Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


artykułach i komentarzach w komentarzach

Losowe zdjęcie

Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Miecze; intencje do przemodlenia

Spisała Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice " Link
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. " Link
Słowo (--nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami.
np. -- bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
--bycia biedakami, chorymi, --nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia - nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje.
Bycie złą matką, --nie bycia złą matką--
"-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą".[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

  1. Naszego i cudzego jako człowiek, istota, Dusza m.in. rozmawiania, modlenia się, proszenia a w tym o pomoc, o ochronę Boga ( odpowiednio bóstw) będąc zaopatrzonymi, obwieszonymi m.in. bronią, mieczami, elementami uzbrojenia i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  2. Naszego i cudzego z wszelkich przyczyn m.in. przystawiania nam i innym a nawet Bogu do m.in. głów, gardeł, pleców i wszędzie indziej rozmaitych m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia w celu wymuszenia, zastraszenia abyśmy my i inny spełnili określone oczekiwania, wyrazili zgodę na rozmaite idee, warunki, umowy, ślubowania czy nawet wyrazili wolę w jakichkolwiek kwestiach

  3. Naszego i cudzego m.in. demonstrowania z wszelkich przyczyn naszej i cudzej broni, mieczy, elementów uzbrojenia przed ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami a także przed Bogiem i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  4. Naszego i cudzego m.in. pozdrawiania innych ludzi, dusz, istot, bóstw, bogiń a nawet Boga używając ku temu rozmaitych wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  5. Naszego i cudzego m.in. zastraszania/nie innych ludzi, Dusze, istoty a nawet Boga rozmaitymi m.in. mieczami, bronią, elementami uzbrojenia i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  6. Naszego i cudzego składania m.in. ślubowań, przysiąg, przyrzeczeń, zawierania umów m.in. na nasze i cudze miecze, broń, elementy uzbrojenia i ich odpowiedniki a w tym ze świadkami, strażnikami a nawet biorąc na świadków same miecze, broń i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  7. Naszego i cudzego m.in. modlenia się, proszenia o pomoc, wsparcie, pomyślność, ochronę i nie tylko rozmaite m.in. miecze, broń, elementy uzbrojenia i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  8. Naszego i cudzego m.in. zajmowania się, dbania, pielęgnowania, ochraniania, pilnowania naszych i cudzych rozmaitych m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  9. Naszego i cudzego m.in. wierzenia, promowania że nasze i cudze m.in. bezpieczeństwo, ochrona a nawet górowanie nad innymi, wzbudzanie cudzego szacunku, respektu, strachu, posłuchu wynika z faktu m.in. noszenia, pokazywania, posiadania, obwieszania się, demonstrowania rozmaitych m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  10. Naszego i cudzego m.in. wierzenia, promowania jakoby fakt posiadania, demonstrowania m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia to był argumentem w dyskusji, walorem wpływającym na pomyślne zakończenie różnych spraw, rozmów, warunkiem spełnienia naszych oczekiwań i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  11. Naszego i cudzego m.in. posiadania, tworzenia, likwidowania i nie tylko,każdego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia i ich odpowiedników w celach m.in. świeckich i duchowych, religijnych, inicjacyjnych i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  12. Naszego i cudzego m.in. posiadania, wykorzystywania wobec nas i wobec innych rozmaitych m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia w celach m.in. koronacyjnych, inicjacyjnych, obronnych, strażniczych, dekoracyjnych i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  13. Naszego i cudzego bycia/nie m.in. pasowanymi, inicjowanymi, zaprzysięganymi, nominowanymi za pomocą i przy użyciu każdego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia i nie tylko, a w tym na rozmaitych rycerzy, żołnierzy, dowódców, władców, kapłanów, bóstwa, boginie, modliszki, wiedźmy, strażników i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  14. Naszego i cudzego m.in. święcenia, błogosławienia rozmaitych m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia i nie tylko, oraz proszenia/nie o ich pobłogosławienie, uświęcenie m.in. kapłanów, papieży, przywódców religijnych, bóstw, bogiń, boskich matek, a nawet Boga Dawcę Życia i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

  15. Naszego i cudzego m.in. używania, wykorzystywania rozmaitych m.in. mieczy, broni, elementów uzbrojenia do celów religijnych, duchowych a w tym w świątyniach, na ołtarzach, podczas modlitw, rytuałów religijnych, religijnych inicjacji, sakramentów, składania ofiar dla bóstw, bogiń a także dla Boga i nie tylko, oraz naszego doświadczania tego skutków

 


Dodano : 15-05-2017 Przez: s_majda Przeczytano: 1396 razy
Komentowanie możliwe jest dla osób zalogowanych.