomścisz krew naszą na mieszkańcach ziemi?” i dano(nie) każdemu z nich szatę białą, i powiedziano(nie) im, aby jeszcze odpoczęli(nie) przez krótki(nie) czas, aż się dopełni(nie) liczba współsług i braci ich, którzy mieli(nie) podobnie(nie) jak oni ponieść(nie) śmierć i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
19. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że gdy Baranek zdjął(nie) szóstą pieczęć, powstało(nie) trzęsienie ziemi i słońce pociemniało jak czarny wór, a cały księżyc poczerwieniał jak krew, i gwiazdy niebieskie spadły(nie) na ziemię, podobnie(nie) jak drzewo figowe zrzuca(nie) swoje figi, gdy wiatr gwałtowny nim potrząśnie(nie), i niebo znikło(nie), jak niknie zwój, który się zwija, a wszystkie góry i wyspy zostały(nie) ruszone(nie) z miejsc swoich, i wszyscy(nie) królowie ziemi i mocarze, i wszyscy(nie) niewolnicy, i wolni ukryli(nie) się w jaskiniach i skałach górskich i mówili(nie) do gór i skał, „padnijcie na nas i zakryjcie nas przed obliczem tego, który siedzi na tronie i przed gniewem Baranka, albowiem nastał(nie) ów wielki dzień ich gniewu, i któż się może ostać?” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
Opatrzenie pieczęciami 144 tysięcy
20. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie) czterech aniołów stojących(nie) na czterech krańcach ziemi, powstrzymujących(nie) cztery wiatry ziemi, aby nie wiał(nie) wiatr na ziemię ani na morze, ani na żadne drzewo oraz widział(nie) Jan też innego anioła, wstępującego(nie) od wschodu słońca, który miał(nie) pieczęć Boga żywego i który zawołał(nie) głosem donośnym na czterech aniołów, którym zezwolono(nie) wyrządzić(nie) szkodę ziemi i morzu, mówiąc(nie): „nie wyrządzajcie szkody ani ziemi, ani morzu ani drzewom, dopóki nie opatrzymy pieczęcią sług Boga naszego na czołach ich” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
21. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, usłyszał(nie) liczbę tych, których opatrzono(nie) pieczęcią: sto czterdzieści cztery tysiące opieczętowanych(nie) ze wszystkich plemion izraelskich, a w tym z plemienia Judy 12 tysięcy, z plemienia Gada 12 tysięcy, z plemienia Asera 12 tysięcy, z plemienia Naftalego 12 tysięcy, z plemienia Manassesa 12 tysięcy, z plemienia Symeona 12 tysięcy, z plemienia Lewiego 12 tysięcy, z plemienia Issachara 12 tysięcy, z plemienia Zebulona 12 tysięcy, z plemienia Józefa 12 tysięcy, z plemienia Beniamina 12 tysięcy opieczętowanych(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
22. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), po ujawnieniu(nie) liczby opieczętowanych(nie), że oto tłum wielki(nie), którego nikt nie mógł(nie) zliczyć, z każdego(nie) narodu i ze wszystkich(nie) plemion i ludów i języków, którzy stali przed tronem i przed Barankiem, odzianych(nie) w szaty białe, z palmami w swych rękach i wołali(nie) głosem donośnym, mówiąc(nie) „zbawienie jest u Boga naszego, który siedzi na tronie, i u Baranka”, a wszyscy aniołowie stali wokoło tronu i starców, i czterech postaci, i upadli(nie) przed tronem na twarze swoje i oddali(nie) pokłon Bogu, mówiąc(nie) „Amen! Błogosławieństwo i chwała, i mądrość, i dziękczynienie, i cześć, i moc, i siła Bogu naszemu na wieki wieków. Amen” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
23. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, usłyszał(nie), jak odezwał(nie) się jeden ze starców, i zapytał Jana, kim są(nie) ci przyodziani w białe szaty i skąd przyszli(nie), a Jan odpowiedział(nie) mu, „Panie mój, ty wiesz” i odpowiedział(nie) na to starzec, że to są(nie) ci, którzy przychodzą(nie) z wielkiego(nie) ucisku i wyprali(nie) szaty swoje, i wybielili(nie) je we krwi Baranka, dlatego są(nie) przed tronem Bożym i służą(nie) mu we dnie i w nocy w świątyni jego, a Ten, który siedzi(nie) na tronie, osłoni(nie) ich obecnością swoją, nie będą(nie) już łaknąć(nie) ani pragnąć(nie), i nie padnie(nie) na nich słońce ani żaden upał, ponieważ Baranek, który jest(nie) pośród tronu, będzie(nie) ich pasł i prowadził(nie) do źródeł żywych wód; i otrze(nie) Bóg wszelką łzę z ich oczu” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
24. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że gdy Baranek zdjął(nie) siódmą pieczęć, nastało(nie) w niebie milczenie na około pół godziny, i zobaczył(nie) Jan siedmiu aniołów, którzy stoją(nie) przed Bogiem, i dano(nie) im siedem trąb, i przyszedł(nie) inny anioł, i stanął(nie) przy ołtarzu, mając(nie) złotą kadzielnicę; dano(nie) mu wiele(nie) kadzidła, aby je ofiarował(nie) wraz z modlitwami wszystkich świętych na złotym ołtarzu przed tronem, i wzniósł(nie) się z ręki anioła dym z kadzideł z modlitwami świętych przed Boga, a anioł wziął(nie) kadzielnicę i napełnił(nie) ją ogniem z ołtarza, i rzucił(nie) ją na ziemię i nastąpiły grzmoty donośne, i błyskawice i trzęsienie ziemi i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
25. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że owych siedmiu aniołów, mających(nie) siedem trąb, sposobiło(nie) się do tego, aby zatrąbić(nie), i zatrąbił(nie) pierwszy i powstał(nie) grad i ogień pomieszane(nie) z krwią, i zostały(nie) rzucone(nie) na ziemię; i spłonęła(nie) jedna trzecia ziemi, spłonęła(nie) też jedna trzecia drzew, i spłonęła(nie) wszystka zielona trawa i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
26. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że zatrąbił(nie) drugi anioł; coś jakby wielka góra ziejąca ogniem zostało(nie) wrzucone(nie) do morza, a jedna trzecia morza zamieniła(nie) się w krew i jedna trzecia zwierząt żyjących w morzu zginęła(nie), a jedna trzecia okrętów uległa(nie) zniszczeniu i zatrąbił(nie) trzeci anioł; spadła(nie) z nieba wielka(nie) gwiazda płonąca jak pochodnia, i upadła(nie) na trzecią część rzek i na źródła wód, a imię tej gwiazdy Piołun i jedna trzecia wód zamieniła(nie) się w piołun, a wielu ludzi pomarło(nie) od tych wód, dlatego, że zgorzkniały(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
27. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że zatrąbił(nie) czwarty anioł; i ugodzona(nie) została jedna trzecia słońca i jedna trzecia księżyca, i jedna trzecia gwiazd, tak, iż jedna trzecia ich część zaćmiła(nie) się i dzień przez jedną trzecią część swoją nie jaśniał; podobnie i noc i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania(nie) tego skutków
28. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), oraz usłyszał(nie), jak jeden orzeł, lecący(nie) środkiem nieba, wołał(nie) głosem donośnym ”biada, biada, biada mieszkańcom ziemi, gdy rozlegną(nie) się pozostałe głosy trąb trzech aniołów, którzy jeszcze mają(nie) trąbić” i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
29. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że zatrąbił(nie) piąty anioł i gwiazda spadła(nie) z nieba na ziemię i dano(nie) jej klucz do studni otchłani, i otwarła(nie) studnię otchłani, i wzbił(nie) się ze studni dym jak z wielkiego pieca, a słońce i powietrze zaćmiły(nie) się od dymu ze studni, a z tego dymu wyszły(nie) na ziemię szarańcze, którym dana(nie) została(nie) moc, jaką jest(nie) moc skorpionów na ziemi i powiedziano(nie) im, aby nie wyrządzały(nie) szkody trawie, ziemi, ani żadnym ziołom, ani żadnym drzewom, a tylko ludziom, którzy nie mają(nie) pieczęci bożej na czołach, oraz nakazano(nie) im, aby nie zabijały(nie) ich, lecz dręczyły(nie) przez 5 miesięcy, a ból przez nie wywołany(nie) był(nie), jest(nie) jak ból od ukłucia skorpiona, gdy ukłuje(nie) człowieka i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
30. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że w owe dni, będą(nie) ludzie szukać(nie) śmierci, lecz jej nie znajdą(nie), i będą(nie) chcieli(nie) umrzeć(nie), ale śmierć omijać(nie) ich będzie(nie), a z wyglądu szarańcze te podobne(nie) są(nie) do koni gotowych do boju, a na głowach mają(nie) coś jak złote korony, a ich twarze, jak twarze ludzkie, a włosy, jak włosy kobiece, a ich zęby, jak zęby lwów, oraz mają pancerze, niby pancerze żelazne, a szum ich skrzydeł jak turkot wozów wojennych i wielu koni pędzących do boju, mają także ogony podobne(nie) do skorpionowych oraz żądła, a w ogonach ich moc wyrządzania(nie) ludziom szkody przez 5 miesięcy i mają(nie) one nad sobą, jako króla anioła otchłani, którego imię brzmi po hebrajsku Abaddon. A po grecku Apollyon (Niszczyciel) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
31. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), usłyszał, że zatrąbił(nie) szósty anioł oraz, że z czterech rogów ołtarza stojącego(nie) przed Bogiem rozległ(nie) się głos mówiący(nie) do szóstego anioła, aby ten uwolnił(nie) czterech aniołów, którzy są(nie) spętani(nie) nad wielką rzeką Eufratem i zostali(nie) uwolnieni(nie) czterej aniołowie, którzy byli(nie) gotowi na godzinę, dzień, miesiąc, rok, aby wytracić(nie) jedną trzecią część ludzi, a liczba wojsk konnych wynosiła(nie) dwie miriady miriad, a wyglądali(nie) oni, konie i ci, co je dosiadali(nie); mieli pancerze czerwone jak ogień, granatowe jak hiacynt, żółte jak siarka; a łby końskie były jak łby lwów, a z pysków ich wychodziły ogień, dym i siarka, i od tych plag, dymu, ognia i siarki wyginęła(nie) część ludzi, bo moc tych koni mieści się w ich ogonach i pyskach, ogony mają(nie), bowiem podobne(nie) do wężów mających głowy, którymi wyrządzają(nie) szkodę i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
32. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że pozostali ludzie, którzy nie zginęli(nie) od tych plag, nie odwrócili(nie) się od uczynków rąk swoich, nie przestali(nie) oddawać(nie) czci demonom i bałwanom złotym, srebrnym, spiżowym i brązowym, kamiennym i drewnianym, które nie mogą(nie) ani widzieć(nie), ani słyszeć(nie), ani chodzić(nie) i nie odwrócili(nie) się od zabójstw swoich ani od swoich czarów, ani od wszeteczeństwa, ani od kradzieży swoich i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
33. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że inny potężny anioł zstąpił(nie) z nieba, odziany(nie) w obłok, z tęczą wokoło głowy, którego oblicze jaśniało(nie) jak słońce, nogi zaś były(nie) jak słupy ognia, a w ręku miał(nie) otwartą książeczkę i prawą nogę postawił(nie) na morzu, lewą zaś na lądzie i krzyknął(nie) głosem donośnym jak ryk lwa, a na jego krzyk odezwało(nie) się głośno siedem grzmotów i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
34. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, usłyszał(nie), głos z nieba mówiący(nie), aby zapieczętował(nie) to, co powiedziało(nie) owych siedem grzmotów i aby tego nie spisywał(nie) i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
35. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Jan w swojej wizji, widział(nie), że anioł, który stał(nie) na morzu i lądzie, podniósł(nie) prawą rękę ku niebu i poprzysiągł(nie) na tego, który żyje na wieki wieków, który stworzył(nie) niebo i to, co w nim, i ziemię, i to, co na niej i morze i to, co w nim, że to już długo(nie) nie potrwa(nie), lecz w dniach, kiedy siódmy anioł się odezwie(nie) i zacznie(nie) trąbić, dokona(nie) się tajemnica Boża, jak to zwiastował(nie) sługom swoim, prorokom i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków
36. Naszego/cudzego wierzenia(nie), promowania(nie), że, Św. Janowi w jego wizji nakazano(nie), aby wziął(nie) od anioła stojącego(nie) na morzu i lądzie księgę otwartą, a anioł nakazał(nie) Janowi zjeść tę książeczkę, a wówczas napełnił(nie) się gorzkością żołądek jego, choć w ustach była(nie) słodka jak miód, ponieważ nadal będzie(nie) prorokować o wielu ludach i narodach, językach i królach i nie tylko oraz naszego/cudzego doświadczania tego skutków


Opublikowano: 10/05/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz