Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Gry, granie w gry – intencje do przemodlenia

Opracowała Małgorzata Krata

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.

 1. Naszego a przez nas cudzego na rozmaite sposoby, z wszelkich przyczyn, we wszelkich płciach m.in. grania/nie w rozmaite wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in gry a w tym takie, które mają ścisły zbiór ustalonych zasad i reguł i odpowiednio takie bez ustalonych reguł, gdzie toczą się rozgrywki na zasadzie kto bardziej sprytny i mocniejszy ten wygrywa i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
2. Naszego a przez nas cudzego m.in. grania/nie w rozmaite wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rangi m.in. gry z wszelkich płci ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami, kosmitami, z samym Bogiem a w tym we wszelkie gry m.in. logiczne, losowe, oparte na sprawności fizycznej, rekreacyjne, hazardowe, strategiczne, fabularne, bitewne, seksualne, karciane, psychologiczne, edukacyjne, survivalowe, symulacyjne, sportowe, gry akcji, przygodowe, zręcznościowe, platformowe, Wielowymiarowe, karmiczne np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
3. Naszego a przez nas cudzego m.in. wygrywania i odpowiednio przegrywania we wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rangi m.in. grach i ich odpowiednikach, synonimach z różnymi wszelkich płci m.in. ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami, zwierzętami, kosmitami, z weryfikatorami, windykatorami, strażnikami, kochankami, władcami, Goauldami, bóstwami, wiedźmami, diabłami, herosami, gumbasami, downami, członkami własnych i cudzych rodzin i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
4. Naszego a przez nas cudzego m.in. inicjowania, wymyślania, prowadzenia, kończenia, toczenia, opracowywania, poprawiania, nadzorowania, pilnowania, sprzedawania, kupowania i nie tylko wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rangi, poziomu m.in. gier m.in. logicznych, losowych, opartych na sprawności fizycznej, rekreacyjnych, relaksacyjnych, hazardowych, strategicznych, fabularnych, bitewnych, seksualnych, karcianych, psychologicznych, edukacyjnych, survivalowych, symulacyjnych, sportowych, akcji, przygodowych, zręcznościowych, platformowych, oświeceniowych, komputerowych, karmicznych np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
5. Naszego a przez nas cudzego m.in. pilnowania, kontrolowania, świadkowania, oglądania, poznawania naszych i cudzych wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. gier oraz ich zasad, reguł, idei, koncepcji, doktryn, wytycznych ustalonych przez ich m.in. twórców i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
6. Naszego a przez nas cudzego m.in. zapraszania, zachęcania, namawiania, inspirowania, zmuszania innych m.in. ludzi, Dusz, istot, bytów, tworów do grania z nami i innymi we wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rangi, poziomu m.in. gier m.in. logicznych, losowych, opartych na sprawności fizycznej, rekreacyjnych, relaksacyjnych, hazardowych, strategicznych, fabularnych, bitewnych, seksualnych, karcianych, psychologicznych, edukacyjnych, survivalowych, symulacyjnych, sportowych, akcji, przygodowych, zręcznościowych, platformowych, oświeceniowych, komputerowych, karmicznych np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
7. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, doświadczania/nie, prowadzenia/nie wszelkich rozpoczętych m.in. gier i bycia/nie w grach a w tym takich z jakich nie można się wycofać w dowolnie wybranym terminie, a które muszą być dokończone aby z nich wyjść i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
8. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia/nie wciąganymi, nakłanianymi, inspirowanymi do rozmaitych rozgrywek i do zagrania z wszelkich płci m.in. ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami, z samym Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
9. Naszego a przez nas cudzego m.in. wygrywania i odpowiednio przegrywania w wszelkiego rodzaju, znaczenia grach m.in. pieniędzy, szczęścia, rozumu, energii, wolności, artefaktów, gadżetów, boskiego światła, dóbr wszelakich, majątku, rodziny, Boga i nie tylko oraz ponoszenia/nie z tytułu gier wszelkich innych strat i niekorzyści oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
10. Naszego a przez nas cudzego m.in. zdobywania/nie, tracenia/nie m.in. punktów, gratyfikacji, bonusów, korzyści, dochodów, beneficjów, zysków, premii i nie tylko we wszelkich każdego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. grach, rozgrywkach prowadzonych z wszelkich płci m.in. ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami, weryfikatorami, kosmitami a nawet z samym Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
11. Naszego a przez nas cudzego m.in. awansowania/nie, zdobywania promocji na wyższy poziom i przechodzenia na wyższy (odpowiednio niższy) poziom w naszych i cudzych toczonych/nie we wszelkich każdego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. grach, rozgrywkach prowadzonych z wszelkich płci m.in. ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami, weryfikatorami, kosmitami a nawet z samym Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
12. Naszego a przez nas cudzego m.in. oszukiwania/nie, kantowania/nie, cyganienia/nie, okpiwania/nie, machlowania/nie, kiwania/nie i nie tylko we wszelkich każdego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. grach, rozgrywkach prowadzonych z wszelkich płci m.in. ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami, weryfikatorami, kosmitami a nawet z samym Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
13. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, trzymania/nie wszelkich płci m.in. znajomych, przyjaciół, kolegów, towarzyszy, kompanów, grupek Dusz i istot, kamratów do wspólnego m.in. toczenia/nie, prowadzenia/nie gier, do wspólnego grania we wszelkich każdego rodzaju, znaczenia, wielkości m.in. grach, rozgrywkach prowadzonych z wszelkich płci m.in. ludźmi, Duszami, istotami, bytami, tworami, weryfikatorami, kosmitami a nawet z samym Bogiem a w tym grach m.in. logicznych, losowych, opartych na sprawności fizycznej, rekreacyjnych, relaksacyjnych, hazardowych, strategicznych, fabularnych, bitewnych, seksualnych, karcianych, psychologicznych, edukacyjnych, survivalowych, symulacyjnych, sportowych, akcji, przygodowych, zręcznościowych, platformowych, oświeceniowych, komputerowych, karmicznych np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
14. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, niszczenia/nie, eksploatowania/nie, ochraniania/nie, poprawiania/nie, ukrywania/nie i nie tylko wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rasy, gatunku, mocy, płci, koloru m.in. pionków, figur, narzędzi, marionetek, kukiełek, osobowości, laleczek i ich odpowiedników do rozgrywania, toczenia, doświadczania wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rangi, poziomu m.in. gier m.in. logicznych, losowych, opartych na sprawności fizycznej, rekreacyjnych, relaksacyjnych, hazardowych, strategicznych, fabularnych, bitewnych, seksualnych, karcianych, psychologicznych, edukacyjnych, survivalowych, symulacyjnych, sportowych, akcji, przygodowych, zręcznościowych, platformowych, oświeceniowych, komputerowych, karmicznych np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
15. Naszego a przez nas cudzego m.in. bycia/nie w transach grania i bycia/nie bez reszty pochłoniętymi grami, jak również grania na trzeźwo i przytomnie i odpowiednio w hipnozach, kodowaniach, nieprzytomności, nawaleniach we wszelkie gry m.in. logiczne, losowe, oparte na sprawności fizycznej, rekreacyjne, hazardowe, strategiczne, fabularne, bitewne, seksualne, karciane, psychologiczne, edukacyjne, survivalowe, symulacyjne, sportowe, gry akcji, przygodowe, zręcznościowe, platformowe, Wielowymiarowe, karmiczne np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności i nie tylko toczone z wszelkimi istotami, Duszami a nawet z samym Bogiem i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
16. Naszego a przez nas cudzego m.in. utożsamiania się/nie z postaciami, figurami, pionkami, osobowościami z własnych i cudzych toczonych i rozgrywanych wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rangi, poziomu m.in. gier m.in. logicznych, losowych, opartych na sprawności fizycznej, rekreacyjnych, relaksacyjnych, hazardowych, strategicznych, fabularnych, bitewnych, seksualnych, karcianych, psychologicznych, edukacyjnych, survivalowych, symulacyjnych, sportowych, akcji, przygodowych, zręcznościowych, platformowych, oświeceniowych, komputerowych, karmicznych np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
17. Naszego a przez nas cudzego m.in. grania/nie w gry łatwe, lekkie, przyjemne i odpowiednio trudne, skomplikowane, wymagające odpowiedniej wiedzy, doświadczenia, przygotowania, szerokiej wiedzy a nawet Wielowymiarowe, karmiczne np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności j i nie tylko oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
18. Naszego a przez nas cudzego m.in. posiadania/nie, doświadczania/nie, trzymania/nie, rozumienia/nie, pamiętania/nie i nie tylko rozmaitych każdego rodzaju, znaczenia, poziomu, rangi, wielkości m.in. planszy, makiet, tablic, inscenizacji, modeli, aranżacji, instrukcji, wytycznych, scenariuszy, planów, zagadek, niewiadomych, przyborów, pomocy, urządzeń, umów, paktów, porozumień do naszych i cudzych toczonych i rozgrywanych wszelkiego rodzaju, znaczenia, wielkości, rangi, poziomu m.in. gier m.in. logicznych, losowych, opartych na sprawności fizycznej, rekreacyjnych, relaksacyjnych, hazardowych, strategicznych, fabularnych, bitewnych, seksualnych, karcianych, psychologicznych, edukacyjnych, survivalowych, symulacyjnych, sportowych, akcji, przygodowych, zręcznościowych, platformowych, oświeceniowych, komputerowych, karmicznych np. Jumanji, Władca Pierścieni, Kamienie Nieskończoności, oraz naszego a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 26/06/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz