Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.


Modlitwa Inna Niż Wszystkie
Radość – intencje do przemodlenia

Opracowała Agata Pająk

Kwestie techniczne dotyczące idei oraz budowania zdań przy pracy z intencjami.
Art ,,800 intencji do oczyszczenia” Link
,,Budowanie obszernych Intencji i modlitw. Rozmowa Skype o technice ” Link 
,,Schemat 1 zdaniowy do intencji. ” Link
Słowo (–nie) dodane przy pracy z intencjami do jakiegoś słowa oznacza, że warto je wymienić jako przeciwieństwo lub a nawet samodzielnie już w trakcie znaleźć i wypowiedzieć dowolne synonimy jakie się nasuwają na myśl razem z ich przeciwieństwami. 
np. — bycia biedakami, chorymi dobrze jest powiedzieć również z jego przeciwieństwem
–bycia biedakami, chorymi, –nie byciabiedakami, chorymi
Pozwala to od razu maksymalnie szeroko ruszyć dany wzorzec w odmiennych aspektach, również w jego przeciwieństwie. Warto też wiedzieć- że Dusze często myślą, twierdzą, że one nie mają takich przeciwnych wzorców np. że nie są bałwochwalcami jak w danym przypadku (danym słowie).
Inny przykład:
Dusza kobiety zaprzecza byciu kiedyś złą matką. Więc dodanie tu słowa przeczenia – nie bycia złą matką pozwolić jej może na zrozumienie stanu w jakim się znajduje. 
Bycie złą matką, –nie bycia złą matką–
„-Ależ skąd nigdy w życiu! To przecież są nie moje wzorce. To co ja robię jest moją prywatną sprawą”.[-Nader często mówi lub myśli o sobie dusza.] 
1. Naszego a przez nas i cudzego bycia świadomymi, że jest, istnieje stan emocjonalny, nazywany, określany, jako radość, który wyraża w świadomości uczucie całkowitego spełnienia i jest ono synonimem szczęścia, w rozumieniu potocznym, towarzyszącym zabawie, zadowoleniu lub satysfakcji z przeżywanych, doświadczanych, przejawianych doznań, wykonywanych czynności lub przywoływanych z pamięci wspomnień, doświadczania tego stanu czasem, stale, chwilowo, i odpowiednio nie doświadczania
2. Naszego a przez nas i cudzego bycia świadomymi, że radość jest lub może być uczuciem towarzyszącym przy wykonywaniu pracy, zarówno fizycznej jak i umysłowej, działaniom twórczym lub rekreacyjnym, rozwiązywaniu zadań o umiarkowanym i odpowiednio dużym lub małym stopniu trudności
3. Naszego a przez nas i cudzego bycia świadomymi, że odczuwanie radości jest przymiotem wszystkich żywych istot obdarzonych układem sympatycznym i nie tylko
4. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, odczuwania radości, cieszenia się, bycia szczęśliwymi, uszczęśliwionymi na trzeźwo i przytomnie, bez używania rozmaitych środków pobudzających radość, lub dających złudzenie radości uczuć, i odpowiednio, doświadczania chwil radości pod wpływem rozmaitych używek, narkotyków, alkoholu, i nie tylko, a także pamiętania takich uczuć i odczuć z przeszłości,
5. Naszego a przez nas i cudzego stosowania rozmaitych sposobów na radość, na jej doświadczanie, przejawianie, odczuwanie, u nas i odpowiednio u innych, a w tym na trzeźwo i przytomnie, w nietrzeźwości, nieprzytomności, a w tym m.in. sprawianie sobie/innym przyjemności, nagradzanie, karanie siebie/innych, wypłakanie się, rozmawianie, spotykanie przyjaciół, kontemplowanie prawdy, kąpiel, sen, używki, narkotyki, alkohol, transy i nie tylko
6. Naszego a przez nas i cudzego cieszenia się i radowania, kiedy inni się cieszą i radują i odpowiednio, bycia niezadowolonymi, kiedy inni odczuwają radość, szczęście, kiedy ich doświadczają
7. Naszego a przez nas i cudzego posiadania i odpowiednio bycia pozbawionymi umiejętności cieszenia, się, radowania, bycia szczęśliwymi, a nawet naszego a przez nas i cudzego nie rozumienia, że jest dostępne takie uczucie, jak radość, szczęście,
8. Naszego a przez nas i cudzego bycia pozbawionymi umiejętności, możliwości doświadczania radości, szczęścia, m.in. odniesieniu do rozmaitych aspektów życia, długich, krótkich okresów, relacji i nie tylko, i dziwienia się, bycia zaskoczonymi, że można się w ogóle cieszyć np., życiem, zdrowiem, sukcesami, rodziną, dobrobytem, dostatkiem, harmonią, lub też, że takie doświadczenia, odczucia, możliwości są na trzeźwo i przytomnie dostępne dla nas/innych
9. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, że każdy objaw, przejaw naszej, cudzej radości, satysfakcji, szczęścia, zadowolenia jest natychmiast gaszony, niszczony w zarodku, przez otoczenie, środowisko, rozmaitych strażników, oponentów lub też każdy taki przejaw jest blokowany na wszelkie sposoby i odpowiednio naszego a przez nas i cudzego gaszenia każdego przejawu radości u innych
10. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, rozumienia radości, jako odczuwanie szczęścia, uniesienie, beztroska, spokój ducha, wewnętrzny spokój, rozkosz, błogość, ekstaza, rozmarzenie, zadowolenie, zaspokojenie, spełnienie i doświadczania, przejawiania takich uczuć i odpowiednio bycia ich pozbawionymi
11. Naszego a przez nas i cudzego bycia świadomymi, rozumienia tego, że można się cieszyć, radować z cudzego nieszczęścia, porażek, smutku, nieszczęść, upadków, doświadczania tego, że m.in. inni cieszą się z naszych/cudzych, my cieszymy się z cudzych, a nawet i swoich własnych i rozumienia, że wynika to z rozmaitych blokad, zamkniętego serca i nie tylko
12. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, rozumienia radości, np. w odniesieniu do humoru, jako np., zachwyt, beztroska, śmieszność, dowcip, promienność, rozanielenie, rozweselenie, poczucie humoru i doświadczania, przejawiania takich uczuć i odpowiednio bycia ich pozbawionymi
13. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, rozumienia radości, w kontekście m.in. braku zmartwień, jako beztroski, pogody ducha, luzu, równowagi ducha, komfortu psychicznego, sielanki, idylli, urzeczenia, fascynacji, uniesienia, zachwytu, także, jako stanu dobrego samopoczucia i doświadczania, przejawiania takich uczuć i odpowiednio bycia ich pozbawionymi
14. Naszego a przez nas i cudzego doświadczania, przejawiania, rozumienia radości, m.in. w odniesieniu do stanu błogości, zaspokojenia, satysfakcji, przyjemności, uciechy, ukojenia, słodyczy, oraz m.in. w odniesieniu do zadowolenia z siebie, z innych, optymizmu, w kontekście cieszenia się czymś, szczęśliwego zakończenia, powodzenia, sukcesów i nie tylko i doświadczania, przejawiania takich uczuć i odpowiednio bycia ich pozbawionymi
15. Naszego a przez nas i cudzego zakładania, noszenia, posiadania rozmaitych m.in. okularów, jakie pozwalają nam a przez nas innym oglądać, widzieć świat lepszym, umożliwiającym radość, szczęście a w tym m.in. zakładania, posiadania, używania różowych okularów, ale też i odpowiednio czarnych, i wszelkich innych
16. Naszego a przez nas i cudzego oczekiwania, że doświadczymy my/inni radości, szczęścia, spełnienia, że jesteśmy tego godni, że doświadczymy już, wkrótce, kiedyś, w określonej i nieokreślonej przyszłości, oraz, że inni nam/innym dadzą, odbiorą, pozwolą, zabronią się cieszyć, radować, być szczęśliwymi i odpowiednio, nie oczekiwania już na radość, szczęście, utracenia nadziei na ich odczuwanie, na to, że kiedykolwiek będzie dla nas/innych możliwe, wycofania się i nie tylko


Opublikowano: 03/10/2017
Autor: s_majda


Komentarze

Dodaj komentarz