Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Całowanie stóp i pierścieni kapłanów oraz władców; Intencje do przemodlenia

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.]

Na intencje adaptowałem tekst pobrany z internetu Link. Można dodać w tekście tzw. „lotosowe stopy„.

 

-Naszego a przez nasze działania również cudzego i min. całowania, z wszelkich przyczyn czczenia, oddawania szacunku dla m.in. stóp, dłoni, butów, pierścieni oraz innych części ciał, ubrań, rzeźb, obrazków, podobizn rozmaitych m.in. satrapów, książąt, kapłanów wszelkich religii, papieży, biskupów, bóstw, bogów, bogiń, boskich matek min. Jezusa, Buddy, Kriszny, Wisznu, Sziwy, Brahmy oraz tych należących do nas w sposób właściwy, szczerze, nie szczerze, z obślinianiem, delikatnie, z udawaniem takim że np. siebie w wielki palec całujemy a kogoś tylko nosem szturchamy i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego używania przepychu i odpowiedniego stylu życia, m.in. używania pluralis maiestatis Link, czyli mówienia o mnie samym w liczbie mnogiej ,,my”, używania lektyki, aby nasze lub cudze boskie stopy nie dotykały ziemi i uznawania, oraz promowania, że moje lub cudze podobne poglądy są jak najbardziej „z tego świata” i jedynie słuszne i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego udzielania innym oraz m.in. nam przez innych min. audiencji z przyklękaniem na jedno kolano, albo na oba, z padaniem na ziemię i podkładania nam przez innych oraz innym przez nas m.in. pantofli, butów, stóp, dłoni do całowania, oraz naszego i cudzego pochylania się i powodowania, że inni pochylają się ku ziemi, by tak ucałować nasze lub cudze kończyny szaty, obrazy i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego dawania i otrzymywania pocałunków odpowiednio w nasze lub cudze szaty, buty, dłonie, rzeźby, obrazy i nie tylko, które są wręcz oczywistym elementem ceremoniału powitania na dworze głowy danego Kościoła, głowy naszej lub cudzej sekty, władzy, bóstwa, bogini, gdzie monarchowie całują zazwyczaj prawą rękę papieża, kardynałowie kolano, ale gdzie nie zawsze przestrzega się tego rozróżnienia bardzo ściśle, kiedy nad nad papieskim lub innym pantoflem pochylają się uniżenie m.in. koronowane głowy i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków 
-Naszego a przez nasze działania również cudzego ośmielania się odmówić tego lub podobnych hołdu wobec kapłanów, władców, bóstw, bogów, bogiń i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nasze działania również cudzego nie uznawania rozmaitych osób a w tym innowierców m.in. żydów za godnych złożenia pocałunku na obuwiu papieży i władców przez co wolno im jedynie całować podłogę w miejscach uświęconych dotknięciem papieskiej stopy, lub też odpowiednio „lizania prochu z podnóżka Jego Królewskiej Mości” i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego przywoływania niekiedy przykładu Marii Magdaleny, która pocałunkiem w stopy uczciła Jezusa i żądania, że podobny pocałunek należy się zatem i jego namiestnikowi, z uwzględnieniem, że całuje się przecież nie stopę papieża lub władcy, lecz krzyż lub znak wyhaftowany na pantoflu i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
Naszego a przez nasze działania również cudzego przypominania nam i innym, kto naprawdę rozdaje karty w chrześcijańskiej Europie, i w naszej rzeczywistości przez żądanie i oczekiwanie naszego i cudzego całowania, z wszelkich przyczyn czczenia stóp dłoni, butów, pierścieni oraz innych części ciał, ubrań, rzeźb, obrazków, podobizn rozmaitych m.in. satrapów, książąt, kapłanów wszelkich religii, papieży, biskupów, bóstw, bogów, bogiń, boskich matek i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego całowania stóp rozmaitych min. papieży, kapłanów, bóstw, bogiń, władców, rodziców i nie tylko zaraz m.in. po psie, lub w kolejce za innymi postaciami i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego podśmiechiwania się i nabijania z tych co myślą i mówią, że należy im się obrządek całowania, z wszelkich przyczyn czczenia, oddawania szacunku dla ich stóp dłoni, butów, pierścieni oraz innych rozmaitych części ciał, ubrań, rzeźb, obrazków, podobizn i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego całowania, z wszelkich przyczyn czczenia, oddawania szacunku dla ich stóp dłoni, butów, pierścieni oraz innych rozmaitych części ciał, ubrań, rzeźb, obrazków, podobizn rozmaitych kapłanów, władców, bóstw, bogiń, bogów i traktowanie tego jako wzniosłego symbolu tego wszystkiego, co w ludzkości najlepsze, jej najwyższego kapłana lub władcę wszelkich płci, jednoczącego wokół siebie wszystkich ludzi pobożnych, myślących i przez takie pośrednictwo znajdujących swe najwyższe bóstwo i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków
-Naszego a przez nasze działania również cudzego klękania m.in. przed kapłanami, władcami wszelkich płci do pocałunku w stropy, lub w szaty z uwagi na ich i odpowiedni na naszą wzniosłą i majestatyczną postać, posiadając umiejętność odróżniania symbolu władcy i bóstwa od rzeczywistości, co sprawia, że potrafimy też docenić jego wagę i znaczenie, oraz oddać komuś lub czemuś należną i właściwą cześć i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków

-Naszego a przez nasze działania również cudzego klękania m.in. przed kapłanami, władcami wszelkich płci do pocałunku w stropy, lub w szaty i uzasadania, że czynimy to jedynie symbolicznie m.in. z uwagi na majestat, kiedy to przyklęknięcie nie oznacza wcale, że zniżamy się, lub inni zniżają się do poziomu zwykłego wyznawcy, niewolnika, wielbiciela, bhakty, i z tego powodu czynienia tak bez najmniejszych zahamowań, w okresie późniejszym opowiadając również o tym tak niezwykłym w naszym świecie doświadczeniu w listach do przyjaciół, ukazując nietuzinkowość swego umysłu, który choć do cna racjonalny i oświecony, zdolny jest przecież zarazem wznieść się ponad banał racjonalizmu i nudę oświecenia, oraz zwyczajnego kultu danej tak szlachetnej postaci i nie tylko, oraz naszego, a przez nas cudzego doświadczania/nie tego wszelkich skutków


Opublikowano: 29/07/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz