Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Autorytet – intencje do przemodlenia

Opracował Konrad Jaszowski

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetów jako nieodzownego czynnika prawidłowego wychowania w rodzinie, społeczeństwie i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie uznania i podziwu wobec rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. uznawania/nie innych autorytetów niż Bóg oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego uznawania/nie autorytetu m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego cenienia/nie walorów, cech i właściwości m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego bycia/nie skłonnymi do uznania wyższości m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego wykazywania/nie tendencji do podporządkowania/nie się m.in. rodzicom, innym ludziom, duszom, istotom, Bogu i odpowiednio rozmaitym bóstwom, boginiom, guru, świętym oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego bycia/nie posłusznymi rozmaitym rozkazom, nakazom i poleceniom m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego bycia/nie bezkrytyczni wobec m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego pooddawania/nie rozmaitym próbom i konfrontacją m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. obwiniania/nie m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. podważania/nie autorytetu m.in. rodziców, innych ludzi, dusz, istot, Boga i odpowiednio rozmaitych bóstw, bogiń, guru, świętych oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. odróżniania/nie dawana rad, od podważania autorytetu oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. przejawiania/nie, doświadczania/nie zabaw w dobrego i złego policjanta jako metody wychowawczej oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie modelu ojca jako surowego władcy oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego wchodzenia/nie w relacje przypominające te, w których żyli nasi rodzice oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego zachowywania/nie się, przejawiania/nie się jak nasi opiekunowie czy rodzice oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego uświadamiania/nie sobie, powielania/nie, przejawiania/nie rozmaitych scenariuszy, schematów działania i myślenia, pogladow, nawyków które wgrywały się w naszą głowę całymi latami oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego wybierania/nie partnerów podobnych do ojca i do matki oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego wychowania/nie swoich dzieci inaczej/nie, niż zostaliśmy wychowani oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie tak jak nasi rodzice, tych samych i odpowiednio nie tych samych m.in. problemów, doświadczeń, przekonań, nawyków, intencji, schematów działania i myślenia i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego uświadomienie/nie sobie rządzących nami schematów i sposobów reagowania, rozmaitych nawyków, programów, kodowań, schematów działania i myślenia i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego przypominania/nie, uświadamiania/nie sobie różnych sytuacji nawet z dalekiej przeszłości, a nawet tych z poprzednich inkarnacji mojej Duszy oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego uświadamiania/nie, przypominania/nie sobie tego , co nam przeszkadzało, z czym się nie zgadzaliśmy w domu rodzinnym i tego, co sobie obiecywaliśmy i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. przejawiania/nie, doświadczania/nie pobłażania i ignorowania naszych i cudzych uczuć oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie kłopotów z okazywaniem uczuć oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego hamowania/nie się przed wyrażaniem emocji oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. przejawiania/nie, doświadczania/nie tego że nie przyzwyczailiśmy się do okazywania emocji i bliskości fizycznej oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego bycia/nie wychowanymi w przekonaniu, że nie wypada mówić zbyt dużo o miłości oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego uciekania/nie przed bliskością
Naszego a przez nas cudzego przytulania/nie swoich dzieci jak najczęściej/nie, niie tylko kiedy są małe oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego przejawiania/nie, doświadczania/nie że oczekiwania wobec nas były zwykle wyższe/nie i wymagano/nie od nas naprawdę dużo/nie oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego robienia/nie krzywdy sobie i innym wygórowanymi wymaganiami oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzefo zasługiwania/nie na pochwałę i miłość rodziców i opiekunów oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego uczenia/nie się na swoich/nie pomyłkach i błędach oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego zasmakowania/nie porażki i próbowania/nie jak naprawia się własne błędy i pomyłki oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. przejawiania/nie, doświadczania/nie opinii że zawsze będziemy jedyni i cudowni oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. utożsamia/nie się z postawą autorytatywną, czyli osobistym przekonaniem o własnej nieomylności oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie postawy autorytatywnej wobec innych, zmuszania do posłuchu i utrzymywania karności oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie złudzeń co do skuteczności oddziaływań wychowawczych postawy autorytarnej oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie stylu wychowania autokratycznego gdzie występuje m.in. wychowanie konserwatywne, karność, bezwzględne posłuszeństwo, konieczność podporządkowania się, autorytet oparty jest na przemocy, surowy nadzór, środki represji, konsekwencja w wychowaniu, a metody wychowania to głównie kary i nagrody i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie stylu wychowania niekonsekwentny gdzie występuje m.in. niejednolitość wymagań, kontrola i oceny zachowania , zmienność i przypadkowość oddziaływań wychowawczych, sprzeczne komunikaty i skrajne reakcje, niedotrzymywanie danych obietnic, kupowanie niezasłużonych prezentów, wychowanie okazjonalne i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie stylu wychowania liberalnego gdzie występuje m.in. całkowita swoboda, interwencja tylko w skrajnych przypadkach naruszenia norm, usprawiedliwianie wybryków i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie stylu wychowania demokratycznego gdzie występuje m.in. współudział w życiu rodzimym i społecznym, współpraca opiekunów z wychowankami, wspólne negocjacje, kształtowanie samokontroli i samodyscypliny, metody argumentacji i perswazji i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie stylu wychowania który opiera się na życzliwości, szacunku, zaufaniu i autonomii i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. uczenia/nie się, nauczania/nie wzorców zachowań poprzez naśladownictwo, modelowanie czy identyfikację oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. decydowania/nie o wynikach procesu socjalizacji oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu megalomanii które przejawia się w formie samochwalstwa, kłamstw i fabrykowania faktów, by zrobić na kimś wrażenie i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu moralizatorstwa objawiające m.in. się tzw. „prawieniem kazań”, mieszanie się we wszystkie sprawy oraz skłonność do ustawicznego poprawiania i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu objawiającego się m.in. przekupstwem, schlebianiem, tzw. „polowaniem na miłość” i nieuzasadnionym nagradzaniem i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu przemocy objawiające się m.in. nadużywaniem siły fizycznej, stosowanie kar cielesnych, wzbudzanie lęku, grożenie, stosowanie kar zbyt często i nieadekwatnie do przewinienia i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu dobroci objawiające się m.in. tolerowaniem wszystkich wybryków, totalną zadowolą, uleganiem, nadmierną koncentracja na innych, nadopiekuńczością, brak konsekwencji w wychowaniu i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu wiedzy objawiającego sìę m.in. życzliwym stosunkiem i rozumienie pragnień oraz dążeń wynikający z głębokiej wiedzy oraz znajomości spraw innych i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu kultury i taktu objawiającego się m.in. grzecznością i taktownym zachowaniem, korzystaniem z dóbr kultury, dbania o higienę, szanowania prawa innych i nie naruszania ich indywidualności a w celu wyrobienia taktu stosowane są nagany, ale z życzliwością i bez złośliwości i nie tylko oraz doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie autorytetu moralności objawiającego sìę m.in. głoszeniem zasad moralnych i postępowanie zgodnie z nimi, zgodności słów i czynów, prawdomównością, wzajemną pomocą i wspieraniem najbliższych , świecenie własnym przykładem i nie tylko Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, przejawiania/nie, doświadczania/nie


Opublikowano: 14/05/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz